Nou zegquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Koud konijn wippen lijkt me niks.
Ja, na vrijdag heb je niets meer te zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef Litpho het volgende:
* zaterdag wel weer komt kijken. Of ooit. *
Vrouw waarom staat het eten niet op tafel om 18.00 is ook tekst.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, na vrijdag heb je niets meer te zeggen natuurlijk.
Mijn reactie: " Jij kookt toch altijd dus??? Waarom ben je zo laat?".quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrouw waarom staat het eten niet op tafel om 18.00 is ook tekst.
Geen sterke. Maar wel tekst
Ik heb al een andere bruiloft danquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Al helemaal klaar voor onze bruiloft volgende week vrijdag?
Je wordt vast wel bij verstek veroordeeld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb al een andere bruiloft dan.
Ok dan doe je het ja-woord maar via een video-call doorgeven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb al een andere bruiloft dan.
Any other way would be impossible.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ok dan doe je het ja-woord maar via een video-call doorgeven.
Of een SMSje. Werkt ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ok dan doe je het ja-woord maar via een video-call doorgeven.
De deceptie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behalve als je mijn nummer niet hebt.
Ik stuur je wel een telefoon toe met mijn nummer erin voorgeprogrammeerd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behalve als je mijn nummer niet hebt.
Cute.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een telefoon toe met mijn nummer erin voorgeprogrammeerd.
" Aan: Tegan, Brabant" ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een telefoon toe met mijn nummer erin voorgeprogrammeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |