bovendien heb nu niet mijn haar gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:00 schreef gers het volgende:
[..]
liever niet ivm met anoniem zijn enzo
zal ik je ff heupenquote:
Je kunt je gezicht toch wegpainten. Of is het zo extreem dat men je aan je kapsel alleen al herkent?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:00 schreef gers het volgende:
[..]
liever niet ivm met anoniem zijn enzo
Kolerequote:
Het antwoord zal wel ja zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt je gezicht toch wegpainten. Of is het zo extreem dat men je aan je kapsel alleen al herkent?![]()
Denk wel dat dat iets gevoeliger isquote:
quote:
wacht even dan maak ik een pic , even mijn haar doen k ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt je gezicht toch wegpainten. Of is het zo extreem dat men je aan je kapsel alleen al herkent?![]()
Gewoon kleintje nemen, jwz.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk wel dat dat iets gevoeliger is.. Maar jij kan ook dat wel lijen u_u
Even quoten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef gers het volgende:
[..]
wacht even dan maak ik een pic , even mijn haar doen k ?
Is goed, babyboy.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef gers het volgende:
[..]
wacht even dan maak ik een pic , even mijn haar doen k ?
YOLOquote:
quote:
Geen dm gehad hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef Adolecens het volgende:
Zo, alles via dm afgestemd, dat wordt een leuk weekend
Ik ook nietquote:
ik alleen van 4ebequote:
quote:
Daarom wordt het ook een leuk weekend.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Daarom wordt het ook een leuk weekend.
Van wie?quote:
Ik zal die tattoo wel bij je zetten sisquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Daarom wordt het ook een leuk weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |