IK HEB OOK DAT SHIRTquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Incantrix het volgende:
En dan nog de juiste slaappositie erbij:
[ afbeelding ]
p=s s=p ofzo?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als in, poes moet soep worden, dus de s en p moeten verwisseld worden.
Ik kan momenteel niet echt iets anders bedenken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor. Dat vind ik zo karig.
Nouja, dan moet het maar zo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan momenteel niet echt iets anders bedenken.Moet ik zeggen dat het jaren terug is dat ik rebussen maakte.
Meteen een goed slaapshirtquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
IK HEB OOK DAT SHIRT
Daar kwamen m'n boos wel goed in uit ja
buhbaaayyyyquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Meteen een goed slaapshirt
chick, ik ben pitten, dagdag!
Dafuqquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Incantrix het volgende:
En dan nog de juiste slaappositie erbij:
[ afbeelding ]
Truste!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Meteen een goed slaapshirt
chick, ik ben pitten, dagdag!
+1quote:
Er zit een vlek op de rebusquote:
nee, als ik nog meer ontspan laat ik alles lopenquote:
Dat is de schaduw van mij en de betreffende vriendin die gaat trouwen. Daar is het voor namelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zit een vlek op de rebus.
Ga je ook nog vertellen waar dit voor is, of is dit het hele verhaal?
ja duh!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Schaduw van mij en de betreffende vriendin die gaat trouwen. Daar is het voor namelijk.
Leg je ze andersom neerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die matjes he, die zie je altijd opgerold. Die gaan toch krullen als je ze op de grond legt of ben ik gek
Eventjes de andere kant op rollen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die matjes he, die zie je altijd opgerold. Die gaan toch krullen als je ze op de grond legt of ben ik gek
hehehehe, dat bedenk ik me ook altijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je gaat er toch op liggen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan krullen ze toch nog omhoog maar dan de andere kant op
Ik ben net zo'n mongool als Spees, bij mij krult zo'n ding ook steeds alle kanten op, hoe ik ook ligquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je gaat er toch op liggen?.
Serieus, zorgen dat ze niet naar boven krullen maar naar beneden, dan erop liggen, nergens last van
Nee je gaat er niet alleen op liggenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je gaat er toch op liggen?.
Serieus, zorgen dat ze niet naar boven krullen maar naar beneden, dan erop liggen, nergens last van
Mja les is teringduur dus ik ga die mat toch niet meeslepenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, dat bedenk ik me ook altijd
Kutmatjes!
Die dikkere blijven wel plat liggen en zijn beter, maar ja, ook stukkie groter om mee te nemen.
Als ik ontspanningsoefeningen doe doet kale grond zeer, maar gedurende en na het ontspannen kan ik gewoon chill op een betonnen vloer liggen. Relaxed is datIt's like magic!
Oh, nouja, zoals in de brief aan de feestgangers staat:quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja duh!
Maar waarom kippensoep als cadeau
En dan nog met de 'grap' dat er niet perse in hoeft te zitten wat er op staat. Ik vind dit eigenlijk al wel flauw genoeg, en de vorige vriendin die blikken voedsel kreeg op de bruiloft had heeel veel bonen, dus ik ga voor het veilige gerecht kippensoep.quote:* en * zullen aardig blut zijn na hun bruiloft. Laten we hen in de 1e levensbehoefte een handje helpen door allemaal een blik/aantal blikken eten mee te nemen. Het maakt niet uit wat er in zit (fruit, soep, groente etc.) als het etiket er maar af is! Ze moeten namelijk aan de hand van een cryptische omschrijving op het blik raden wat er in zit.
oh ik dacht dat jij yoga deed via die app van je. Doe je ook les? Of wil je gaan doen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja les is teringduur dus ik ga die mat toch niet meeslepen
Ik deed sportoefeningen op de wii met dat matje en dan gewoon zoals ik het zeg, echt nergens last van hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee je gaat er niet alleen op liggenlol
Ja app, nee ik doe geen les want duur. Die app is goed voor nu, maybe nog wat dvds kopen eh downloaden voor afwisseling.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jij yoga deed via die app van je. Doe je ook les? Of wil je gaan doen?
hehehehe, humor. En wat zullen ze blij zijn met al dat ingeblikte voerquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, nouja, zoals in de brief aan de feestgangers staat:
[..]
En dan nog met de 'grap' dat er niet perse in hoeft te zitten wat er op staat. Ik vind dit eigenlijk al wel flauw genoeg, en de vorige vriendin die blikken voedsel kreeg op de bruiloft had heeel veel bonen, dus ik ga voor het veilige gerecht kippensoep.
Okequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik deed sportoefeningen op de wii met dat matje en dan gewoon zoals ik het zeg, echt nergens last van hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |