Volgens mij zijn er voldoende serieuze chatsites waar je dames kunt leren kennen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:43 schreef loesje88 het volgende:
Ok, ik heb jullie hulp nodig met iets heeeeeul simpels
.......
Anyway, wat (waar vooral) is de beste manier om een leuke vrouw te leren kennen. Ben ik dan echt aangewezen op gaybars? (terwijl ik zelf niet eens echt een uitgaans type ben en dat dus ook niet per definitie zoek in een nieuwe partner) ?
-Je hebt Flirtation, super toffe women only feesten, is in Amsterdam.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:43 schreef loesje88 het volgende:
Ok, ik heb jullie hulp nodig met iets heeeeeul simpels
Ik heb een lange relatie gehad met een man, en nu ik weer een tijdje single ben, merk ik toch dat ik wat meer neig naar een vrouw. Maar dan dus wel voor een relatie. Kijk voor leuk, dat lukt me zelf ook wel.
Maar ik begeef me dus vooral in hetro-kringen zeg maar(klinkt zo lekker dwangmatig-in-hokjes-proppend).
Anyway, wat (waar vooral) is de beste manier om een leuke vrouw te leren kennen. Ben ik dan echt aangewezen op gaybars? (terwijl ik zelf niet eens echt een uitgaans type ben en dat dus ook niet per definitie zoek in een nieuwe partner) ?
Sorry Kaneelstokje, zie je bericht nu pas.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het met jou, Muisraketje? Nog steeds helemaal blij met die jongen van je vooroordelen?
Sept 2013 ga ik weer naar school, so i'll keep it in mind!quote:Op maandag 5 november 2012 10:12 schreef Muisraket het volgende:
Loesje88, jij gaat niet meer naar school, toch? Dat zou wel jammer zijn namelijk, want op veel hogescholen en universiteiten hebben ze een LGBT-netwerk en in studentensteden zijn er vaak ook LGBT-studentenverenigingen.
Ze is inderdaad achterlijk, dat ze ff lekker d'r hond liefdevol gaat opvoeden in plaats van zulke onzinnige uitspraken te doen.quote:Op maandag 5 november 2012 10:35 schreef Muisraket het volgende:
Wat een achterlijk mens is die Mariska zeg, die opmerking over honden, dat van die 'onderzoeken' en dat je als man een vader nodig hebt om een goede echtgenoot te worden...Oh en sowieso mensen die in debatten overal doorheen blèren.
![]()
Sowieso, kent iemand Mariska's actie rondom de miskraam van Jeanine Hennis? Dat was ook echt een verschrikkelijk actie.
Echt hè. Nope, maar wel nieuwsberichten. Ging over een gepubliceerde open brief naar een tweede kamerlid over abortus terwijl dat kamerlid een miskraam had gehad. Beetje vuil om iemands miskraam te gebruiken (sowieso privézaken) om jouw standpunt over abortus uiteen te zetten tegen haar.quote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ze is inderdaad achterlijk, dat ze ff lekker d'r hond liefdevol gaat opvoeden in plaats van zulke onzinnige uitspraken te doen.Nope, niks van meegekregen, zijn er beelden van?
Hier gaat het redelijk. Eergister is M. film komen kijken, en jup, we hebben weer gezoend enzo. De dag ervoor was ze ook al film komen kijken, en hing de spanning er ook al, maar ben ik er niet op ingegaan. Eergister ben ik er in eerste instantie ook niet op ingegaan, uiteindelijk heeft zij het initiatief genomen. Op dit moment zijn we FWB, friends with benefits. Wat mij betreft prima. Maar dezelfde avond dat we weer gezoend hadden appte ze me ; Dat dit zo niet langer door kon gaan, omdat ze het gevoel heeft dat het niet klopt. Maar ze heeft er geen spijt van, maar haar gevoel vraagt om meer. (dit snapte ik niet, maar ze kon het niet uitleggen, ik denk dat ze bedoelt dat ze gevoelens begint te krijgen, wat ze absoluut niet wil).quote:
Single, he?quote:
vertel..quote:Op donderdag 15 november 2012 16:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
I am a totall mess.![]()
Maar we make d'r maar 't beste van.
Jullie nog wilde weekend plannen?
Meer oefening denk ik. Meer vriendschappelijk in ieder geval. Gewoon dagelijks met ze werken.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef gupje86 het volgende:
Ik haat ziek thuis zitten!!!
Hoe komt het dat je beter met vrouwen om kan gaan kaneelstokje?
Hoe is het verder hier?
mooi zo. Hopen dat het alleen maar beter word!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer oefening denk ik. Meer vriendschappelijk in ieder geval. Gewoon dagelijks met ze werken.
Nice @ dat laatste, hopelijk is dat een stijgende lijn!quote:Op zondag 11 november 2012 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Single, he?
Al lijk ik wel de laatste tijd een stuk beter om te kunnen gaan met vrouwen.
Beterschap!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef gupje86 het volgende:
Ik haat ziek thuis zitten!!!
Hoe komt het dat je beter met vrouwen om kan gaan kaneelstokje?
Hoe is het verder hier?
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
I am a totall mess.![]()
Maar we make d'r maar 't beste van.
Jullie nog wilde weekend plannen?
thanks! Lijkt wel of ik alleen maar zieker word ipv beter haha. Hopen dat ik maandag weer beter ben. Veel te druk op het werk om ziek te zijn!quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nice @ dat laatste, hopelijk is dat een stijgende lijn!
[..]
Beterschap!
[..]Vertel idd!
Aww.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:10 schreef gupje86 het volgende:
[..]
thanks! Lijkt wel of ik alleen maar zieker word ipv beter haha. Hopen dat ik maandag weer beter ben. Veel te druk op het werk om ziek te zijn!
Wow, Pizza toch, wat rot voor je!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
Voel me de laatste tijd echt kut. Niet alleen door M. 't ligt aan meerdere dingen. En dan wordt ik boos, en verdrietig, en van alles tegelijk. En dan doe ik domme dingen, zoals mezelf verwonden. 2 weken geleden zondagavond naar het ziekenhuis geweest, 10 hectingen.
En achteraf voel ik mezelf nog zwakker en kutter.
Gister zat alles ook heel hoog, maar vandaag gaat het gelukkig wel.
Zometeen de afwas doen en wat opruimen en voor de rest rustig aan, M. komt vanvond waars. film kijken.
Enmorgen avond naar GLOW met een paar vrienden van me.
En nu ga ik lekker afwassssen![]()
Ohja, het is Family Guy weekend op CC, is ook altijd goede manier om m'nh weekend door te komen.
Ja, woon op een groot terrein,waar leefgroepen zijn, maar ik zit in een apart kamertje (met eigen badkamer en keuken en voordeur) en krijg half uurtje per dag ofzo begeleiding. Zij weten dit ja, gelukkig heb ik nu een hele fijne begeleider tegen wie ik moeilijk kan liegen. Pff ja dat met M. , ik weet het niet, misschien zie ik d'r vanavond, misschien ook niet. Ik voel me op dit moment beetje leeg enzo, al tijdje last van. Vandaag wel goed gesprek met maatschappelijk werk gehad op school. Nu effe me was opvouwen , wat eten, (heb geslapen tot 6uur), en dan nog even spelletje doen ofzo.quote:Op zaterdag 17 november 2012 08:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww.Ik hoop het ook voor je!
[..]
Wow, Pizza toch, wat rot voor je!Ik vermoedde uit je berichten dat je ergens woont waar begeleiding is, weten zij hiervan? En kun je er met hen over praten? Ik vind dat M. echt (onbewust?) met je gevoelens speelt trouwens, maar je wilt haar toch blijven zien, ondanks de vervelende gevoelens die erbij horen? Ik heb ooit met een jongen (meisjes toonden nooit echt interesse in mij, of ze deden het heeeel stiekem
) gehad dat ik hem steeds weer wilde zien omdat ik hem nog leuk vond en het heel soms leuk was, maar het was vaak vooral ontzettend kut. Toen ik besloot dat ik er een punt achter zette heb ik daar best een tijdje verdriet over gehad, maar achteraf was het een enorme bevrijding. Jij zit natuurlijk in een compleet andere situatie, maar ik wilde het toch even aan je meegeven.
Hoe was Glow? Heb je daar een beetje afleiding kunnen vinden? Sterkte nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |