Je doet niet eens Frans en Duits, dus nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:23 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Nee maar kijk eens naar de rest
CKV, Nederlands, Engels, Wiskunde en Godsdienst bij het profielquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:30 schreef Hypocriet het volgende:
Dat is toch een normaal profiel als je E&M hebt? Je hebt geen 'vreemde' taal, dus 2 keuzevakken.
Het is verplichtquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:33 schreef Pakspul het volgende:
Godsdienst als vak kun je toch ook niet serieus nemen.
Is maatschappijleer op havo niet gewoon verplicht dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:33 schreef Euroteller het volgende:
[..]
CKV, Nederlands, Engels, Wiskunde en Godsdienst bij het profiel
Daarbij heb je Maatschappijleer, Geschiedenis, Economie en moet je kiezen uit Ak,M&O en nog 2 vakken. Ik heb daar AK gekozen.
En als vrije keuze heb ik M&O. En toch heb ik beeldende vorming?
Op mijn middelbare had ik ook godsdienst in de eerst.quote:
Sorry ik typ het even goed over:quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Is maatschappijleer op havo niet gewoon verplicht dan?
Ik heb het als verplicht vak op vwo, maar wij moeten ook gewoon Frans of Duits kiezen.
Is geschiedenis en ak geen keuze? Daarvan moet je er één verplicht als profieldeel hebben en het andere zou je eventueel als keuzevak kiezen. M&O zou je dan verplicht in je profieldeel hebben. Is beeldende vorming daar verplicht? Anders is er gewoon een foutje gemaakt denk ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:37 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Sorry ik typ het even goed over:
Gemeenschappelijk deel: Godsdienst, Maatschappijleer, Nederlands Engels, LO en CKV1
Profiel deel: Wiskunde A, Geschiedenis, Economie, en AK/M&O/Frans/Duits
Vrije Deel: M&O.
Maar ik heb ook beeldende vorming erbij en dat heb ik niet gekozen?
Beeldende Vorming staat onder het vrije deel. Dus die had ik kunnen kiezen i.p.v. M&O. Maar ik vind dat niks dus koos ik M&O. En toch staat er M&O op me rooster.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Is geschiedenis en ak geen keuze? Daarvan moet je er één verplicht als profieldeel hebben en het andere zou je eventueel als keuzevak kiezen. M&O zou je dan verplicht in je profieldeel hebben. Is beeldende vorming daar verplicht? Anders is er gewoon een foutje gemaakt denk ik.
M&O is niet verplicht bij E&M? Bij ons is dat gewoon verplicht binnen het profieldeel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:41 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Beeldende Vorming staat onder het vrije deel. Dus die had ik kunnen kiezen i.p.v. M&O. Maar ik vind dat niks dus koos ik M&O. En toch staat er M&O op me rooster.
Ja heb haar gemaild. Maar wil geen valse hoop krijg dus ben ik hier maar gaan vragen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
M&O is niet verplicht bij E&M? Bij ons is dat gewoon verplicht binnen het profieldeel.
Dan moet je die docent/je mentor even mailen om te vragen of er iets niet klopt.
Maar dat had je zelf vast ook wel kunnen bedenken.
Dan nog valt je rooster vast wel mee, of niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ja heb haar gemaild. Maar wil geen valse hoop krijg dus ben ik hier maar gaan vragen.
88884 met alleen woensdag het eerste uur vrijquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan nog valt je rooster vast wel mee, of niet?ik heb nog één vak meer dan jij.
88997quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Euroteller het volgende:
[..]
88884 met alleen woensdag het eerste uur vrij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |