Bi Yourself code termenquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Het was een man dus? Wel echt balenquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:47 schreef Muisraket het volgende:
En hij (bi-topic, dus mannen mag ook, neem ik aan?) blijft zo stil.
Hij heeft het echt super druk en had instructies (
) gekregen van een vriendin om het rustig aan te doen, omdat ik zou afhaken als hij meteen op de versiertoer zou gaan (wat ook zo is) maar toch baal ik...
Ik voel me echt dom, want eerst dacht ik dat hij totaal mijn type niet was, dus wees ik zijn verzoek om een keer af te spreken af, omdat ik bang was dat hij dat als date bedoelde.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Het was een man dus? Wel echt balen![]()
![]()
![]()
Halfords meisje wordt niks denk ik, als ze mij beter zou willen leren kennen had ze ondertussen al wel gereageerd. Nog steeds zit ik met de dame die ik leuk vind maar die onbereikbaar is.
Ik voel me 4 ever alone
Waarom is er een dame voor jou onbereikbaar? kun je op geen enkele manier met haar in contact komen? of denk je dat het ' te hoog gegrepen ' voor je isquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Het was een man dus? Wel echt balen![]()
![]()
![]()
Halfords meisje wordt niks denk ik, als ze mij beter zou willen leren kennen had ze ondertussen al wel gereageerd. Nog steeds zit ik met de dame die ik leuk vind maar die onbereikbaar is.
Ik voel me 4 ever alone
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
Hooiik wist helemaal niet dat er een Bi SC was
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
Hooiik wist helemaal niet dat er een Bi SC was
![]()
Haha oke, dat is balen. Het zou dus ook geen zin hebben om nu nog een poging te doen, dat ie je wel weer leuk vind, want waars. kom je er dan dus achter dat het niet je type is?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik voel me echt dom, want eerst dacht ik dat hij totaal mijn type niet was, dus wees ik zijn verzoek om een keer af te spreken af, omdat ik bang was dat hij dat als date bedoelde.
Ik baal hard nu.![]()
Waarschijnlijk kom ik er over een aantal dagen alsnog achter dat het mijn type niet is hoor en nogmaals, ik kan nu eigenlijk geen relatie hebben, maar ja, zo rationeel is mijn gevoel natuurlijk niet.
En @ dat reageren, dat gevoel heb ik dus ook. Als ik iemand echt super leuk vind, ging ik normaal gesproken super veel met iemand kletsen. Maar hij zegt zo weinig.Ik hoop echt voor je dat je ernaast zit met je Halfords meisje, niet in de laatste plaats omdat andere liefdes bij mij vaak goed geholpen hebben om oude liefdes uit mijn hoofd te krijgen.
De dame in kwestie zit op een andere lijn als ik, ik geef je wat voorbeelden;quote:Op woensdag 5 september 2012 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom is er een dame voor jou onbereikbaar? kun je op geen enkele manier met haar in contact komen? of denk je dat het ' te hoog gegrepen ' voor je is![]()
ik ken je verhaal niet verder maar goed
Hoi Muisraketje!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:47 schreef Muisraket het volgende:
En hij (bi-topic, dus mannen mag ook, neem ik aan?) blijft zo stil.
Hij heeft het echt super druk en had instructies (
) gekregen van een vriendin om het rustig aan te doen, omdat ik zou afhaken als hij meteen op de versiertoer zou gaan (wat ook zo is) maar toch baal ik...
Hoi! Jij was toch niet bi, of mis ik iets?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Muisraketje!
Je hebt een leuke kerel ontmoet en je bent nu aan het wachten totdat hij je gaat versieren? Begrijp ik dat goed?
Het loopt wel storm opeens!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef Tamashii het volgende:
Hier ook maar eens kijken. Hai, ik ben Tamashii en ik ben biseksueel.
Ja, ik zag het topic ineens onder de andere sex sc staan.quote:
Ik weet helemaal niet wie wat is.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:25 schreef Muisraket het volgende:
Moeraskat, hoe zie jij je geaardheid trouwens?
Tot nu toe is het een leuk mengelmoesje van lesbiënnes, bischierigen en biseksuelen in ieder geval!
Ik weet het echt niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha oke, dat is balen. Het zou dus ook geen zin hebben om nu nog een poging te doen, dat ie je wel weer leuk vind, want waars. kom je er dan dus achter dat het niet je type is?
Ja zal halfords meisje maar uit m'n hoofd zetten. Dus helaas, zal m'n bezette dame nog niet uit m'n hoofd krijgen helaas.
We kunnen een lijstje maken als je wil en de rest dat ook goed vindt.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet wie wat is.
Je vroeg me er naar en ik heb er voor gekozen er niet op te antwoorden een paar maanden geleden.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoi! Jij was toch niet bi, of mis ik iets?En nee, zo zit het niet. Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken, dus of ik hem wel echt leuk vind. Daar kan ik weinig over zeggen, want zo goed ken ik hem nog niet. Ik weet echt niet meer wat hij van mij denkt, maar hij komt niet extreem geïnteresseerd meer over, net nu ik wel wat geïnteresseerder in hem raak. Beetje stomme timing dus.
Ja, lijkt me wel tof. Zo'n soort verhaal heb ik ook inderdaad, al heb ik altijd gedacht; ach prima, merk het vanzelf wel. Maar heb al met een meisje gezoend en in bed gelegen op mijn 13e dus achteraf was het toen wel al.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
We kunnen een lijstje maken als je wil en de rest dat ook goed vindt.Ik ben in ieder geval biseksueel.
Het heeft even geduurd voordat ik dat besefte, want dat ik op vrouwen viel wist ik stiekem al heel lang. Maar ik zat toen nog op de basisschool, dus dat was vies, eng en raar bij mij. (Gek genoeg vond ik het van anderen, zoals mijn tante, wel oké). Maar ja, als je dan een aantal jaar verder bent, een aantal keer op jongens verliefd bent geweest, meisjes toch wel veel met je deden en je daarna ook nog 2x verliefd word op een meisje, dan is er geen ontkennen meer aan.
Nee, maar anders had ze al wel gereageerd, want ze heeft wel 1 dag geleden dr profielfoto enzo veranderd.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.Hé, ik zei niet dat je dat Halfords meisje uit je hoofd moest zetten, ik zei puur dat ik hoop dat ze een goede reden heeft om trager terug te mailen en dat ze je stiekem ook wel ziet zitten. Maar wel balen van je écht onbereikbare liefde zeg.
Ook onhandig dat je er geen afstand van kan nemen, aangezien het je begeleider is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |