Precies @ koekjes. En het helpt ook op het moment dat je eet totaal niet tegen emoheid, maar dat komt er bij mij niet in.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Het stomme is , dat ik dan op bed lig en juist alleen maar meer koekjes enzo ga eten omdat ik me zo ellendig voel. En daarna nog ellendiger uiteraard omdat ik dan heel het pak heb leeg gegeten.
Mensen vragen nog wel steeds; Ben je nog meer afgevallen? Maar voor mij voelt het juist niet zo. En het is niet zo dat ik onrealistisch ben, maar als ik nog een maandje zo doorga dan ben ik weer terug bij af.
Dus, pizzapuntje goes back to the gym
Mwah, niet zozeer om de verveling, ook wel als ik me slecht voel, en daarna nog slechter dus het schiet helemaal inet opquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Precies @ koekjes. En het helpt ook op het moment dat je eet totaal niet tegen emoheid, maar dat komt er bij mij niet in.Eten uit verveling is bij mij ook berucht, weet niet of je daar ook last van hebt?
Het is goed om een gezond gewicht te willen blijven behouden, maar als je omgeving vragen gaat stellen, is het misschien wel handig om te kijken of je niet iets te veel af wilt vallen. Dit is niet foolproof echter, want mensen bitchen ook altijd om mijn gewicht terwijl ik best een buikje heb en ik gewoon smal gebouwd ben (en dus daarmee geboren). Maar dat snappen ze niet.
Oké, dat snap ik. Nogmaals: hetzelfde hier. Mijn gewicht is prima, maar ik kom altijd aan op mijn buik en dat is gewoon geen gezicht.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Mwah, niet zozeer om de verveling, ook wel als ik me slecht voel, en daarna nog slechter dus het schiet helemaal inet op![]()
Ja, maar ik heb absoluuuuuut nog een buik. En ik werk er nu momenteel totaal niet aan. Qua gewicht vind ik het prima hoor, maar ik wil echt aan m'n buik werken. En ik wil gewoon niet terug naar die 82.
Hoezo, als je geen buikje zou hebben zou je toch juist meer mannelijker zijn? Ik vind het zelf gewoon vooarl irritant, als ik op m'n zij in bed lig, dan denk ik toch altijd; godver, was het maar minder. Ik ga echt niet voor 'n sixpack hoor, maar 't mag wel echt minder. Waarom worden m'n borsten wel zichtbaar kleiner (4 jongens hebben er al een opmerking over gemaakt) en m'n buik niet , life is unfairquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, dat snap ik. Nogmaals: hetzelfde hier. Mijn gewicht is prima, maar ik kom altijd aan op mijn buik en dat is gewoon geen gezicht.Vooral omdat ik al niet een al te vrouwelijk figuur heb, dus als ik dan een buikje krijg, word ik al helemaal een man/plat vierkant.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het met de mensjes hier?
Ik ben best in een gelukkige stemming vandaag.
Als ik een buikje heb steekt die verder uit dan mijn borsten en dat vind ik geen gezicht en niet echt vrouwelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Hoezo, als je geen buikje zou hebben zou je toch juist meer mannelijker zijn? Ik vind het zelf gewoon vooarl irritant, als ik op m'n zij in bed lig, dan denk ik toch altijd; godver, was het maar minder. Ik ga echt niet voor 'n sixpack hoor, maar 't mag wel echt minder. Waarom worden m'n borsten wel zichtbaar kleiner (4 jongens hebben er al een opmerking over gemaakt) en m'n buik niet , life is unfair
Oke, daar heb ik gelukkig geen last van, snap wel dat je het vervelend vind.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Afgezien van moeheid en stress wel oké.Beter dan afgelopen nacht in ieder geval.
[..]
Als ik een buikje heb steekt die verder uit dan mijn borsten en dat vind ik geen gezicht en niet echt vrouwelijk.
Maar wel balen van je borsten.
Waar komen de stress en vermoeidheid vandaan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Afgezien van moeheid en stress wel oké.Beter dan afgelopen nacht in ieder geval.
[..]
Als ik een buikje heb steekt die verder uit dan mijn borsten en dat vind ik geen gezicht en niet echt vrouwelijk.
Maar wel balen van je borsten.
Slaaptekort, zorgen en een jongen die eigenlijk even uit mijn hoofd moet verkassen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar komen de stress en vermoeidheid vandaan?
Boh.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Slaaptekort, zorgen en een jongen die eigenlijk even uit mijn hoofd moet verkassen.
Omdat ik 2 dagen achter elkaar heb gewerkt. Veel interactie, positieve feedback van de mensen daar. Even weer uit mijn isolement, denk ik.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:42 schreef Muisraket het volgende:
En waar komt jouw best gelukkige stemming vandaan, Kaneelstokje?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh.
[..]
Omdat ik 2 dagen achter elkaar heb gewerkt. Veel interactie, positieve feedback van de mensen daar. Even weer uit mijn isolement, denk ik.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ga even douchen onder m'n douche die maar 12 minuten warm blijft.
Goed om te horen! Hopelijk houdt het aan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh.
[..]
Omdat ik 2 dagen achter elkaar heb gewerkt. Veel interactie, positieve feedback van de mensen daar. Even weer uit mijn isolement, denk ik.
En dat is niet lang genoeg?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ga even douchen onder m'n douche die maar 12 minuten warm blijft.
Nogalquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]Ook niet fijn dat ze het niet wil vertellen, want dan blijf je in die onzekerheid zitten.
Ik vrees het ook... Dat is wel weer een 'voordeel' van dat ze ver weg woont: ik vind het zelf makkelijker om iemand uit mijn hoofd te zetten als ik diegene heel weinig tot niet zie.quote:Op zondag 9 september 2012 16:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Nogal
Maar goed ze woont nu aan de andere kant van de wereld en schijnt gelukkig te zijn, dus daar moet ik het dan maar bij laten.
Ergens vind ik dit heel leuk voor je, maar aan de andere kant zal het wel dubbel voelen denk ik.quote:Op maandag 10 september 2012 17:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vanavond zie ik m'n onbereikbare crush weer.
Het is dubbel, zelfs al zou ze me leuk vinden is ze zo professioneel dat ze er niks mee doet. Ik hoop dat ze een lelijk shirt aanheeft, dat maakt het al makkelijker. Hopelijk heeft ze geen blouse aan, dan zie ze er echt goed uitquote:Op maandag 10 september 2012 18:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vrees het ook... Dat is wel weer een 'voordeel' van dat ze ver weg woont: ik vind het zelf makkelijker om iemand uit mijn hoofd te zetten als ik diegene heel weinig tot niet zie.
[..]
Ergens vind ik dit heel leuk voor je, maar aan de andere kant zal het wel dubbel voelen denk ik.
Ik begin echt steeds meer oude denkbeelden over mijn leven en relaties overboord te gooien voor de jongen waar ik een bovengemiddelde interesse in heb. Weet niet of ik dat goed of slecht moet vinden.
En, had ze een lelijk shirt aan? Mooie vrouwen in goed zittende blouses.quote:Op maandag 10 september 2012 18:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Het is dubbel, zelfs al zou ze me leuk vinden is ze zo professioneel dat ze er niks mee doet. Ik hoop dat ze een lelijk shirt aanheeft, dat maakt het al makkelijker. Hopelijk heeft ze geen blouse aan, dan zie ze er echt goed uit![]()
Haha ligt eraan wat je oude denkbeelden waren en hoe je er nu over denkt.
Ja klopt, gaat bij mij soms zelfs te snelquote:Op maandag 10 september 2012 18:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vrees het ook... Dat is wel weer een 'voordeel' van dat ze ver weg woont: ik vind het zelf makkelijker om iemand uit mijn hoofd te zetten als ik diegene heel weinig tot niet zie.
[..]
Ze had een leuk shirt aan, heb ook weer duidelijk gemaakt dat ik haar leuk vond. uiteraard bleef haar standpunt hetzelfde. Ze heeft best veel blousen, en ze ziet er zo ontzettend goed uit in een blouse (in alles eigenlijk)quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En, had ze een lelijk shirt aan? Mooie vrouwen in goed zittende blouses.
Mijn denkbeeld over tijdgebrek was onterecht, dus dat die overboord is, is wel goed. Maar ik twijfel echt heel hard of dit wel een goed idee is met mijn slechte sociale skills. De enige persoon die ik atm thuis kan hebben zonder extreem te stressen, is mijn beste vriendin. En echt alle andere personen uit mijn leven niet. Het scheelt ook dat mijn kamer niet echt geschikt is voor visite en mijn moeder 's avonds altijd de hele tijd beneden zit. Zowel haar wegsturen als er naast gaan zitten vind ik dan meestal geen optie, het eerste omdat dat vrij bot is en dat tweede omdat ik dan niets meer durf te zeggen tegen de persoon naast me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |