Goed geregeldquote:Op donderdag 6 september 2012 22:57 schreef Muisraket het volgende:
Ja godver.Vriendin die ik al een tijdje niet gezien heb en waarmee ik echt wil bijkletsen heeft vandaag gevraagd of ik morgen met haar mee ga. Meteen ja gezegd.
Kom ik thuis, heb ik blijkbaar een berichtje gekregen van X om morgen met hem en wat anderen mee te gaan. Net te laat.
Edit: nevermind, volgende week vrijdag alsnog gefixt.
Wow, dat is vreemd. Als het contact nou naar was, had ik het me voor kunnen stellen, maar nu. Lijkt ze echt alleen voor jou van de aardbodem verdwenen te zijn (lees: geblokkeerd) of lijkt ze voor iedereen spoorloos?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:06 schreef Avey het volgende:
[..]
Goed geregeld
Een ex van mij waar ik altijd nog goed contact mee had lijkt ineens van de aardbodem verdwenen te zijn... voor mij althans
Bluhquote:Op woensdag 5 september 2012 17:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
De dame in kwestie zit op een andere lijn als ik, ik geef je wat voorbeelden;
leerling - lerares
werknemer - baas
Zo iets is het dus, zij is m'n begeleider van het zelfstandig woon project. Dus helaas, al zou ze me ook leuk vinden (wat ik soms wel eens vermoed) ze is zo professioneel dat ze er nooit iets mee zou doen helaas![]()
![]()
![]()
Ik ben bi, maar sommige mensen vinden dat ik panseksueel ben. (mensen die mij goed kennen) maar daar ben ik het (nog) niet mee-eensquote:Op woensdag 5 september 2012 19:25 schreef Muisraket het volgende:
Moeraskat, hoe zie jij je geaardheid trouwens?
Tot nu toe is het een leuk mengelmoesje van lesbiënnes, bischierigen en biseksuelen in ieder geval!
Hey tamquote:Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef Tamashii het volgende:
Hier ook maar eens kijken. Hai, ik ben Tamashii en ik ben biseksueel.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 02:49 schreef Avey het volgende:
Nou ja ze reageert niet meer op mijn berichtjes maar een gezamenlijke vriendin weet dat ze nog wel gewoon doet wat ze altijd doet
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan, ze wil het me niet vertellen
Helaas wel ja.quote:
das erg spijtigquote:
Kan ik me goed voorstellen hoor. Laten we dan maar hopen dat deze SC wat actiever wordt, of zelf wat leven er in proberen te blazen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
das erg spijtig![]()
en ik vergeet meestal rustige SC's ..ik hou dat niet zo goed vol, helaas
ik doe mn bestquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen hoor. Laten we dan maar hopen dat deze SC wat actiever wordt, of zelf wat leven er in proberen te blazen.
Gaat ook wel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Gaat wel, met jou?
Wat moet je kennen voor school? Ik ben mega slim namelijk
Helaas, mijn slimheid heeft vandaag een dagje vrij!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaat ook wel.Gisteren een dipje, nu weer beter.
Goed zo dat je mega slim bent!
Ik moet weten hoe ik hier in godsnaam kan vinden waar welke exonen (stukjes DNA die zorgen voor eiwitten) zitten. Onmogelijke taak.
Had het ook wel gek gevonden als je het geweten had, aangezien je dan ongeveer dezelfde studie zou moeten doen en een jaartje verder zou moeten zitten. Dat leek me onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Helaas, mijn slimheid heeft vandaag een dagje vrij!
Ik dacht eerlijk gezegd dat er een fout in de pagina zat ofzo, zo'n error melding ofzo XDquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had het ook wel gek gevonden als je het geweten had, aangezien je dan ongeveer dezelfde studie zou moeten doen en een jaartje verder zou moeten zitten. Dat leek me onwaarschijnlijk.
LOL @ error.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat er een fout in de pagina zat ofzo, zo'n error melding ofzo XD
Ik ga zo maar verder met The L-Word kijken, wordt 'n rustig avondje.
Jullie wel wilde plannen?
Herkenbaar dit. Er depri om worden heeft geen zin en maakt je ongelukkig, sporten en je gezond voelen daarentegen voelen goed.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ga me morgen aanmelden bij nieuwe sportschool.
Ik voel me echt dik en lelijk![]()
Nou weeg ik 70 (in december nog 82) dus het is helemaal niet zo, maar het voelt wel zo omdat ik al bijna een maand niet heb gesport of bewogen maar ondertussen wel Mac en pizza enzo heb gegeten. Qua gevoel weeg ik nu 120 ofzo. Dus ik kan wel depri op bed blijven liggen omdat ik me zo dik en lelijk voel, maar het is beter als ik er wat aan ga doen.
Het stomme is , dat ik dan op bed lig en juist alleen maar meer koekjes enzo ga eten omdat ik me zo ellendig voel. En daarna nog ellendiger uiteraard omdat ik dan heel het pak heb leeg gegeten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Herkenbaar dit. Er depri om worden heeft geen zin en maakt je ongelukkig, sporten en je gezond voelen daarentegen voelen goed.![]()
Ik ga morgen ook maar weer eens sporten, want ik begin een beeeeeetje uit te dijen rond mijn taille.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |