Nou zegquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Koud konijn wippen lijkt me niks.
Ja, na vrijdag heb je niets meer te zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef Litpho het volgende:
* zaterdag wel weer komt kijken. Of ooit. *
Vrouw waarom staat het eten niet op tafel om 18.00 is ook tekst.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, na vrijdag heb je niets meer te zeggen natuurlijk.
Mijn reactie: " Jij kookt toch altijd dus??? Waarom ben je zo laat?".quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrouw waarom staat het eten niet op tafel om 18.00 is ook tekst.
Geen sterke. Maar wel tekst
Ik heb al een andere bruiloft danquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Al helemaal klaar voor onze bruiloft volgende week vrijdag?
Je wordt vast wel bij verstek veroordeeld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb al een andere bruiloft dan.
Ok dan doe je het ja-woord maar via een video-call doorgeven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Any other way would be impossible.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ok dan doe je het ja-woord maar via een video-call doorgeven.
Of een SMSje. Werkt ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ok dan doe je het ja-woord maar via een video-call doorgeven.
De deceptie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behalve als je mijn nummer niet hebt.
Ik stuur je wel een telefoon toe met mijn nummer erin voorgeprogrammeerd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behalve als je mijn nummer niet hebt.
Cute.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een telefoon toe met mijn nummer erin voorgeprogrammeerd.
" Aan: Tegan, Brabant" ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een telefoon toe met mijn nummer erin voorgeprogrammeerd.
Rhu helpt wel, die weet hoe ze eruit ziet!quote:
Oh da's wel handig. Dan kan ze ook confirmeren dat het inderdaad Tegan is die "ja" zegt over de videoverbinding.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rhu helpt wel, die weet hoe ze eruit ziet!
Jij!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:43 schreef Tegan het volgende:
Ik ben uniek. Dus dat komt vast goed aan.
Dit was trouwens geen grap!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Schattig!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Tegan het volgende:
Jongens, ik heb er even over nagedacht. En misschien ben ik toch wel een beetje into date.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Tegan het volgende:
Jongens, ik heb er even over nagedacht. En misschien ben ik toch wel een beetje into date.
quote:
Mooi. Ik krijg nog 3000 euro van 'mquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
KT, vrijdag ochtend komt Halbe Zijlstra op FOK! vragen beantwoorden.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mooi. Ik krijg nog 3000 euro van 'm
4 vrouwen.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:08 schreef L-E het volgende:
Met wie ga je? Hoe lang? Heb je genoeg condooms mee? En norit?
Vriendin van me is er ontvoerd geweest!quote:
Norit? Het is geen India.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:08 schreef L-E het volgende:
Met wie ga je? Hoe lang? Heb je genoeg condooms mee? En norit?
Dood ga je toch wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vriendin van me is er ontvoerd geweest!![]()
Een kennis van me ook geweldig beroofd.![]()
Echt een land voor Q!
Ik maakte overigens geen grapje. Maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook al.quote:
Ik heb aardig wat verhalen gehoord dus ik ben goed op mn hoede.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik maakte overigens geen grapje. Maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook al.
Dus wees op je hoede.
Tof!quote:Op woensdag 5 september 2012 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat verhalen gehoord dus ik ben goed op mn hoede.
Wat ouderwets! Vorige week zalm en broodjes Italiaanse ham op een uitvaart.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Als het wel misgaat, mogen wij dan cake en koffie komen halen op je crematie (en om te checken of je echt weg bent)?
Q's crematie...quote:Op woensdag 5 september 2012 08:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ouderwets! Vorige week zalm en broodjes Italiaanse ham op een uitvaart.
Cake is zo 1952
Op mijn crematie is alleen bier.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Als het wel misgaat, mogen wij dan cake en koffie komen halen op je crematie (en om te checken of je echt weg bent)?
Ik zal eens een bijbel schrijven. Hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal het Q-isme verspreiden.
Die van jou? Dat zijn twee regels!quote:Op woensdag 5 september 2012 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal eens een bijbel schrijven. Hoe moeilijk kan dat zijn?
quote:Het is bijna weekend en dus Bier!![]()
Q!![]()
Harem.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
4 vrouwen zijn geen groep meer? Hoe noem je dat dan? Een kudde?
Harem.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
4 vrouwen zijn geen groep meer? Hoe noem je dat dan? Een kudde?
quote:
quote:Een harem (Arabisch ḥarīm, حريم, afzonderen of verbieden) is een afgesloten en bewaakte woonruimte in een serail of huis,
Oeh, een subgroepje.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel. Met vier vrouwen. Onder andere.
Met lyrics?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil wel cake op mijn uitvaart.
Gat bijgeprikt in je riem?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n perforator kwijt maar ik heb het vermoeden dat hij op een heel logische plek ligt en ik er gewoon overheen kijk.
Ik heb er nu al zin in.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Buitenlandse groepen, daar komen lekker veel rovers op af
Ik ben voor mijzelf voor de composthoop, maar dat mag niet eens in Nederlandquote:Op woensdag 5 september 2012 08:49 schreef Tegan het volgende:
Ik hoef geen crematie. Stop me maar ergens in de grond zonder party. Ken toch geen mensen.
Dat is gewoon grondvervuiling met al die medicijnen die wij slikken.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben voor mijzelf voor de composthoop, maar dat mag niet eens in Nederland
Klein chemisch afval danquote:Op woensdag 5 september 2012 08:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is gewoon grondvervuiling met al die medicijnen die wij slikken.
Waarom begraven als je niemand kent?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:49 schreef Tegan het volgende:
Ik hoef geen crematie. Stop me maar ergens in de grond zonder party. Ken toch geen mensen.
Je mag best over me heen bouwen hoor. Gewoon diep genoeg doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom begraven als je niemand kent?![]()
Verspilling van de ruimte.
Ik ben er voor om dat hele begraven af te schaffen. Verspilling van de ruimte die we te kort hebben.
En dat zuur laat je waar?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:53 schreef Tegan het volgende:
Had laatst een milieuvriendelijke nieuwe uitvinding gelezen. Dat je in zuur kwam te liggen tot je alleen botten was. Zonder verdere uitstoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |