SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ts is vreemdquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:49 schreef Captainp00face het volgende:
Je eerste zin is een beetje vreemd.
Ik leer nog elke dagquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:46 schreef Eyd het volgende:
Oké, ik beweer nu niet dat mijn Nederlands, spelling en wat punctuatie betreft ook niet van topklasse zijn, maar hoe lastig is het nou voor sommigen om eventjes de tijd te nemen, of het nou de PC of je mobiel is om zo foutloos en bedreven te typen? Ik maak hier en daar ook wel wat fouten, maar daar word ik gelukkig op gecorrigeerd. Zo nu en dan kijk ik weleens naar de Twitter pagina's van anderen en dan hoef je niet eens ver te kijken voordat je de meest primitieve fouten tegen kom -- o.a. de -n omitteren (hebben = hebbe) en dergelijke blunders die ik op dit ogenblik niet één, twee, drie uit mijn hoofd weet te halen.
Meld in dit topic overigens ook of je nog enkele fouten tegenkom t.
Is dit een grap?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:46 schreef Eyd het volgende:
Oké, ik beweer nu niet dat mijn Nederlands, spelling en wat punctuatie betreft ook niet van topklasse zijn, maar hoe lastig is het nou voor sommigen om eventjes de tijd te nemen, of het nou de PC of je mobiel is om zo foutloos en bedreven te typen?
tegenkomd is hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:46 schreef Eyd het volgende:
Oké, ik beweer nu niet dat mijn Nederlands, spelling en wat punctuatie betreft ook niet van topklasse zijn, maar hoe lastig is het nou voor sommigen om eventjes de tijd te nemen, of het nou de PC of je mobiel is om zo foutloos en bedreven te typen? Ik maak hier en daar ook wel wat fouten, maar daar word ik gelukkig op gecorrigeerd. Zo nu en dan kijk ik weleens naar de Twitter pagina's van anderen en dan hoef je niet eens ver te kijken voordat je de meest primitieve fouten tegen kom -- o.a. de -n omitteren (hebben = hebbe) en dergelijke blunders die ik op dit ogenblik niet één, twee, drie uit mijn hoofd weet te halen.
Meld in dit topic overigens ook of je nog enkele fouten tegenkom.
Dubbelop.quote:
Twitterpagina'squote:naar de Twitter pagina's
tquote:Meld in dit topic overigens ook of je nog enkele fouten tegenkom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |