quote:Op woensdag 19 september 2012 19:36 schreef gupje86 het volgende:
Werken met een kater schiet echt niet op. Al helemaal niet als je weer een van je vrienden moet ontslaan omdat het contract niet verlengd word. Bah!!
Ik heb het wel eens gehad ja. Eén lesbiënne vond het vreemd, de ander keek er op neer omdat ik het zogenaamd zoveel 'makkelijker' had en zij zo lang met haar geaardheid heeft geworsteld. Tja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef MiniMiss het volgende:
Ik hoorde via via dat lesbiennes en homo's het niet zo hebben op bi's. Ze zouden als het waren 'gewoon een kant moeten kiezen': kies hetero of lesbo/homo zijn. Niet van beiden walletjes eten, kom gewoon helemaal uit de kast, zulke uitspraken.
Ik ben 't hier niet mee eens, maar heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Wie weet of dit ook echt zo is?
heb geen moeite met bi's. Zie in mijn ongeving wel dat ze vaker met een man eindigen dan met een vrouw, maar ook dat maakt niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef MiniMiss het volgende:
Ik hoorde via via dat lesbiennes en homo's het niet zo hebben op bi's. Ze zouden als het waren 'gewoon een kant moeten kiezen': kies hetero of lesbo/homo zijn. Niet van beiden walletjes eten, kom gewoon helemaal uit de kast, zulke uitspraken.
Ik ben 't hier niet mee eens, maar heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Wie weet of dit ook echt zo is?
Is het niet zo dat er onderzoekers zijn die seksualiteit op een schaal hebben geplaatst? Dus je kunt puur hetero zijn, puur homo, maar daar tussenin zijn dan verschillende gradaties van biseksualiteit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:59 schreef gupje86 het volgende:
[..]
heb geen moeite met bi's. Zie in mijn ongeving wel dat ze vaker met een man eindigen dan met een vrouw, maar ook dat maakt niet uit natuurlijk.
Kan ook puur toeval zijn trouwens dat dat in mijn omgeving meer gebeurd.
Hoe dan ook vind ik het allemaal prima, zolang ze maar gelukkig zijn
Ik denk dat die onderzoekers gelijk hebben ja. Dus eigenlijk moeten homo's/lesbiennes niet zo zeuren?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het niet zo dat er onderzoekers zijn die seksualiteit op een schaal hebben geplaatst? Dus je kunt puur hetero zijn, puur homo, maar daar tussenin zijn dan verschillende gradaties van biseksualiteit.
Waarom zouden ze überhaupt zeuren?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Ik denk dat die onderzoekers gelijk hebben ja. Dus eigenlijk moeten homo's/lesbiennes niet zo zeuren?
Je bedoelt de Kinsey schaal? Maar dat klopt inderdaad. Kende een meisje dat zichzelf als overwegend lesbisch zag, maar heel soms ook verliefd geworden is op een jongen. Dat waren dan haar 'uitzonderingen'.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het niet zo dat er onderzoekers zijn die seksualiteit op een schaal hebben geplaatst? Dus je kunt puur hetero zijn, puur homo, maar daar tussenin zijn dan verschillende gradaties van biseksualiteit.
Kinsey ja, dat was de naam. Ik ben slecht met namen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je bedoelt de Kinsey schaal? Maar dat klopt inderdaad. Kende een meisje dat zichzelf als overwegend lesbisch zag, maar heel soms ook verliefd geworden is op een jongen. Dat waren dan haar 'uitzonderingen'.
Precies jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze überhaupt zeuren?
Hoi!quote:
Behoorlijk goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoi!Hoe is het met je?
En hoe is het met de rest van het topic?
Echt hè?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef MiniMiss het volgende:
Jeetje, dat 'traag reagerende mensen' is niet overdreven
Oeh, dat klinkt veelbelovend!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behoorlijk goed.
En met jou, Muisraketje?
Gefeliciteerd! Hoe komt dat zo ineens? Waar ken je hem van?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt veelbelovend!Hoe komt het?
Met mij gaat het ook super! Ik heb een vriend.![]()
Dankjewel! Dat kwam door het feestje van een vriendin. Ik vond hem in eerste instantie 3x niks, maar dat kwam omdat ik een heel bevooroordeeld beeld van hem had. En nu ik hem beter ken vind ik hem, hoe cliché dat ook is, steeds leuker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe komt dat zo ineens? Waar ken je hem van?
Bij mij komt het door ongeveer dezelfde reden. Er is een meisje dat ik leuk vind en zij vindt mij ook leuk. En ik zie haar bijna weer.
Hoe kwam het dan dat je vooroordelen over hem had?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dankjewel! Dat kwam door het feestje van een vriendin. Ik vond hem in eerste instantie 3x niks, maar dat kwam omdat ik een heel bevooroordeeld beeld van hem had. En nu ik hem beter ken vind ik hem, hoe cliché dat ook is, steeds leuker.Ik zie hem gelukkig morgen weer.
En wat leuk dat je een meisje hebt gevonden die jou leuk vindt!![]()
Hopelijk heb je net zoveel geluk als ik!
Hij stond bij een groep mensen die nogal als boeren/partypeople overkwamen en dat zijn meestal niet echt mijn type mensen. Ook is hij gewoon knap en echt knappe mensen zijn, enkele uitzonderingen daargelaten, meestal niet zo mega aardig tegen me.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kwam het dan dat je vooroordelen over hem had?
En ik hoop het ook.
quote:
Pff voel me net een achtbaan. Maandag ging het echt super, kon niet beter. En nu al sinds dinsdag ben ik zo down als wat. Heeft ook wel wat te maken met een moeilijk meisje. Probeer toch maar zoveel mogelijk m'n gedachten te verzetten en wat dingen te gaan doen ipv in bed liggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoi!Hoe is het met je?
En hoe is het met de rest van het topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |