Ik denk ik pas me aan aan het FOK! taalgebruik. Zo snappen de FOK! turken en mooiboys het hier ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:11 schreef Rezania het volgende:
Als je het hosselen noemt verdien je het sowieso om te falen.
Nee, dat doe je niet. Anders had je ook niet zo'n gebruikersnaam gehad.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:12 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik denk ik pas me aan aan het FOK! taalgebruik. Zo snappen de FOK! turken en mooiboys het hier ook.
Baasquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:10 schreef Thezeurminator het volgende:
ik: een kruik helpt altijd wel goed haha
Wat is er mis met mijn gebruikersnaam.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet. Anders had je ook niet zo'n gebruikersnaam gehad.
Dit zal best kunnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:12 schreef Rodawa het volgende:
Maakt niet uit joh, daarna heeft ze één van je vrienden geappt en hij heeft haar wel warm gehouden.
omg, wat een dwaasquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:10 schreef Thezeurminator het volgende:
Er was een tijd geleden een meisje waar ik mee aan het daten was maar seks is er nooit van gekomen. Nu ik toevallig mijn wapp geschiedenis teruglees heb ik pas door waarom.
Chick: Hee hoe is je avond(zaterdagavond)
ik: Leuk een biertje aan het doen met wat vrienden
ik: en met jou?
Chick: ik heb het koud en ben de hele avond alleen thuis, ik moet iets warms hebben
ik: een kruik helpt altijd wel goed haha
Daarna vroeg ik de volgende dag hoe het met haar ging en werd ik genegeerd. Een week later het zelfde verhaal. Ik snapte toen niet waarom. Maar pas nu na een half jaar zie ik het. Hopelijk maak ik nu niet meer van dit soort fouten.
Klacht: Chick wil geneukt worden ik zeg pak maar een kruik![]()
![]()
Jawel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef anusmega het volgende:
Zo grappig is het nou ook weer niet, toch?
Met jouw naam niet neequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef anusmega het volgende:
Zo grappig is het nou ook weer niet, toch?
???quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:23 schreef Vaatwastablet het volgende:
Trouwens heeft die man gelijk. Met sluitingstijd sluit je de winkel, laat je de laatste klanten in de winkel hun gang gaan of afrekenen terwijl je de winkel klaar maakt voor morgen en kan iedereen incl. personeel naar huis. Een beetje de mensen waar je je loon van krijgt de winkel uit jagen, kom op zeg.
Maanden? Duurt bij mij jaren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Ach ja, kan gebeuren. Zelf ook al behoorlijk vaak gefaald, of inderdaad dat je maanden later pas beseft hoe overduidelijk sommige signalen waren (in positieve of negatieve zin)..
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:17 schreef Fok-it het volgende:
Chick: wil je neuken?
Ts: Pak maar een kruik
Kan ook. Maar dat is denk ik wanneer je echt veel en ook vrij intensief contact hebt. Bij mij is het vaak wat oppervlakkiger dan dat. Maar ik heb me ook al vaak genoeg gerealiseerd dat ik gewoon juist gehandeld had, bijv. een meisje die me na een paar keer zoenen trachtte te friendzonen, gewoon meteen afgekapt, niet op ingegaan. Door laten schemeren dat ik daar geen zin in had en geen contact meer gezocht en lekker afstandelijk gedaan. Wie weet ga ik weer een poging wagen wanneer ik haar over een jaar tegen kom of zo, gewoon om te kijken of het lukt.quote:
Waarschijnlijk wel heel lullig want ze was eerst behoorlijk geintresseerd daarna ben ik soort van gedumpt haha.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Moet je je eens indenken hoe gedisst die chick zich voelt
Zomaar een mooie advertentie die ik te zien krijg bij dit topic. Zomaar. Prachtig.quote:Een levende herinnering
Op de as van uw dierbare kweken wij voor u een herinneringsboom.
rip haantjequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:27 schreef Loppe het volgende:
[..]
die ligt onder een herinneringsboom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |