Want als ik bezet ben mag ik niets met andere doen? En dqod krijg ik wel zo ver.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tli is bezet en Dqod is lesbo, denk niet dat ik zoveel te vrezen heb. Ik geef m wel n kwartetspel mee ^^
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tli is bezet en Dqod is lesbo, denk niet dat ik zoveel te vrezen heb. Ik geef m wel n kwartetspel mee ^^
Ja dat dacht ik al..quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Want als ik bezet ben mag ik niets met andere doen?
Ik ben ook andersquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik reis ook wel eens met de randstadrail, dus ja daar merk ik alles van.quote:
teveel moeite voor een tostiquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef wise het volgende:
[..], maar niet voordat het brood is ingesmeerd met olijf olie en oregano/italiaanse kruiden
ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
MOFO lekker man, je weet niet wat je mist.quote:
Best lekker hoorquote:
in bed stinken we toch allebeiquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik reis ook wel eens met de randstadrail, dus ja daar merk ik alles van.
Ja datquote:
Ben jij er zo een?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oké.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MOFO lekker man, je weet niet wat je mist.
Oh my.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je laat Ado alleen met ons? Zou ik niet durven.
Kijk, niks aan de handquote:
Ik ben benieuwd of ik het ook lekker ga vinden danquote:
Ik zei niets over mogen, jij lijkt me niet een type dat daar behoefte aan heeft.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Want als ik bezet ben mag ik niets met andere doen? En dqod krijg ik wel zo ver.
Echt he? Kutwijf.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben jij er zo een?Walgelijk gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |