abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117030855
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:36 schreef gupje86 het volgende:
Werken met een kater schiet echt niet op. Al helemaal niet als je weer een van je vrienden moet ontslaan omdat het contract niet verlengd word. Bah!!
:o

Allemaal van die tijdelijke contracten?
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_117035634
zo'n beetje iedereen met een fase b contract word eruit gewerkt, ze willen geen vaste contracten meer geven.

Dus werken we nu heel veel met flexpool mensen, die weinig kunnen en veel energie/tijd kosten..

Geweldige vooruitgang..
Geniet nooit met mate!
pi_117234874
Ik hoorde via via dat lesbiennes en homo's het niet zo hebben op bi's. Ze zouden als het waren 'gewoon een kant moeten kiezen': kies hetero of lesbo/homo zijn. Niet van beiden walletjes eten, kom gewoon helemaal uit de kast, zulke uitspraken.

Ik ben 't hier niet mee eens, maar heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Wie weet of dit ook echt zo is?
Op dinsdag 8 september 2009 20:43 schreef Mr.DD het volgende: brutaal miniatuur sletje xP
Op vrijdag 11 september 2009 15:35 schreef nijnja het volgende: Minimeis :W
PUB SC [5271] - MiniMiss, de PUB-chick van twee meter tien.
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:41:05 #104
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117235183
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef MiniMiss het volgende:
Ik hoorde via via dat lesbiennes en homo's het niet zo hebben op bi's. Ze zouden als het waren 'gewoon een kant moeten kiezen': kies hetero of lesbo/homo zijn. Niet van beiden walletjes eten, kom gewoon helemaal uit de kast, zulke uitspraken.

Ik ben 't hier niet mee eens, maar heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Wie weet of dit ook echt zo is?
Ik heb het wel eens gehad ja. Eén lesbiënne vond het vreemd, de ander keek er op neer omdat ik het zogenaamd zoveel 'makkelijker' had en zij zo lang met haar geaardheid heeft geworsteld. Tja.
Maar ik ken ook lesbiënnes die er totaal niet wakker van liggen. :) Heb het maar aan één homoseksuele jongen verteld en die vond het ook gewoon prima. :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_117235888
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef MiniMiss het volgende:

heb geen moeite met bi's. Zie in mijn ongeving wel dat ze vaker met een man eindigen dan met een vrouw, maar ook dat maakt niet uit natuurlijk.
Kan ook puur toeval zijn trouwens dat dat in mijn omgeving meer gebeurd.

Hoe dan ook vind ik het allemaal prima, zolang ze maar gelukkig zijn
Geniet nooit met mate!
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:12:12 #106
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117236369
Ik denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat het vaak makkelijker is om iemand te vinden van het andere geslacht, puur door het aanbod: er zijn meer mensen hetero- dan homo- of biseksueel.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:16:31 #107
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_117236535
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:59 schreef gupje86 het volgende:

[..]

heb geen moeite met bi's. Zie in mijn ongeving wel dat ze vaker met een man eindigen dan met een vrouw, maar ook dat maakt niet uit natuurlijk.
Kan ook puur toeval zijn trouwens dat dat in mijn omgeving meer gebeurd.

Hoe dan ook vind ik het allemaal prima, zolang ze maar gelukkig zijn
Is het niet zo dat er onderzoekers zijn die seksualiteit op een schaal hebben geplaatst? Dus je kunt puur hetero zijn, puur homo, maar daar tussenin zijn dan verschillende gradaties van biseksualiteit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_117236613
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is het niet zo dat er onderzoekers zijn die seksualiteit op een schaal hebben geplaatst? Dus je kunt puur hetero zijn, puur homo, maar daar tussenin zijn dan verschillende gradaties van biseksualiteit.
Ik denk dat die onderzoekers gelijk hebben ja. Dus eigenlijk moeten homo's/lesbiennes niet zo zeuren? :')
Op dinsdag 8 september 2009 20:43 schreef Mr.DD het volgende: brutaal miniatuur sletje xP
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:19:32 #109
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_117236658
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef MiniMiss het volgende:

[..]

Ik denk dat die onderzoekers gelijk hebben ja. Dus eigenlijk moeten homo's/lesbiennes niet zo zeuren? :')
Waarom zouden ze überhaupt zeuren? :D
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:20:26 #110
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117236691
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je bedoelt de Kinsey schaal? Maar dat klopt inderdaad. Kende een meisje dat zichzelf als overwegend lesbisch zag, maar heel soms ook verliefd geworden is op een jongen. Dat waren dan haar 'uitzonderingen'. :P
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:21:04 #111
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_117236710
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:20 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Je bedoelt de Kinsey schaal? Maar dat klopt inderdaad. Kende een meisje dat zichzelf als overwegend lesbisch zag, maar heel soms ook verliefd geworden is op een jongen. Dat waren dan haar 'uitzonderingen'. :P
Kinsey ja, dat was de naam. Ik ben slecht met namen.
pi_117237125
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom zouden ze überhaupt zeuren? :D
Precies ja :') Was voor mij eerlijk gezegd ook nieuw dat homo's/lesbiennes er überhaupt een probleem mee konden hebben. Voelde me ineens ontzettend aangevallen x.x
pi_117237544
Kan zelf ook wel eens een man super geil vinden, maar word alleen maar verliefd op vrouwen. Ben een beetje 20/80 denk ik.

Toch ken ik wel een paar lesbische die inderdaad niet van bi's houden, maar dat ligt meer aan hun eigen onzekerheid dan aan de bi's.
Geniet nooit met mate!
pi_117494294
Hoi :W
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 08:05:43 #115
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117494594
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 07:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoi :W
Hoi! :W Hoe is het met je? :)

En hoe is het met de rest van het topic? :7
pi_117509450
Jeetje, dat 'traag reagerende mensen' is niet overdreven :')
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:37:01 #117
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_117509499
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:05 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Behoorlijk goed. O+

En met jou, Muisraketje?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:01:51 #118
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117510650
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef MiniMiss het volgende:
Jeetje, dat 'traag reagerende mensen' is niet overdreven :')
Echt hè? :'(
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Behoorlijk goed. O+

En met jou, Muisraketje?
Oeh, dat klinkt veelbelovend! :D Hoe komt het? :D
Met mij gaat het ook super! Ik heb een vriend. :o O+
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:07:43 #119
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_117510845
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:01 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt veelbelovend! :D Hoe komt het? :D
Met mij gaat het ook super! Ik heb een vriend. :o O+
Gefeliciteerd! Hoe komt dat zo ineens? Waar ken je hem van?

Bij mij komt het door ongeveer dezelfde reden. Er is een meisje dat ik leuk vind en zij vindt mij ook leuk. En ik zie haar bijna weer.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:21:31 #120
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117511429
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Bij mij komt het door ongeveer dezelfde reden. Er is een meisje dat ik leuk vind en zij vindt mij ook leuk. En ik zie haar bijna weer.
Dankjewel! Dat kwam door het feestje van een vriendin. Ik vond hem in eerste instantie 3x niks, maar dat kwam omdat ik een heel bevooroordeeld beeld van hem had. En nu ik hem beter ken vind ik hem, hoe cliché dat ook is, steeds leuker. :) Ik zie hem gelukkig morgen weer. :D

En wat leuk dat je een meisje hebt gevonden die jou leuk vindt! O+ :D Hopelijk heb je net zoveel geluk als ik! :)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:27:01 #121
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_117511664
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:21 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dankjewel! Dat kwam door het feestje van een vriendin. Ik vond hem in eerste instantie 3x niks, maar dat kwam omdat ik een heel bevooroordeeld beeld van hem had. En nu ik hem beter ken vind ik hem, hoe cliché dat ook is, steeds leuker. :) Ik zie hem gelukkig morgen weer. :D

En wat leuk dat je een meisje hebt gevonden die jou leuk vindt! O+ :D Hopelijk heb je net zoveel geluk als ik! :)
Hoe kwam het dan dat je vooroordelen over hem had?

En ik hoop het ook. O+
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:11:28 #122
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117513109
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe kwam het dan dat je vooroordelen over hem had?

En ik hoop het ook. O+
Hij stond bij een groep mensen die nogal als boeren/partypeople overkwamen en dat zijn meestal niet echt mijn type mensen. Ook is hij gewoon knap en echt knappe mensen zijn, enkele uitzonderingen daargelaten, meestal niet zo mega aardig tegen me.

Wat echt compleet achterlijk klinkt, maar wel gewoon de waarheid is. :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Muisraket op 02-10-2012 18:31:25 ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:16:12 #123
385824 Leef-Mijn-Liefde
Ik leef mijn liefde
pi_117548146
Hallo iedereen
Ik hang graag in digitale seksclubs :P
en dit is de meest succesvolle naar mijn mening
http://www.zoeksexgezelschap.nl
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:24:32 #124
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117553043
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:16 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Hallo iedereen
:W

Om meteen met de deur in huis te vallen: ben je ook biseksueel? Bischierig? Lesbisch? Iets anders? :)
pi_117608229
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:05 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Pff voel me net een achtbaan. Maandag ging het echt super, kon niet beter. En nu al sinds dinsdag ben ik zo down als wat. Heeft ook wel wat te maken met een moeilijk meisje. Probeer toch maar zoveel mogelijk m'n gedachten te verzetten en wat dingen te gaan doen ipv in bed liggen.

Maarre, muisraketje, is het die ene boy waar je het eerst over had?
pi_117608270
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jullie zijn goed bezig, love birds *O*
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:38:19 #127
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117608660
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:30 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Pff voel me net een achtbaan. Maandag ging het echt super, kon niet beter. En nu al sinds dinsdag ben ik zo down als wat. Heeft ook wel wat te maken met een moeilijk meisje. Probeer toch maar zoveel mogelijk m'n gedachten te verzetten en wat dingen te gaan doen ipv in bed liggen.

Maarre, muisraketje, is het die ene boy waar je het eerst over had?
;( *Knuffel*
Moeilijk als in onbereikbaar of als in moeilijk gedrag? Het is hoe dan ook vervelend... Wel verstandig dat je toch door probeert te gaan. :)
En dat is hij inderdaad. :)
pi_117609253
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:38 schreef Muisraket het volgende:

[..]

;( *Knuffel*
Moeilijk als in onbereikbaar of als in moeilijk gedrag? Het is hoe dan ook vervelend... Wel verstandig dat je toch door probeert te gaan. :)
En dat is hij inderdaad. :)
Sowieso thuis ook nog wat problemen. Maargoed, leuk meisje, gay, mijn leeftijd, mijn type. Maandag film gekeken bij mij, op de bank gehangen tegen elkaar aan, haar benen op mijn schoot, ik tegen haar aanliggen, handen op haar been enz, in ieder geval meer dan dat je 'normaal' zou doen zeg maar. Vervolgens spreek ik haar 's avonds via whatsapp, en we hebben het over relaties (ze had 3 dagen eerder gezegd; niemand gaat een relatie met mij krijgen). Dus ik vroeg of ze het niet miste, nee, ze miste het niet zei ze, ze had ook al een jaar niet gezoend. Vervolgens vroeg ze dus of ik het miste, dus ik zei dat ik het wel miste, maar dat het wel scheelde dat ik haar nu had om tegen aan te liggen. En toen zei ze van; ja ik wil niet lullig doen, maar ik bedoel daar verder niks mee, niet boos worden. Dus ik zei ; weet ik (wat niet zo was maargoed), en toen heb ik gezegd dat ik dat wel jammer vind, waarop ze zei dat ze geen gevoel had, en dat ze sowieso geen gevoelens toont, en dat ze misschien wel een keer haar gevoelens bij mij zal tonen, maar ik hoefde er eigenlijk niet op te rekenen, want waars. ging het nooit gebeuren. Nou, ik dinsdag langs, vragen of ze film af kwam kijken. Zij allemaal chagerijnig en kortaf doen, dus ik vraag; wat is er? Niks, dus ik weer: Waarom ben je zo down? Ik ben niet down. Oke, heb je zin om iets leuks te doen? Nee. En hele tijd keek ze me niet aan. Terwijl ik zo duidelijk aan haar zag dat ze ergens mee zat. Vervolgens is er nog iemand geweest om met haar te 'praten' maar ook daar heeft ze een uur lang niks tegen gezegd. Vervolgens woensdag nog maar gevraagd of ze wou film afkomen kijken, nee, had ze echt geen zin in. Vandaag weer gevraagd, ook vandaag weer geen zin in. Verder reageert ze nog amper op whatsappjes en als ik daar kom (ze woont op een leefgroep) dan negeert ze me en gaat ze naar dr kamer, ik mag vervolgens wel binnekomen maar ze zegt verder niks...

Dit keer dus geen, of nouja, toch wel onbereikbare liefde.
Ik vind het gewoon zwaar kut, echt waar.

En is het zo vreemd, dat ik dacht van; misschien zit er wel wat in? Ik verwacht echt niet dat ze meteen een relatie met me neemt ofzo, maar ze zegt gewoon ;i k voel helemaal niks.

Heb haar nu maar geappt; ik zie je morgen miss nog wel ff. heb het gevoel dat je me niet meer wil zien. Heeft ze wel gelezen maar ze reageert niet.

Ik loop al 3 dagen te huilen, oa. daardoor -O-
  donderdag 4 oktober 2012 @ 23:50:06 #129
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117612429
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:47 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Sowieso thuis ook nog wat problemen. Maargoed, leuk meisje, gay, mijn leeftijd, mijn type. Maandag film gekeken bij mij, op de bank gehangen tegen elkaar aan, haar benen op mijn schoot, ik tegen haar aanliggen, handen op haar been enz, in ieder geval meer dan dat je 'normaal' zou doen zeg maar. Vervolgens spreek ik haar 's avonds via whatsapp, en we hebben het over relaties (ze had 3 dagen eerder gezegd; niemand gaat een relatie met mij krijgen). Dus ik vroeg of ze het niet miste, nee, ze miste het niet zei ze, ze had ook al een jaar niet gezoend. Vervolgens vroeg ze dus of ik het miste, dus ik zei dat ik het wel miste, maar dat het wel scheelde dat ik haar nu had om tegen aan te liggen. En toen zei ze van; ja ik wil niet lullig doen, maar ik bedoel daar verder niks mee, niet boos worden. Dus ik zei ; weet ik (wat niet zo was maargoed), en toen heb ik gezegd dat ik dat wel jammer vind, waarop ze zei dat ze geen gevoel had, en dat ze sowieso geen gevoelens toont, en dat ze misschien wel een keer haar gevoelens bij mij zal tonen, maar ik hoefde er eigenlijk niet op te rekenen, want waars. ging het nooit gebeuren. Nou, ik dinsdag langs, vragen of ze film af kwam kijken. Zij allemaal chagerijnig en kortaf doen, dus ik vraag; wat is er? Niks, dus ik weer: Waarom ben je zo down? Ik ben niet down. Oke, heb je zin om iets leuks te doen? Nee. En hele tijd keek ze me niet aan. Terwijl ik zo duidelijk aan haar zag dat ze ergens mee zat. Vervolgens is er nog iemand geweest om met haar te 'praten' maar ook daar heeft ze een uur lang niks tegen gezegd. Vervolgens woensdag nog maar gevraagd of ze wou film afkomen kijken, nee, had ze echt geen zin in. Vandaag weer gevraagd, ook vandaag weer geen zin in. Verder reageert ze nog amper op whatsappjes en als ik daar kom (ze woont op een leefgroep) dan negeert ze me en gaat ze naar dr kamer, ik mag vervolgens wel binnekomen maar ze zegt verder niks...

Dit keer dus geen, of nouja, toch wel onbereikbare liefde.
Ik vind het gewoon zwaar kut, echt waar.

En is het zo vreemd, dat ik dacht van; misschien zit er wel wat in? Ik verwacht echt niet dat ze meteen een relatie met me neemt ofzo, maar ze zegt gewoon ;i k voel helemaal niks.

Heb haar nu maar geappt; ik zie je morgen miss nog wel ff. heb het gevoel dat je me niet meer wil zien. Heeft ze wel gelezen maar ze reageert niet.

Ik loop al 3 dagen te huilen, oa. daardoor -O-
Oh ook meteen alles tegelijk dus, zul je net zien. -O- Dat is wel erg zuur zeg, qua situatie het perfecte meisje tegenkomen en dat ze dan zo doet. Ik snap ook dat je haar signalen zo interpreteert, want zo ga ik ook niet met mensen om voor wie ik niets romantisch en/of seksueels voel. Het is wel goed dat ze eerlijk is, maar dat is alsnog te laat en daar koop je natuurlijk niets voor.

Zien dat iemand waar je om geeft ergens mee zit, maar niets los wil laten, is iets waar ik zelf altijd heel erg verdrietig van word, dus ik snap dat je hier nogal aangeslagen door bent. Want juist op zo'n moment wil je natuurlijk bij iemand zijn en met iemand praten. Ik kan me voorstellen dat ze het lastig vindt om over problemen/gevoelens te praten, maar dat ze je steeds negeert, vind ik wel heel erg lullig naar jou toe. Dus het ís ook gewoon zwaar kut. Het zit je niet mee in de liefde, hè? -O-

Ik hoop voor je dat ze nog reageert op je appje, want hierop niet antwoorden zou echt rot zijn. Sterkte meis. :*
pi_117612989
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:50 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Oh ook meteen alles tegelijk dus, zul je net zien. -O- Dat is wel erg zuur zeg, qua situatie het perfecte meisje tegenkomen en dat ze dan zo doet. Ik snap ook dat je haar signalen zo interpreteert, want zo ga ik ook niet met mensen om voor wie ik niets romantisch en/of seksueels voel. Het is wel goed dat ze eerlijk is, maar dat is alsnog te laat en daar koop je natuurlijk niets voor.

Zien dat iemand waar je om geeft ergens mee zit, maar niets los wil laten, is iets waar ik zelf altijd heel erg verdrietig van word, dus ik snap dat je hier nogal aangeslagen door bent. Want juist op zo'n moment wil je natuurlijk bij iemand zijn en met iemand praten. Ik kan me voorstellen dat ze het lastig vindt om over problemen/gevoelens te praten, maar dat ze je steeds negeert, vind ik wel heel erg lullig naar jou toe. Dus het ís ook gewoon zwaar kut. Het zit je niet mee in de liefde, hè? -O-

Ik hoop voor je dat ze nog reageert op je appje, want hierop niet antwoorden zou echt rot zijn. Sterkte meis. :*
Het is niet eens dat ik heel veel om haar geef ofzo, maar ik vind het gewoon zwaar irritant als het overduidelijk is dat er iets is, en zij maar blijft zeggen dat er niks aan de hand is en kortaf doet. Ze toont gewoon echt geen gevoelens. Ze reageerde nog steeds niet, dus heb er maar achteraan gestuurd; oke, ik geef het op.

Het is gewoon zwaar fucked up, want maandag was echt fijn, en ik had ook echt kriebels in m'n buik. En ik had het idee dat zij het ook chill vond, want ze ging niet voor niets tegen me aan liggen, hele tijd aan me zitten, arm om me heen enz.
pi_117613844
Mevrouw appt terug;
Sorry als je dat zo voelt maar dat is het echt niet niet. Sorry als ik je wakker heb gemaakt, komt door mij, ik zit al lang niet lekker in mijn vel.

...
pi_117614375
Ik stuur ;
Vind het gewoon jammer, maandag vond ik het echt wel gezellig, en nu heb je al heel de week geen zin om langs te komen of uberhaubt iets te doen.

Zegt ze; Wat ik al zei, zit niet lekker in mijn vel, is niet alleen bij jou, is ook bij anderen.

Ik; Mm oke, ik vind het gewoon jammer, ik vond het leuk maandag.

Zij; Ja sorry

Ik ; Ik zou gewoon willen dat ik iets kon doen waardoor je je beter zou voelen

Zij; Meid dat komt vanzelf is altijd

Ik; Ik vind het gewoon lastig, ik wil graag bij je zijn, gewoon chillen, net zoals ik bijv. met K. ook doe.

Zij; Snap ik meid, maar geloof me, is niet jou schuld okay
pi_117615750
Pff lang gesprek weer, de belangrijkste stukken;

Ik; Ik verwijt jou ook niks, ik vind het gewoon jammer dat je me 'wegduwt'

Zij Sorry

Ik; Het is oke, ik kan je niet dwingen. En ik wil je niet lastig vallen elke dag met de vraag; zin om vandaag film te komen kijken? Maar ik hoop gewoon dat je een keer weer ja zegt, dus vraag ik het elke dag maar.

Zij: Maakt niet uit.

Ik; Je wilt niet eens met me praten, zelfs niet over alledaagse dingen. Vind het gewoon lastig om te zien dat ik niks kan doen. En ja, ik trek het nmezelf aan, ook al zeg jij dat het niet aan mij ligt.

Zij; Is niet alleen met jou he.

Ik; Weet ik, maar toch.

ZIij; Ja sorry, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.

Ik; Ik moet gewoon moeite doen om me in te houden om ff bij je langs te komen, of je te appen, ik wil je niet nog verder van me wegduwen. Kijk, ik wil gewoon graag chillen, of effe langskomen, en ik moet me echt inhouden om je niet te appen, zelfs gewone dingen zoals hoe is het enz. Het voelt voor mij alsof elk berichtje wat ik je stuurd je alleen maar verder van mij verwijderd.

Zij; Ja, maar dat is niet zo, ik bedoel, ik verwijder je niet.

Ik; Ik probeer nu gewoon om je niet te appen, en als ik op je groep ben alleen hoi te zeggen en thats it. Wil gewoon niet dat jij gaat denken van; stop met contact zoeken. Ik weet gewoon niet wat ik het beste kan doen, wat jij fijn vind. Als jij me zegt, zoek geen contact met me , dan zal ik dat niet doen. Als jij zegt ; het werkt beter als je hebt toch gewoon elke dag probeerd, dan doe ik dat.

Zij; Sowieso, we moeten wel gewoon contact hebben. Ik zal morgen proberen die film af te kijken. Maar ik ga slapen, welterusten.

Ik: Luister, als jij je niet goed voelt, hof je die film niet af te kijken. Je moet je niet verplicht voelen. Ik vraag nu gewoon aan je hoe ik dit het beste aan kan pakken. Wel gewoon contact dus. Dan weet ik dat, en dan voelt het voor mij niet alsof je er niet op zit te wachten als ik je app. Maar s goed, spreek je morgen wel. Slaap lekker.

Zij; Slaap lekker.

Damn,ik kruip gewoon voor haar joh, maar goed. Ik weet ook niet wat ik anders moet.
Ik weet wel, dat ik morgen een presentatie op school heb, en een duits pw, en dat ik nog steeds niet slaap, en de duitse woordjes alleen nog maar DUI-NL ken, en niet andersom :') Zal dadelijk dan toch maar een poging tot slapen doen.

Tips aaaaltijd welkom. Telefoonnummers en facebook pagina;s van leuke chicks ook altijd.

Good night y'all :W
pi_117619434
Heb dr net even kort gezien, omdat ik iets op haar groep moest ophalen. Ze doet nog steeds kortaf, weinig kans dat ze vandaag film komt kijken of me whatsappt
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 09:51:27 #135
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117652785
Het is heel lastig omdat zij blijft zeggen dat jullie sowieso contact moeten hebben, maar vervolgens jou totaal niet toestaat. Maar omdat ze zegt dat ze toch contact wil hebben, hou je hoop en blijf je proberen natuurlijk. Ik vrees dat ik je weinig tips kan geven, behalve een hele vervelende: als dit echt heel lang zo door gaat en je er aan onderdoor gaat/dreigt te gaan, vertel dan tegen haar dat je het contact verbreekt of doe dat geruisloos. Want als het echt heel lang duurt, is de kans dat het verandert vaak klein. En dat is pure zelfkastijding, hoe goed ik me ook voor kan stellen dat je het ergens diep van binnen het 'waard' vindt, als je daardoor nog een klein beetje contact kunt hebben en bij haar kan zijn. Sterkte ermee. :*

Is de situatie inmiddels nog hetzelfde?
pi_117666186
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 09:51 schreef Muisraket het volgende:
Het is heel lastig omdat zij blijft zeggen dat jullie sowieso contact moeten hebben, maar vervolgens jou totaal niet toestaat. Maar omdat ze zegt dat ze toch contact wil hebben, hou je hoop en blijf je proberen natuurlijk. Ik vrees dat ik je weinig tips kan geven, behalve een hele vervelende: als dit echt heel lang zo door gaat en je er aan onderdoor gaat/dreigt te gaan, vertel dan tegen haar dat je het contact verbreekt of doe dat geruisloos. Want als het echt heel lang duurt, is de kans dat het verandert vaak klein. En dat is pure zelfkastijding, hoe goed ik me ook voor kan stellen dat je het ergens diep van binnen het 'waard' vindt, als je daardoor nog een klein beetje contact kunt hebben en bij haar kan zijn. Sterkte ermee. :*

Is de situatie inmiddels nog hetzelfde?
De situatie is nog half hetzelfde, had dr smiddags gewhatsappt, ze kwamen gewoon aan maar ze reageerde maar niet, zegt ze om half 6 opeens; oh ik lees ze nu pas. Ik ging bij hun op de groep bij een vriend van mij langs, en zij zat daar bij een andere jongen op zn kamer gezellig gitaar te spelen. Uiteindelijk liep ik door de gang, riep ze me. Dus ik zo ; Kijk maar of je morgen film komt kijken. Zegt ze; Ja ik kom film kijken. Ik zo; Oh, dus je weet het al zeker? Zegt ze ; Ja.

En nu ben ik weer thuis.
Dus ik ben benieuwd, ik zie het morgen avond dus wel...
pi_117693823
Nog iets van dr gehoord pizzapuntje??

Het is echt lekker weer joh! En psv is goed bezig tot nu toe. Mooie zondag dus!
Geniet nooit met mate!
pi_117708240
Fuck haar, klaar ermee.

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Gisteravond zei ze dus; ja ik kom morgen wel film kijken!

Vandaag niks van dr gehoord, reageerd niet op whatsappjes, smsjes of wat dan ook. Ik wordt er zo fucked up en opgefokt van. En ze is gistrernacht wel paar uur bij jongen op de kamer geweest om samen pc game te spelen. Klaar mee. Ik ga niet meer naar die groep, die mensen die ik daar chill vind laat ik wel hierheen komen, en ik laat niks meer weten, zij moet maar een keer reageren. Heb dr gestuurd; Laat maar zitten, hoop dat het gisternacht gezellig was met B.

Ja, dus fuck ithttp://i.fokzine.net/s/nopompom.gif, ook nog is zware koppijn oorpijn en verkoudheid -O-
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:08:26 #139
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117740409
Het zit je niet mee, Pizza. -O- Wat een rotstreek van haar. Als ze niet zou komen zou dat sowieso al vervelend zijn, maar dan wel bij die jongen zitten om te gamen en jou niets laten weten... Ik vind het eerlijk gezegd een beetje respectloos van haar.

Sterkte. :*
pi_117752792
Damn zeg, ik word gek. Ze liet dus heel de dag niks weten, staat vervolgen wel voor m'n huis bij het voetbalveld, gezellig met 2 mensen te kletsen, ik loop langs, ze kijkt gewoon weg. Dus ik was boos, had ze opzich wel gemerkt denk ik. Ik haar nummer veriwjderd, smsjes en facebook berichten enzo ook. Smst ze opeens; Sorry, ik wou vragen of je morgenmiddag film wil kijken? Sorry dat ik niet kwam vandaag, daarom zei je zeker geen hoi tegen me.

ik heb ook nog 's gestuurd;
Ik ben beetje opgefokt, maar komt niet door jou, morgen midag is goed :)

|:( |:( |:( |:( |:(

En net negeerde ze me weer. Ze verdiend me niet. Maar gevoel en verstand zijn2 dingen.
pi_117784019
en uiteraard appte ze vanmiddag; Sorry, ik heb echt geen zin om langs te komen. Maar ik ben niet boos ofzo, dat je dat even weet.

Nu gevraagd of ze morgen kan, maar dan kan ze niet, donderdag moet ze weer sporten en vrijdag gaat ze naar huis. Ik verwijder alles weer, en heb dr gezegd dat ik haar niet meer ga vragen, maar dat ze zelf maar moet laten weten als ze volgende week ergens kan.

|:( |:(
pi_117784057
Zeg, hoe is het met jullie liefdesleven eigenlijk? O+
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:02:13 #143
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_117784466
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:31 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Jullie zijn goed bezig, love birds *O*
Ze is het hele weekend gebleven. :@
pi_117910093
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ze is het hele weekend gebleven. :@
^O^ You go boy!

Hier is alles nog steeds lastig. Morgen op stap met oa. haar. Dus waars. zoen ik haar morgen, en daarna ist klaar. Of ik zoen dr morgen niet, en dan is het alsnog klaar.

Vanaf maandag ook maar weer sporten want wordt weer dik ;(
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:06:25 #145
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_118018429
Hoi allemaal! :W

Hoe gaat het inmiddels Pizzapuntje? :o Heb je er ook echt een punt achter kunnen zetten? En heb je vandaag nog gesport? Sterkte de komende tijd in ieder geval. :*
Wat leuk van je weekend Kaneelstokje! :D Nog updates/is het inmiddels officieel? :Y)

Hier gaat het guuuuud! Twijfels zijn vrijwel helemaal weg en heb een behoorlijk deel van het weekend met hem doorgebracht, wat echt ongelofelijk was. :o O+ Ook best wat verschillende dingen gedaan, waaronder samen hardlopen zodat we daarna zonder (of nouja, minder in ieder geval) schuldgevoel ons tegoed hebben gedaan aan het lekkere eten in een wokrestaurant met twee vrienden. :) Ook fijn om te weten dat iemand die zowel hem als mij goed kent, bevestigde dat we goed bij elkaar passen en mijn moeder dat idee ook heeft. Het is volkomen bijzaak, maar het is wel fijn om te weten dat ik in ieder geval niet een compleet onlogisch persoon heb uitgekozen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Muisraket op 15-10-2012 22:25:23 ]
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:11:25 #146
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118018792
Nee, niks officieel. We kunnen elkaar niet zo vaak zien wegens afstand en schema's.
Dus we gaan wat traagjes.

Gewoon plezier hebben en we kijken wel wat er uit rolt.
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:24:42 #147
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_118019820
quote:
99s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, niks officieel. We kunnen elkaar niet zo vaak zien wegens afstand en schema's.
Dus we gaan wat traagjes.

Gewoon plezier hebben en we kijken wel wat er uit rolt.
Jammer dat jullie elkaar niet vaak kunnen zien, maar weinig aan te doen, afgezien van goed plannen natuurlijk. En traag is fijn. :) Goede instelling inderdaad, geniet ervan!
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:41:31 #148
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118020969
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:24 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Jammer dat jullie elkaar niet vaak kunnen zien, maar weinig aan te doen, afgezien van goed plannen natuurlijk. En traag is fijn. :) Goede instelling inderdaad, geniet ervan!
Ach, is misschien maar goed ook. Heb het al druk zat met mijn werk en studie. :D
Dalijk laat ik dat helemaal versloffen. :')
pi_118064487
Ik trek het echt effe niet meer. Wat 'n ellende allemaal.
Ga de rest van de week weinig meer doen, beetje afleiding zoeken bij een maat van me.

En zaterdag maar naar Pann in utrecht, anders blijf ik al helemaal 4ever alone.

Ik had trouwens met een vieze gozer op stap gezoend, jup, |:(
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:36:59 #150
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_118159736
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik trek het echt effe niet meer. Wat 'n ellende allemaal.
Ga de rest van de week weinig meer doen, beetje afleiding zoeken bij een maat van me.

En zaterdag maar naar Pann in utrecht, anders blijf ik al helemaal 4ever alone.

Ik had trouwens met een vieze gozer op stap gezoend, jup, |:(
Ah Pizza toch! :o ;(

Heb je goed afleiding kunnen zoeken? Probeer op Pann ook gewoon te genieten i.p.v. alleen maar te willen scoren hè. En hoezo heb je een man gezoend? :o Ik vind het in ieder geval super rot voor je, hopelijk gaat het inmiddels al iets beter,

:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')