abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116390199
Hoi.
Wie weet hoe dit heet (in het Nederlands)? En waar het in Nederland te koop is? :) (Praxis, Gamma etc)

In het engels blijkt het Electrical Handy Box te heten..

Alvast bedankt :D
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:31:00 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116390211
Wellicht een stomme vraag; maar waar gebruik je zoiets voor? Heb werkelijk geen flauw idee wat het is :@
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:31:16 #3
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_116390220
Waar is t voor?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_116390261
Wat is het?
Ik zwaai naar dieren.
pi_116390279
Nou oorspronkelijk wordt zo'n ding gebruikt voor iets met elektriciteit gok ik.

Maar ik ben nu bezig met een project om mijn eigen video camera slider te maken, en daarvoor heb ik dit 'ding' nodig, volgens de tutorial.

pi_116390282
Ziet eruit als een kistje voor aan de muur waarin je een kabel kan splitten ofzo. Ik ken zelf alleen de plastic variant.
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:34:47 #7
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_116390306

Iets met stekkers :P.

Maar ik zou dan gewoon eens in een bouwmarkt rond gaan neuzen, plaatje mee als je het aan een medewerker wil vragen of ze zo iets hebben.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_116390315
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:33 schreef Geminiara het volgende:
Nou oorspronkelijk wordt zo'n ding gebruikt voor iets met elektriciteit gok ik.

Maar ik ben nu bezig met een project om mijn eigen video camera slider te maken, en daarvoor heb ik dit 'ding' nodig, volgens de tutorial.

[ afbeelding ]
Wat moet je er volgens de tutorial precies mee kunnen? Gaat het om de vorm van het kastje of om de functie?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_116390347
Word steeds vager lol
Ik zwaai naar dieren.
pi_116390366
Handy boxes, also called utility boxes, are used for convenience outlets, switch boxes or small junction boxes They are popular for surface-mounted wiring The NEC requires that surfaces-mounted wiring be protected with a protective covering such as EMT conduit Bracketed boxes may be used on metal or wood studs 13.0 cubic inches 1-7/8-in deep
pi_116390381
Doet me een beetje denken aan de fingerbox-threads op 4chan, iedereen lullen over z'n fingerbox, iets dat overigens geen bestaand voorwerp is :').

Maar heb nog nooit zoiets gezien als in de OP. Die slider ziet er wel goed, lukt het een beetje? (wil er binnenkort ook eentje bouwen :P)
pi_116390502
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Wat moet je er volgens de tutorial precies mee kunnen? Gaat het om de vorm van het kastje of om de functie?
Het is optioneel, want er zijn verschillende tutorials, en bij elke tutorial worden weer op een andere manier de 2 pvc buizen met elkaar verbonden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:37 schreef svefn het volgende:
Doet me een beetje denken aan de fingerbox-threads op 4chan, iedereen lullen over z'n fingerbox, iets dat overigens geen bestaand voorwerp is :').

[ afbeelding ]

Maar heb nog nooit zoiets gezien als in de OP. Die slider ziet er wel goed, lukt het een beetje? (wil er binnenkort ook eentje bouwen :P)

Ik heb werkelijk ook geen idee wat het is. Maarja de slider moet ik nog aan beginnen, ben nu wel serieus bezig met filmen met een DSLR, maar heb geen zin om +100 euro uit te geven aan een professionele slider. Dus waarom moeilijk (duur) doen als het ook makkelijk (goedkoop) kan? ;)
pi_116390626
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:43 schreef Geminiara het volgende:

[..]

Het is optioneel, want er zijn verschillende tutorials, en bij elke tutorial worden weer op een andere manier de 2 pvc buizen met elkaar verbonden.

Als het puur om de manier gaat waarop de twee pvc buizen aan elkaar zijn verbonden zou je misschien ook wat anders kunnen gebruiken? Al denk ik wel dat ze dit soort dingen ook wel gewoon bij de betere ijzerhandel hebben?
pi_116390730
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Als het puur om de manier gaat waarop de twee pvc buizen aan elkaar zijn verbonden zou je misschien ook wat anders kunnen gebruiken? Al denk ik wel dat ze dit soort dingen ook wel gewoon bij de betere ijzerhandel hebben?
Ik ga vanavond even rondneuzen bij een praxis :) En je hebt gelijk, er zijn nog andere manieren om de buizen met elkaar te verbinden, misschien moet ik dat maar eens in overweging nemen..
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:55:55 #15
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_116390891
engels model van een inbouwdoos?
nerovetsrethca
pi_116391526
Elektrische handige doos
  dinsdag 4 september 2012 @ 19:16:32 #17
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_116391604
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:14 schreef TwenteFC het volgende:
Elektrische handige doos
jouw UI _O_
nerovetsrethca
pi_116391626
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef slangpie het volgende:

[..]

jouw UI _O_
Weet ik :7

@TS Zou je hem niet via een Engelse site kunnen bestellen dan?
pi_116392897
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:43 schreef Geminiara het volgende:

[..]

[..]

Ik heb werkelijk ook geen idee wat het is. Maarja de slider moet ik nog aan beginnen, ben nu wel serieus bezig met filmen met een DSLR, maar heb geen zin om +100 euro uit te geven aan een professionele slider. Dus waarom moeilijk (duur) doen als het ook makkelijk (goedkoop) kan? ;)
Mee eens, da's ook mijn motivatie. Wil af en toe een shot maken ermee maar hoef er echt geen met tientallen mogelijkheden.

Het lijkt me eigenlijk niet dat je dit vage metalen voorwerp nodig hebt om de slider te maken. Als ik zo naar de foto kijk is er puur een verbindingsstukje nodig tussen de twee buizen, dit kan je van alles maken lijkt me. Desnoods van ijsstokjes die je vast maakt met tape :')
pi_116399118
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef svefn het volgende:

[..]

Mee eens, da's ook mijn motivatie. Wil af en toe een shot maken ermee maar hoef er echt geen met tientallen mogelijkheden.

Het lijkt me eigenlijk niet dat je dit vage metalen voorwerp nodig hebt om de slider te maken. Als ik zo naar de foto kijk is er puur een verbindingsstukje nodig tussen de twee buizen, dit kan je van alles maken lijkt me. Desnoods van ijsstokjes die je vast maakt met tape :')
Precies :) ik heb nu een andere oplossing gevonden. Binnenkort zal ik het eindresultaat posten in het centrale DSLR topic :)
pi_116399221
Topic mag dicht, problem solved!
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:43:47 #22
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_116399310
Ik laat het topic nog ff open, voor het geval iemand anders hier nog wat over wilt weten.

Er loopt in FOT trouwens een DSLR film topic ;)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_116399684
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:37 schreef svefn het volgende:

[ afbeelding ]

Lul niet zo dom vent, jouw fingerbox doet het gewoon niet.
pi_116399711
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:42 schreef Geminiara het volgende:
Topic mag dicht, problem solved!
Hierkomt spuit elf met de LASDOOS.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_116400230
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ik laat het topic nog ff open, voor het geval iemand anders hier nog wat over wilt weten.

Er loopt in FOT trouwens een DSLR film topic ;)
Prima :) En ik was al op de hoogte van het DSLR topic, jammer alleen dat die niet zo actief is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')