Eigenlijk wel he, heb me maandag ingeschreven voor de sportschool maar heel de week nog geen tijd/zin gehad om te gaan. Heb net gebeld voor een intro les (1 uur met een trainer die vervolgens een schema maakt) maar kon helaas pas maandag om 18 uur, oke,heel erg vind ik dat niet maar goed :p En woensdag en donderdag sowieso naar de sportschool met een vriend.quote:
Prachtig weer inderdaad.quote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he, heb me maandag ingeschreven voor de sportschool maar heel de week nog geen tijd/zin gehad om te gaan. Heb net gebeld voor een intro les (1 uur met een trainer die vervolgens een schema maakt) maar kon helaas pas maandag om 18 uur, oke,heel erg vind ik dat niet maar goed :p En woensdag en donderdag sowieso naar de sportschool met een vriend.
Dus vanaf volgende week ben ik ook weer sportief bezig
quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he, heb me maandag ingeschreven voor de sportschool maar heel de week nog geen tijd/zin gehad om te gaan. Heb net gebeld voor een intro les (1 uur met een trainer die vervolgens een schema maakt) maar kon helaas pas maandag om 18 uur, oke,heel erg vind ik dat niet maar goed :p En woensdag en donderdag sowieso naar de sportschool met een vriend.
Dus vanaf volgende week ben ik ook weer sportief bezig
Wat goed van julliequote:Op zondag 16 september 2012 09:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Prachtig weer inderdaad.Afgezien van fietsen echter nog niet echt gesport, dus ga vandaag maar eens mijn hardloopmoment van vrijdag inhalen.
Verder voel ik me nogal gemengd. Was vrijdagavond t/m zaterdagmiddag bij die jongen, was over het algemeen erg gezellig. Weet bijna zeker dat hij me wel ziet zitten, maar dat besef kwam wel vrij laat... Gemengde signalen.Volgens een vriendin van me, die hem langer kent, was het geen friend zone maar comfort zone, dus ik hoop maar dat ze gelijk heeft.
Hahaha, je bedoelde sport op tvquote:Op zondag 16 september 2012 18:55 schreef Avey het volgende:
[..]
[..]
Wat goed van jullie
Ik bedoelde eigenlijk sport op tv![]()
![]()
En Muisraket, als je het bijna zeker weer gewoon een keer een zoen op z'n mond plakken
Heb je bij iedereen zoenangst of alleen bij hem? Herken het toch wel wat van de neiging je minderwaardig te voelen als je iemand leuk vind. Maar hee, dat is helemaal niet nodig! Just go for it girlquote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef Muisraket het volgende:
LOL @ sport op TV.
En wat zoenen betreft... Het klinkt idioot, ik weet het, maar ik heb gigantische zoenangst,En in tegenstelling tot vrijdag en zaterdag voelde ik me nu niet rustig bij hem, maar een beetje neurotisch.
Heb helaas nogal de neiging om me minderwaardig te voelen als ik iemand leuk vind. Was in het verleden nogal dom omdat dat vaak kutmensen waren, maar hij is echt een goede jongen. Bah, mijn zelfbeeld was net wat beter.
Bij iedereen.quote:Op maandag 17 september 2012 08:59 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb je bij iedereen zoenangst of alleen bij hem? Herken het toch wel wat van de neiging je minderwaardig te voelen als je iemand leuk vind. Maar hee, dat is helemaal niet nodig! Just go for it girl
Rant je gang, zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 17 september 2012 17:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij iedereen.
En het is grotendeels niet nodig nee, dat weet ik ook wel. Maar er zijn gewoon een aantal dingen van mezelf die ik bij andere mensen ook nogal een afknapper zou vinden, dus daar baal ik een beetje van. Maar ik baal nog het meeste van hoe ik mijn leven invul en hoe ik met sociale interactie omga, vind dat laatste gewoon echt lastig. En tja, een relatie zonder sociale interactie bestaat natuurlijk niet.
Vind het wel echt fijn dat ik hier mag ranten, bedankt dames (en heren, mochten ze nog lurken)!
Ach, een beetje hypocrisie mag best hoorquote:Op maandag 17 september 2012 17:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij iedereen.
En het is grotendeels niet nodig nee, dat weet ik ook wel. Maar er zijn gewoon een aantal dingen van mezelf die ik bij andere mensen ook nogal een afknapper zou vinden, dus daar baal ik een beetje van.
Wel aardig. Complimentjes gehad op studie, iemand die graag met me wilde samenwerken.quote:
Mooi.quote:Op maandag 17 september 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel aardig. Complimentjes gehad op studie, iemand die graag met me wilde samenwerken.
Nu beetje stressen voor woensdag, want dan moet ik lesgeven.
Het is vaak wel leuk, maar soms moet je erg streng zijn en dat gaat een beetje tegen mijn natuur in. Dat stukje vind ik dan ook wel moeilijk.quote:Op maandag 17 september 2012 19:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mooi.En dat compliment kun je in je zak steken! Heb je er wel zin in, in het lesgeven? En waar gaat het over, als ik vragen mag? Succes in ieder geval!
Kan ik me voorstellen. Maar goed, je zit er ook om zelf te leren natuurlijk, dus waarschijnlijk zul je daar na verloop van tijd beter in worden.quote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is vaak wel leuk, maar soms moet je erg streng zijn en dat gaat een beetje tegen mijn natuur in. Dat stukje vind ik dan ook wel moeilijk.
Ja, ik ben er al beter in dan een paar maanden geleden. Sommige dingen heb ik kennelijk wat meer ervaring bij nodig dan theorie. Dat is soms wel lastig omdat ik erg theoretisch ben aangelegd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar goed, je zit er ook om zelf te leren natuurlijk, dus waarschijnlijk zul je daar na verloop van tijd beter in worden.
Tai-bo is intensief, maar erg leuk inderdaad!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zo, dat zit er ook weer op, dat was intensief zeg, ik was natuurlijk de enige die 'nieuw' aan de les mee deed, maar had het gelukkig vrij snel door.
Nu morgen nog anderhalf uur, en dan vrijdag weer.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |