Hij loopt de hele tijd slap te ouwe hoeren en wat ik net toch hoorde:
Hij is een tijdje geleden van bijna de weg gesneden door een auto en via de tv wilde ie de chauffeur zwart maken
Mohammed-Ali please go out of the house!
Ali moet blijven!! Iemand zwart willen maken via BB is toch een geweldige reden om mee te doen! Beter dan die slappe redenen die de andere geven iig!
Hij hoopt natuurlijk op een goede zangcariere
Hij heeft het geestelijk vermogen van Aziz uit db1 en het zangtalent van Mona uit BB1.
En op een irritatie schaal van 1-10 scoord hij echt een 10.
quote:goede redenen om hem te laten blijven dus
Op 16 september 2000 13:55 schreef marky het volgende:
Hij heeft het geestelijk vermogen van Aziz uit db1 en het zangtalent van Mona uit BB1.En op een irritatie schaal van 1-10 scoord hij echt een 10.
quote:je zegt het helemaal goed!
Hij heeft het geestelijk vermogen van Aziz uit db1 en het zangtalent van Mona uit BB1.
Van mij mag de meest onsympathieke, ongemanierde en manipulerende figuur zelfs winnen.
quote:juist! jij begrijpt het!
Op 16 september 2000 14:03 schreef Zanderrr het volgende:
Van mij mag de meest onsympathieke, ongemanierde en manipulerende figuur zelfs winnen.
Waarschijnlijk gaan sommige bewoners zich aan hem ergeren.....kunnen we gelijk lekker wat ruzie zien.....vorig jaar was het namelijk te tam.....
[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 16-09-2000 14:40]
quote:Dat probeert ie helemaal niet, hij heeft de naam van het bedrijf of van die man helemaal niet genoemd. Het was gewoon zomaar een van de verhalen die die vertelde.
Op 16 september 2000 13:33 schreef meneer draak het volgende:
Hij loopt de hele tijd slap te ouwe hoeren en wat ik net toch hoorde:Hij is een tijdje geleden van bijna de weg gesneden door een auto en via de tv wilde ie de chauffeur zwart maken
Wat niet wil zeggen dat ik hem echt mag die Ali, maar toch..
[Dit bericht is gewijzigd door Ulx op 16-09-2000 16:49]
quote:Ja ok, maar laat dan de rest ruzie krijgen met die bolle want tot nu toe duld iedereen helaas zijn irritante gedrag, het is nog net een iets te happy family.
Op 16 september 2000 16:48 schreef Ulx het volgende:
Wat willen de mensen die hem weg willen dan zien? Drie maanden lang concensus en vriendschap? Dat iedereen elkaar aardig vind? Ik heb het liefst dat ze elkaar de hersens in slaan! Irritante figuren zijn toch veel interessanter? Beter dan dan dat slappe geslijm waar niemand in BB iets van meent
quote:Hoe weet jij hun geestelijke vermogen zo zeker? En Mona zangtalent? welk zangtalent?
Hij mag weg.Hij heeft het geestelijk vermogen van Aziz uit db1 en het zangtalent van Mona uit BB1.
En op een irritatie schaal van 1-10 scoord hij echt een 10.
quote:nou, waarom niet?
Op 16 september 2000 17:17 schreef affenschwanz het volgende:
Ja ok, maar laat dan de rest ruzie krijgen met die bolle want tot nu toe duld iedereen helaas zijn irritante gedrag, het is nog net een iets te happy family.
Van mij mogen elkaar ook wel de koppen inslaan, maar ik raak zo geirriteerd dat ik straks mijn eigen inboedel in mekaar sta te meppen en DAT is de bedoeling niet.......toch???
quote:Dat is een kwestie van tijd. Die eikel is zo waanzinnig irritant dat dit nooit lang goed kan gaan.
Op 16 september 2000 17:17 schreef affenschwanz het volgende:
Ja ok, maar laat dan de rest ruzie krijgen met die bolle want tot nu toe duld iedereen helaas zijn irritante gedrag, het is nog net een iets te happy family.
Wat een vervelende klier, met kromme tenen voor de TV. Een beetje ergeren is leuk, maar dit gaat te ver.
Voorspelling: hij wordt er bij de eerste de beste mogelijkheid door de rest met een noodgang uitgeflikkerd, en gaat daarna in de media zitten janken dat het racisme is.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 16-09-2000 18:06]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |