Bi Yourself code termenquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Het was een man dus? Wel echt balenquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:47 schreef Muisraket het volgende:
En hij (bi-topic, dus mannen mag ook, neem ik aan?) blijft zo stil.
Hij heeft het echt super druk en had instructies (
) gekregen van een vriendin om het rustig aan te doen, omdat ik zou afhaken als hij meteen op de versiertoer zou gaan (wat ook zo is) maar toch baal ik...
Ik voel me echt dom, want eerst dacht ik dat hij totaal mijn type niet was, dus wees ik zijn verzoek om een keer af te spreken af, omdat ik bang was dat hij dat als date bedoelde.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Het was een man dus? Wel echt balen![]()
![]()
![]()
Halfords meisje wordt niks denk ik, als ze mij beter zou willen leren kennen had ze ondertussen al wel gereageerd. Nog steeds zit ik met de dame die ik leuk vind maar die onbereikbaar is.
Ik voel me 4 ever alone
Waarom is er een dame voor jou onbereikbaar? kun je op geen enkele manier met haar in contact komen? of denk je dat het ' te hoog gegrepen ' voor je isquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Het was een man dus? Wel echt balen![]()
![]()
![]()
Halfords meisje wordt niks denk ik, als ze mij beter zou willen leren kennen had ze ondertussen al wel gereageerd. Nog steeds zit ik met de dame die ik leuk vind maar die onbereikbaar is.
Ik voel me 4 ever alone
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
Hooiik wist helemaal niet dat er een Bi SC was
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
Hooiik wist helemaal niet dat er een Bi SC was
![]()
Haha oke, dat is balen. Het zou dus ook geen zin hebben om nu nog een poging te doen, dat ie je wel weer leuk vind, want waars. kom je er dan dus achter dat het niet je type is?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik voel me echt dom, want eerst dacht ik dat hij totaal mijn type niet was, dus wees ik zijn verzoek om een keer af te spreken af, omdat ik bang was dat hij dat als date bedoelde.
Ik baal hard nu.![]()
Waarschijnlijk kom ik er over een aantal dagen alsnog achter dat het mijn type niet is hoor en nogmaals, ik kan nu eigenlijk geen relatie hebben, maar ja, zo rationeel is mijn gevoel natuurlijk niet.
En @ dat reageren, dat gevoel heb ik dus ook. Als ik iemand echt super leuk vind, ging ik normaal gesproken super veel met iemand kletsen. Maar hij zegt zo weinig.Ik hoop echt voor je dat je ernaast zit met je Halfords meisje, niet in de laatste plaats omdat andere liefdes bij mij vaak goed geholpen hebben om oude liefdes uit mijn hoofd te krijgen.
De dame in kwestie zit op een andere lijn als ik, ik geef je wat voorbeelden;quote:Op woensdag 5 september 2012 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom is er een dame voor jou onbereikbaar? kun je op geen enkele manier met haar in contact komen? of denk je dat het ' te hoog gegrepen ' voor je is![]()
ik ken je verhaal niet verder maar goed
Hoi Muisraketje!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:47 schreef Muisraket het volgende:
En hij (bi-topic, dus mannen mag ook, neem ik aan?) blijft zo stil.
Hij heeft het echt super druk en had instructies (
) gekregen van een vriendin om het rustig aan te doen, omdat ik zou afhaken als hij meteen op de versiertoer zou gaan (wat ook zo is) maar toch baal ik...
Hoi! Jij was toch niet bi, of mis ik iets?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Muisraketje!
Je hebt een leuke kerel ontmoet en je bent nu aan het wachten totdat hij je gaat versieren? Begrijp ik dat goed?
Het loopt wel storm opeens!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef Tamashii het volgende:
Hier ook maar eens kijken. Hai, ik ben Tamashii en ik ben biseksueel.
Ja, ik zag het topic ineens onder de andere sex sc staan.quote:
Ik weet helemaal niet wie wat is.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:25 schreef Muisraket het volgende:
Moeraskat, hoe zie jij je geaardheid trouwens?
Tot nu toe is het een leuk mengelmoesje van lesbiënnes, bischierigen en biseksuelen in ieder geval!
Ik weet het echt niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha oke, dat is balen. Het zou dus ook geen zin hebben om nu nog een poging te doen, dat ie je wel weer leuk vind, want waars. kom je er dan dus achter dat het niet je type is?
Ja zal halfords meisje maar uit m'n hoofd zetten. Dus helaas, zal m'n bezette dame nog niet uit m'n hoofd krijgen helaas.
We kunnen een lijstje maken als je wil en de rest dat ook goed vindt.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet wie wat is.
Je vroeg me er naar en ik heb er voor gekozen er niet op te antwoorden een paar maanden geleden.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoi! Jij was toch niet bi, of mis ik iets?En nee, zo zit het niet. Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken, dus of ik hem wel echt leuk vind. Daar kan ik weinig over zeggen, want zo goed ken ik hem nog niet. Ik weet echt niet meer wat hij van mij denkt, maar hij komt niet extreem geïnteresseerd meer over, net nu ik wel wat geïnteresseerder in hem raak. Beetje stomme timing dus.
Ja, lijkt me wel tof. Zo'n soort verhaal heb ik ook inderdaad, al heb ik altijd gedacht; ach prima, merk het vanzelf wel. Maar heb al met een meisje gezoend en in bed gelegen op mijn 13e dus achteraf was het toen wel al.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
We kunnen een lijstje maken als je wil en de rest dat ook goed vindt.Ik ben in ieder geval biseksueel.
Het heeft even geduurd voordat ik dat besefte, want dat ik op vrouwen viel wist ik stiekem al heel lang. Maar ik zat toen nog op de basisschool, dus dat was vies, eng en raar bij mij. (Gek genoeg vond ik het van anderen, zoals mijn tante, wel oké). Maar ja, als je dan een aantal jaar verder bent, een aantal keer op jongens verliefd bent geweest, meisjes toch wel veel met je deden en je daarna ook nog 2x verliefd word op een meisje, dan is er geen ontkennen meer aan.
Nee, maar anders had ze al wel gereageerd, want ze heeft wel 1 dag geleden dr profielfoto enzo veranderd.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.Hé, ik zei niet dat je dat Halfords meisje uit je hoofd moest zetten, ik zei puur dat ik hoop dat ze een goede reden heeft om trager terug te mailen en dat ze je stiekem ook wel ziet zitten. Maar wel balen van je écht onbereikbare liefde zeg.
Ook onhandig dat je er geen afstand van kan nemen, aangezien het je begeleider is.
Goed geregeldquote:Op donderdag 6 september 2012 22:57 schreef Muisraket het volgende:
Ja godver.Vriendin die ik al een tijdje niet gezien heb en waarmee ik echt wil bijkletsen heeft vandaag gevraagd of ik morgen met haar mee ga. Meteen ja gezegd.
Kom ik thuis, heb ik blijkbaar een berichtje gekregen van X om morgen met hem en wat anderen mee te gaan. Net te laat.
Edit: nevermind, volgende week vrijdag alsnog gefixt.
Wow, dat is vreemd. Als het contact nou naar was, had ik het me voor kunnen stellen, maar nu. Lijkt ze echt alleen voor jou van de aardbodem verdwenen te zijn (lees: geblokkeerd) of lijkt ze voor iedereen spoorloos?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:06 schreef Avey het volgende:
[..]
Goed geregeld
Een ex van mij waar ik altijd nog goed contact mee had lijkt ineens van de aardbodem verdwenen te zijn... voor mij althans
Bluhquote:Op woensdag 5 september 2012 17:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
De dame in kwestie zit op een andere lijn als ik, ik geef je wat voorbeelden;
leerling - lerares
werknemer - baas
Zo iets is het dus, zij is m'n begeleider van het zelfstandig woon project. Dus helaas, al zou ze me ook leuk vinden (wat ik soms wel eens vermoed) ze is zo professioneel dat ze er nooit iets mee zou doen helaas![]()
![]()
![]()
Ik ben bi, maar sommige mensen vinden dat ik panseksueel ben. (mensen die mij goed kennen) maar daar ben ik het (nog) niet mee-eensquote:Op woensdag 5 september 2012 19:25 schreef Muisraket het volgende:
Moeraskat, hoe zie jij je geaardheid trouwens?
Tot nu toe is het een leuk mengelmoesje van lesbiënnes, bischierigen en biseksuelen in ieder geval!
Hey tamquote:Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef Tamashii het volgende:
Hier ook maar eens kijken. Hai, ik ben Tamashii en ik ben biseksueel.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 02:49 schreef Avey het volgende:
Nou ja ze reageert niet meer op mijn berichtjes maar een gezamenlijke vriendin weet dat ze nog wel gewoon doet wat ze altijd doet
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan, ze wil het me niet vertellen
Helaas wel ja.quote:
das erg spijtigquote:
Kan ik me goed voorstellen hoor. Laten we dan maar hopen dat deze SC wat actiever wordt, of zelf wat leven er in proberen te blazen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
das erg spijtig![]()
en ik vergeet meestal rustige SC's ..ik hou dat niet zo goed vol, helaas
ik doe mn bestquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen hoor. Laten we dan maar hopen dat deze SC wat actiever wordt, of zelf wat leven er in proberen te blazen.
Gaat ook wel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Gaat wel, met jou?
Wat moet je kennen voor school? Ik ben mega slim namelijk
Helaas, mijn slimheid heeft vandaag een dagje vrij!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaat ook wel.Gisteren een dipje, nu weer beter.
Goed zo dat je mega slim bent!
Ik moet weten hoe ik hier in godsnaam kan vinden waar welke exonen (stukjes DNA die zorgen voor eiwitten) zitten. Onmogelijke taak.
Had het ook wel gek gevonden als je het geweten had, aangezien je dan ongeveer dezelfde studie zou moeten doen en een jaartje verder zou moeten zitten. Dat leek me onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Helaas, mijn slimheid heeft vandaag een dagje vrij!
Ik dacht eerlijk gezegd dat er een fout in de pagina zat ofzo, zo'n error melding ofzo XDquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had het ook wel gek gevonden als je het geweten had, aangezien je dan ongeveer dezelfde studie zou moeten doen en een jaartje verder zou moeten zitten. Dat leek me onwaarschijnlijk.
LOL @ error.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat er een fout in de pagina zat ofzo, zo'n error melding ofzo XD
Ik ga zo maar verder met The L-Word kijken, wordt 'n rustig avondje.
Jullie wel wilde plannen?
Herkenbaar dit. Er depri om worden heeft geen zin en maakt je ongelukkig, sporten en je gezond voelen daarentegen voelen goed.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ga me morgen aanmelden bij nieuwe sportschool.
Ik voel me echt dik en lelijk![]()
Nou weeg ik 70 (in december nog 82) dus het is helemaal niet zo, maar het voelt wel zo omdat ik al bijna een maand niet heb gesport of bewogen maar ondertussen wel Mac en pizza enzo heb gegeten. Qua gevoel weeg ik nu 120 ofzo. Dus ik kan wel depri op bed blijven liggen omdat ik me zo dik en lelijk voel, maar het is beter als ik er wat aan ga doen.
Het stomme is , dat ik dan op bed lig en juist alleen maar meer koekjes enzo ga eten omdat ik me zo ellendig voel. En daarna nog ellendiger uiteraard omdat ik dan heel het pak heb leeg gegeten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Herkenbaar dit. Er depri om worden heeft geen zin en maakt je ongelukkig, sporten en je gezond voelen daarentegen voelen goed.![]()
Ik ga morgen ook maar weer eens sporten, want ik begin een beeeeeetje uit te dijen rond mijn taille.
Precies @ koekjes. En het helpt ook op het moment dat je eet totaal niet tegen emoheid, maar dat komt er bij mij niet in.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Het stomme is , dat ik dan op bed lig en juist alleen maar meer koekjes enzo ga eten omdat ik me zo ellendig voel. En daarna nog ellendiger uiteraard omdat ik dan heel het pak heb leeg gegeten.
Mensen vragen nog wel steeds; Ben je nog meer afgevallen? Maar voor mij voelt het juist niet zo. En het is niet zo dat ik onrealistisch ben, maar als ik nog een maandje zo doorga dan ben ik weer terug bij af.
Dus, pizzapuntje goes back to the gym
Mwah, niet zozeer om de verveling, ook wel als ik me slecht voel, en daarna nog slechter dus het schiet helemaal inet opquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Precies @ koekjes. En het helpt ook op het moment dat je eet totaal niet tegen emoheid, maar dat komt er bij mij niet in.Eten uit verveling is bij mij ook berucht, weet niet of je daar ook last van hebt?
Het is goed om een gezond gewicht te willen blijven behouden, maar als je omgeving vragen gaat stellen, is het misschien wel handig om te kijken of je niet iets te veel af wilt vallen. Dit is niet foolproof echter, want mensen bitchen ook altijd om mijn gewicht terwijl ik best een buikje heb en ik gewoon smal gebouwd ben (en dus daarmee geboren). Maar dat snappen ze niet.
Oké, dat snap ik. Nogmaals: hetzelfde hier. Mijn gewicht is prima, maar ik kom altijd aan op mijn buik en dat is gewoon geen gezicht.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Mwah, niet zozeer om de verveling, ook wel als ik me slecht voel, en daarna nog slechter dus het schiet helemaal inet op![]()
Ja, maar ik heb absoluuuuuut nog een buik. En ik werk er nu momenteel totaal niet aan. Qua gewicht vind ik het prima hoor, maar ik wil echt aan m'n buik werken. En ik wil gewoon niet terug naar die 82.
Hoezo, als je geen buikje zou hebben zou je toch juist meer mannelijker zijn? Ik vind het zelf gewoon vooarl irritant, als ik op m'n zij in bed lig, dan denk ik toch altijd; godver, was het maar minder. Ik ga echt niet voor 'n sixpack hoor, maar 't mag wel echt minder. Waarom worden m'n borsten wel zichtbaar kleiner (4 jongens hebben er al een opmerking over gemaakt) en m'n buik niet , life is unfairquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, dat snap ik. Nogmaals: hetzelfde hier. Mijn gewicht is prima, maar ik kom altijd aan op mijn buik en dat is gewoon geen gezicht.Vooral omdat ik al niet een al te vrouwelijk figuur heb, dus als ik dan een buikje krijg, word ik al helemaal een man/plat vierkant.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het met de mensjes hier?
Ik ben best in een gelukkige stemming vandaag.
Als ik een buikje heb steekt die verder uit dan mijn borsten en dat vind ik geen gezicht en niet echt vrouwelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Hoezo, als je geen buikje zou hebben zou je toch juist meer mannelijker zijn? Ik vind het zelf gewoon vooarl irritant, als ik op m'n zij in bed lig, dan denk ik toch altijd; godver, was het maar minder. Ik ga echt niet voor 'n sixpack hoor, maar 't mag wel echt minder. Waarom worden m'n borsten wel zichtbaar kleiner (4 jongens hebben er al een opmerking over gemaakt) en m'n buik niet , life is unfair
Oke, daar heb ik gelukkig geen last van, snap wel dat je het vervelend vind.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Afgezien van moeheid en stress wel oké.Beter dan afgelopen nacht in ieder geval.
[..]
Als ik een buikje heb steekt die verder uit dan mijn borsten en dat vind ik geen gezicht en niet echt vrouwelijk.
Maar wel balen van je borsten.
Waar komen de stress en vermoeidheid vandaan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Afgezien van moeheid en stress wel oké.Beter dan afgelopen nacht in ieder geval.
[..]
Als ik een buikje heb steekt die verder uit dan mijn borsten en dat vind ik geen gezicht en niet echt vrouwelijk.
Maar wel balen van je borsten.
Slaaptekort, zorgen en een jongen die eigenlijk even uit mijn hoofd moet verkassen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar komen de stress en vermoeidheid vandaan?
Boh.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Slaaptekort, zorgen en een jongen die eigenlijk even uit mijn hoofd moet verkassen.
Omdat ik 2 dagen achter elkaar heb gewerkt. Veel interactie, positieve feedback van de mensen daar. Even weer uit mijn isolement, denk ik.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:42 schreef Muisraket het volgende:
En waar komt jouw best gelukkige stemming vandaan, Kaneelstokje?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh.
[..]
Omdat ik 2 dagen achter elkaar heb gewerkt. Veel interactie, positieve feedback van de mensen daar. Even weer uit mijn isolement, denk ik.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ga even douchen onder m'n douche die maar 12 minuten warm blijft.
Goed om te horen! Hopelijk houdt het aan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh.
[..]
Omdat ik 2 dagen achter elkaar heb gewerkt. Veel interactie, positieve feedback van de mensen daar. Even weer uit mijn isolement, denk ik.
En dat is niet lang genoeg?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ga even douchen onder m'n douche die maar 12 minuten warm blijft.
Nogalquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]Ook niet fijn dat ze het niet wil vertellen, want dan blijf je in die onzekerheid zitten.
Ik vrees het ook... Dat is wel weer een 'voordeel' van dat ze ver weg woont: ik vind het zelf makkelijker om iemand uit mijn hoofd te zetten als ik diegene heel weinig tot niet zie.quote:Op zondag 9 september 2012 16:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Nogal
Maar goed ze woont nu aan de andere kant van de wereld en schijnt gelukkig te zijn, dus daar moet ik het dan maar bij laten.
Ergens vind ik dit heel leuk voor je, maar aan de andere kant zal het wel dubbel voelen denk ik.quote:Op maandag 10 september 2012 17:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vanavond zie ik m'n onbereikbare crush weer.
Het is dubbel, zelfs al zou ze me leuk vinden is ze zo professioneel dat ze er niks mee doet. Ik hoop dat ze een lelijk shirt aanheeft, dat maakt het al makkelijker. Hopelijk heeft ze geen blouse aan, dan zie ze er echt goed uitquote:Op maandag 10 september 2012 18:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vrees het ook... Dat is wel weer een 'voordeel' van dat ze ver weg woont: ik vind het zelf makkelijker om iemand uit mijn hoofd te zetten als ik diegene heel weinig tot niet zie.
[..]
Ergens vind ik dit heel leuk voor je, maar aan de andere kant zal het wel dubbel voelen denk ik.
Ik begin echt steeds meer oude denkbeelden over mijn leven en relaties overboord te gooien voor de jongen waar ik een bovengemiddelde interesse in heb. Weet niet of ik dat goed of slecht moet vinden.
En, had ze een lelijk shirt aan? Mooie vrouwen in goed zittende blouses.quote:Op maandag 10 september 2012 18:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Het is dubbel, zelfs al zou ze me leuk vinden is ze zo professioneel dat ze er niks mee doet. Ik hoop dat ze een lelijk shirt aanheeft, dat maakt het al makkelijker. Hopelijk heeft ze geen blouse aan, dan zie ze er echt goed uit![]()
Haha ligt eraan wat je oude denkbeelden waren en hoe je er nu over denkt.
Ja klopt, gaat bij mij soms zelfs te snelquote:Op maandag 10 september 2012 18:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vrees het ook... Dat is wel weer een 'voordeel' van dat ze ver weg woont: ik vind het zelf makkelijker om iemand uit mijn hoofd te zetten als ik diegene heel weinig tot niet zie.
[..]
Ze had een leuk shirt aan, heb ook weer duidelijk gemaakt dat ik haar leuk vond. uiteraard bleef haar standpunt hetzelfde. Ze heeft best veel blousen, en ze ziet er zo ontzettend goed uit in een blouse (in alles eigenlijk)quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En, had ze een lelijk shirt aan? Mooie vrouwen in goed zittende blouses.
Mijn denkbeeld over tijdgebrek was onterecht, dus dat die overboord is, is wel goed. Maar ik twijfel echt heel hard of dit wel een goed idee is met mijn slechte sociale skills. De enige persoon die ik atm thuis kan hebben zonder extreem te stressen, is mijn beste vriendin. En echt alle andere personen uit mijn leven niet. Het scheelt ook dat mijn kamer niet echt geschikt is voor visite en mijn moeder 's avonds altijd de hele tijd beneden zit. Zowel haar wegsturen als er naast gaan zitten vind ik dan meestal geen optie, het eerste omdat dat vrij bot is en dat tweede omdat ik dan niets meer durf te zeggen tegen de persoon naast me.
Eigenlijk wel he, heb me maandag ingeschreven voor de sportschool maar heel de week nog geen tijd/zin gehad om te gaan. Heb net gebeld voor een intro les (1 uur met een trainer die vervolgens een schema maakt) maar kon helaas pas maandag om 18 uur, oke,heel erg vind ik dat niet maar goed :p En woensdag en donderdag sowieso naar de sportschool met een vriend.quote:
Prachtig weer inderdaad.quote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he, heb me maandag ingeschreven voor de sportschool maar heel de week nog geen tijd/zin gehad om te gaan. Heb net gebeld voor een intro les (1 uur met een trainer die vervolgens een schema maakt) maar kon helaas pas maandag om 18 uur, oke,heel erg vind ik dat niet maar goed :p En woensdag en donderdag sowieso naar de sportschool met een vriend.
Dus vanaf volgende week ben ik ook weer sportief bezig
quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he, heb me maandag ingeschreven voor de sportschool maar heel de week nog geen tijd/zin gehad om te gaan. Heb net gebeld voor een intro les (1 uur met een trainer die vervolgens een schema maakt) maar kon helaas pas maandag om 18 uur, oke,heel erg vind ik dat niet maar goed :p En woensdag en donderdag sowieso naar de sportschool met een vriend.
Dus vanaf volgende week ben ik ook weer sportief bezig
Wat goed van julliequote:Op zondag 16 september 2012 09:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Prachtig weer inderdaad.Afgezien van fietsen echter nog niet echt gesport, dus ga vandaag maar eens mijn hardloopmoment van vrijdag inhalen.
Verder voel ik me nogal gemengd. Was vrijdagavond t/m zaterdagmiddag bij die jongen, was over het algemeen erg gezellig. Weet bijna zeker dat hij me wel ziet zitten, maar dat besef kwam wel vrij laat... Gemengde signalen.Volgens een vriendin van me, die hem langer kent, was het geen friend zone maar comfort zone, dus ik hoop maar dat ze gelijk heeft.
Hahaha, je bedoelde sport op tvquote:Op zondag 16 september 2012 18:55 schreef Avey het volgende:
[..]
[..]
Wat goed van jullie
Ik bedoelde eigenlijk sport op tv![]()
![]()
En Muisraket, als je het bijna zeker weer gewoon een keer een zoen op z'n mond plakken
Heb je bij iedereen zoenangst of alleen bij hem? Herken het toch wel wat van de neiging je minderwaardig te voelen als je iemand leuk vind. Maar hee, dat is helemaal niet nodig! Just go for it girlquote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef Muisraket het volgende:
LOL @ sport op TV.
En wat zoenen betreft... Het klinkt idioot, ik weet het, maar ik heb gigantische zoenangst,En in tegenstelling tot vrijdag en zaterdag voelde ik me nu niet rustig bij hem, maar een beetje neurotisch.
Heb helaas nogal de neiging om me minderwaardig te voelen als ik iemand leuk vind. Was in het verleden nogal dom omdat dat vaak kutmensen waren, maar hij is echt een goede jongen. Bah, mijn zelfbeeld was net wat beter.
Bij iedereen.quote:Op maandag 17 september 2012 08:59 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb je bij iedereen zoenangst of alleen bij hem? Herken het toch wel wat van de neiging je minderwaardig te voelen als je iemand leuk vind. Maar hee, dat is helemaal niet nodig! Just go for it girl
Rant je gang, zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 17 september 2012 17:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij iedereen.
En het is grotendeels niet nodig nee, dat weet ik ook wel. Maar er zijn gewoon een aantal dingen van mezelf die ik bij andere mensen ook nogal een afknapper zou vinden, dus daar baal ik een beetje van. Maar ik baal nog het meeste van hoe ik mijn leven invul en hoe ik met sociale interactie omga, vind dat laatste gewoon echt lastig. En tja, een relatie zonder sociale interactie bestaat natuurlijk niet.
Vind het wel echt fijn dat ik hier mag ranten, bedankt dames (en heren, mochten ze nog lurken)!
Ach, een beetje hypocrisie mag best hoorquote:Op maandag 17 september 2012 17:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij iedereen.
En het is grotendeels niet nodig nee, dat weet ik ook wel. Maar er zijn gewoon een aantal dingen van mezelf die ik bij andere mensen ook nogal een afknapper zou vinden, dus daar baal ik een beetje van.
Wel aardig. Complimentjes gehad op studie, iemand die graag met me wilde samenwerken.quote:
Mooi.quote:Op maandag 17 september 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel aardig. Complimentjes gehad op studie, iemand die graag met me wilde samenwerken.
Nu beetje stressen voor woensdag, want dan moet ik lesgeven.
Het is vaak wel leuk, maar soms moet je erg streng zijn en dat gaat een beetje tegen mijn natuur in. Dat stukje vind ik dan ook wel moeilijk.quote:Op maandag 17 september 2012 19:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mooi.En dat compliment kun je in je zak steken! Heb je er wel zin in, in het lesgeven? En waar gaat het over, als ik vragen mag? Succes in ieder geval!
Kan ik me voorstellen. Maar goed, je zit er ook om zelf te leren natuurlijk, dus waarschijnlijk zul je daar na verloop van tijd beter in worden.quote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is vaak wel leuk, maar soms moet je erg streng zijn en dat gaat een beetje tegen mijn natuur in. Dat stukje vind ik dan ook wel moeilijk.
Ja, ik ben er al beter in dan een paar maanden geleden. Sommige dingen heb ik kennelijk wat meer ervaring bij nodig dan theorie. Dat is soms wel lastig omdat ik erg theoretisch ben aangelegd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar goed, je zit er ook om zelf te leren natuurlijk, dus waarschijnlijk zul je daar na verloop van tijd beter in worden.
Tai-bo is intensief, maar erg leuk inderdaad!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zo, dat zit er ook weer op, dat was intensief zeg, ik was natuurlijk de enige die 'nieuw' aan de les mee deed, maar had het gelukkig vrij snel door.
Nu morgen nog anderhalf uur, en dan vrijdag weer.
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:36 schreef gupje86 het volgende:
Werken met een kater schiet echt niet op. Al helemaal niet als je weer een van je vrienden moet ontslaan omdat het contract niet verlengd word. Bah!!
Ik heb het wel eens gehad ja. Eén lesbiënne vond het vreemd, de ander keek er op neer omdat ik het zogenaamd zoveel 'makkelijker' had en zij zo lang met haar geaardheid heeft geworsteld. Tja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef MiniMiss het volgende:
Ik hoorde via via dat lesbiennes en homo's het niet zo hebben op bi's. Ze zouden als het waren 'gewoon een kant moeten kiezen': kies hetero of lesbo/homo zijn. Niet van beiden walletjes eten, kom gewoon helemaal uit de kast, zulke uitspraken.
Ik ben 't hier niet mee eens, maar heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Wie weet of dit ook echt zo is?
heb geen moeite met bi's. Zie in mijn ongeving wel dat ze vaker met een man eindigen dan met een vrouw, maar ook dat maakt niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef MiniMiss het volgende:
Ik hoorde via via dat lesbiennes en homo's het niet zo hebben op bi's. Ze zouden als het waren 'gewoon een kant moeten kiezen': kies hetero of lesbo/homo zijn. Niet van beiden walletjes eten, kom gewoon helemaal uit de kast, zulke uitspraken.
Ik ben 't hier niet mee eens, maar heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Wie weet of dit ook echt zo is?
Is het niet zo dat er onderzoekers zijn die seksualiteit op een schaal hebben geplaatst? Dus je kunt puur hetero zijn, puur homo, maar daar tussenin zijn dan verschillende gradaties van biseksualiteit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:59 schreef gupje86 het volgende:
[..]
heb geen moeite met bi's. Zie in mijn ongeving wel dat ze vaker met een man eindigen dan met een vrouw, maar ook dat maakt niet uit natuurlijk.
Kan ook puur toeval zijn trouwens dat dat in mijn omgeving meer gebeurd.
Hoe dan ook vind ik het allemaal prima, zolang ze maar gelukkig zijn
Ik denk dat die onderzoekers gelijk hebben ja. Dus eigenlijk moeten homo's/lesbiennes niet zo zeuren?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het niet zo dat er onderzoekers zijn die seksualiteit op een schaal hebben geplaatst? Dus je kunt puur hetero zijn, puur homo, maar daar tussenin zijn dan verschillende gradaties van biseksualiteit.
Waarom zouden ze überhaupt zeuren?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Ik denk dat die onderzoekers gelijk hebben ja. Dus eigenlijk moeten homo's/lesbiennes niet zo zeuren?
Je bedoelt de Kinsey schaal? Maar dat klopt inderdaad. Kende een meisje dat zichzelf als overwegend lesbisch zag, maar heel soms ook verliefd geworden is op een jongen. Dat waren dan haar 'uitzonderingen'.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het niet zo dat er onderzoekers zijn die seksualiteit op een schaal hebben geplaatst? Dus je kunt puur hetero zijn, puur homo, maar daar tussenin zijn dan verschillende gradaties van biseksualiteit.
Kinsey ja, dat was de naam. Ik ben slecht met namen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je bedoelt de Kinsey schaal? Maar dat klopt inderdaad. Kende een meisje dat zichzelf als overwegend lesbisch zag, maar heel soms ook verliefd geworden is op een jongen. Dat waren dan haar 'uitzonderingen'.
Precies jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze überhaupt zeuren?
Hoi!quote:
Behoorlijk goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoi!Hoe is het met je?
En hoe is het met de rest van het topic?
Echt hè?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef MiniMiss het volgende:
Jeetje, dat 'traag reagerende mensen' is niet overdreven
Oeh, dat klinkt veelbelovend!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behoorlijk goed.
En met jou, Muisraketje?
Gefeliciteerd! Hoe komt dat zo ineens? Waar ken je hem van?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt veelbelovend!Hoe komt het?
Met mij gaat het ook super! Ik heb een vriend.![]()
Dankjewel! Dat kwam door het feestje van een vriendin. Ik vond hem in eerste instantie 3x niks, maar dat kwam omdat ik een heel bevooroordeeld beeld van hem had. En nu ik hem beter ken vind ik hem, hoe cliché dat ook is, steeds leuker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe komt dat zo ineens? Waar ken je hem van?
Bij mij komt het door ongeveer dezelfde reden. Er is een meisje dat ik leuk vind en zij vindt mij ook leuk. En ik zie haar bijna weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |