Whut?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:37 schreef AirwiN het volgende:
@Tegan, DM mij ff als je dit leest. Ik heb een nieuwtje voor je.
Jij wordt echt met de minuut leuker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:02 schreef Tegan het volgende:
En, sinds Steve dood is is dat kleine stukje van me dat een iPhone wilde helemaal verdwenen.
bij mij heeft nooit een stukje ooit een iwatdanook gewildquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wordt echt met de minuut leuker.
Ja, 'ik' wordt 'wij'.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef Litpho het volgende:
Het enige excuus wat ik heb is dat trouwen de neiging heeft alles in een bezittelijke voornaamswoordvorm te gieten.
*kras*
Snel! Afzeggen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef Litpho het volgende:
Het enige excuus wat ik heb is dat trouwen de neiging heeft alles in een bezittelijke voornaamswoordvorm te gieten.
*kras*
Ik heb mijn bewondering voor jou dan ook nooit onder stoelen of banken gestoken. Jij reageert er altijd alleen zo ijskonijnerig op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
bij mij heeft nooit een stukje ooit een iwatdanook gewild
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wordt echt met de minuut leuker.
Laat het daarentegen maar aan jou over om een correcte versie van "ik wordt" te bezigenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, 'ik' wordt 'wij'.
Met je smoesjes
Er staat 'ik' wordt 'wij'quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat het daarentegen maar aan jou over om een correcte versie van "ik wordt" te bezigen.
Dat, zwaktebod van L. hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:14 schreef Godtje het volgende:
Er staat 'ik' wordt 'wij'
Niet 'ik wordt'
Het is ook niet niks natuurlijk. En fijn om te zien dat L. in zulke situaties net een mens is.quote:
Hij heeft ook een hoop krediet want ik ben echt wel eens onaardiger geweest als iemand onterecht de ander terecht staat te wijzen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is ook niet niks natuurlijk. En fijn om te zien dat L. in zulke situaties net een mens is.
Dat krediet is binnen een week voor de helft van B.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:17 schreef Godtje het volgende:
Hij heeft ook een hoop krediet want ik ben echt wel eens onaardiger geweest als iemand onterecht de ander terecht staat te wijzen.
Ik had wel verwacht dat iemand daarover zou struikelen, maar niet jijquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat het daarentegen maar aan jou over om een correcte versie van "ik wordt" te bezigen.
In dit tempo kan je het beter kwijt dan rijk zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krediet is binnen een week voor de helft van B.
Nee, dat blijft van hem.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krediet is binnen een week voor de helft van B.
ik ben ook n ijskonijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn bewondering voor jou dan ook nooit onder stoelen of banken gestoken. Jij reageert er altijd alleen zo ijskonijnerig op.
Dat was wel duidelijk inmiddels. Desondanks vind ik je nog steeds een schatje hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |