abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:45:02 #1
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116387220
*O* Welkom in de bi SC!

Omdat er al wel een plaats was binnen FOK! voor de homo's en lesbo's, maar nog niet voor biseksuelen onder ons is het idee gekomen om hier ook een topic voor te hebben! Hier praten we dus over van alles en nog wat op een leuke en vrije manier voor iedereen die zich herkent in dit onderwerp. :)

:? Hoe gaat het hier?

Je kan lurken, meebabbelen over mannen en vrouwen, de verschillen daartussen, je eigen seksualiteit en hoe je daarin staat. De dates die je hebt als biseksueel, beslommeringen in je liefdesleven, hoe de buitenwereld reageert en ageert op je seksuele geaardheid, etc. etc.

*) Wie zijn hier welkom?

Gewoon iedereen! Van biseksuele mannen en vrouwen, tot homo's en lesbo's en de hetero man/ vrouw :Y Een leuke discussie bereik je tenslotte door meningen, opvattingen en belevingen van allerlei verschillende mensen te krijgen.

:{w Wat is NIET gewenst?

• Het is hier geen datingtopic, dus mensen die trio's of iets dergelijks hopen te scoren mogen wegblijven. Zij kunnen terecht in KPD, waar een aantal topics lopen. • Ook geen lame tvp's, smiley en hoi/doei posts, offtopic geneuzel, kwetsende of beledigende opmerkingen en dergelijke. Als je niks met het onderwerp hebt, blijf je hier gewoon weg. • PM's met verzoekjes en voorstellen worden ook niet gewaardeerd. Het staat de users vrij die een dergelijks iets toch ontvangen om deze door te sturen naar een MOD die hierop een gepaste actie zal nemen.

Kortom, doe normaal en have fun ^O^

Aantal bekende biseksuelen

:Y) Nog wat linkjes

Bi Infosite
Wikipedia over biseksualiteit
Wikipedia met een lijst van bekende biseksuelen

Osdorp posse over wannabi's:
quote:
Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Bi Yourself code termen
Thee drinken - beffen (als in, ik ga bij een leuke meid langs, even thee drinken)

Koffie drinken - pijpen (als in, ik ga bij een leuke jongen langs, even koffie drinken)

Kutbrommer - vibrator bij voorkeur roze en van Tally, maar andere variaties zijn ook mogelijk

meeting en wanneer is er weer de mogelijkheid om de BI'ers IRL te spotten en misschien wel een kopje thee of koffie te scoren?

De OP vind je hier

Ok, go!
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:47:26 #2
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116387297
En hij (bi-topic, dus mannen mag ook, neem ik aan? :P) blijft zo stil. :'( Hij heeft het echt super druk en had instructies ( 8)7 ) gekregen van een vriendin om het rustig aan te doen, omdat ik zou afhaken als hij meteen op de versiertoer zou gaan (wat ook zo is) maar toch baal ik... ;(
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_116388537
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:47 schreef Muisraket het volgende:
En hij (bi-topic, dus mannen mag ook, neem ik aan? :P) blijft zo stil. :'( Hij heeft het echt super druk en had instructies ( 8)7 ) gekregen van een vriendin om het rustig aan te doen, omdat ik zou afhaken als hij meteen op de versiertoer zou gaan (wat ook zo is) maar toch baal ik... ;(
Het was een man dus? Wel echt balen |:( |:( |:(
Halfords meisje wordt niks denk ik, als ze mij beter zou willen leren kennen had ze ondertussen al wel gereageerd. Nog steeds zit ik met de dame die ik leuk vind maar die onbereikbaar is.

Ik voel me 4 ever alone -O-
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:51:06 #4
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116389311
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:23 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Halfords meisje wordt niks denk ik, als ze mij beter zou willen leren kennen had ze ondertussen al wel gereageerd. Nog steeds zit ik met de dame die ik leuk vind maar die onbereikbaar is.

Ik voel me echt dom, want eerst dacht ik dat hij totaal mijn type niet was, dus wees ik zijn verzoek om een keer af te spreken af, omdat ik bang was dat hij dat als date bedoelde.
Ik baal hard nu. :P :') Waarschijnlijk kom ik er over een aantal dagen alsnog achter dat het mijn type niet is hoor en nogmaals, ik kan nu eigenlijk geen relatie hebben, maar ja, zo rationeel is mijn gevoel natuurlijk niet. :P

En @ dat reageren, dat gevoel heb ik dus ook. Als ik iemand echt super leuk vind, ging ik normaal gesproken super veel met iemand kletsen. Maar hij zegt zo weinig. ;( Ik hoop echt voor je dat je ernaast zit met je Halfords meisje, niet in de laatste plaats omdat andere liefdes bij mij vaak goed geholpen hebben om oude liefdes uit mijn hoofd te krijgen.
  woensdag 5 september 2012 @ 10:38:53 #5
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_116413360
Hooi :D ik wist helemaal niet dat er een Bi SC was :@ :W
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  woensdag 5 september 2012 @ 10:45:56 #6
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_116413536
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:23 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Waarom is er een dame voor jou onbereikbaar? kun je op geen enkele manier met haar in contact komen? of denk je dat het ' te hoog gegrepen ' voor je is :)
ik ken je verhaal niet verder maar goed :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_116422003
quote:
99s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
:W
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  woensdag 5 september 2012 @ 15:52:08 #8
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116423516
quote:
99s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
:W
pi_116427338
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:51 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik voel me echt dom, want eerst dacht ik dat hij totaal mijn type niet was, dus wees ik zijn verzoek om een keer af te spreken af, omdat ik bang was dat hij dat als date bedoelde.
Ik baal hard nu. :P :') Waarschijnlijk kom ik er over een aantal dagen alsnog achter dat het mijn type niet is hoor en nogmaals, ik kan nu eigenlijk geen relatie hebben, maar ja, zo rationeel is mijn gevoel natuurlijk niet. :P

En @ dat reageren, dat gevoel heb ik dus ook. Als ik iemand echt super leuk vind, ging ik normaal gesproken super veel met iemand kletsen. Maar hij zegt zo weinig. ;( Ik hoop echt voor je dat je ernaast zit met je Halfords meisje, niet in de laatste plaats omdat andere liefdes bij mij vaak goed geholpen hebben om oude liefdes uit mijn hoofd te krijgen.
Haha oke, dat is balen. Het zou dus ook geen zin hebben om nu nog een poging te doen, dat ie je wel weer leuk vind, want waars. kom je er dan dus achter dat het niet je type is?

Ja zal halfords meisje maar uit m'n hoofd zetten. Dus helaas, zal m'n bezette dame nog niet uit m'n hoofd krijgen helaas.
pi_116427401
quote:
99s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:45 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Waarom is er een dame voor jou onbereikbaar? kun je op geen enkele manier met haar in contact komen? of denk je dat het ' te hoog gegrepen ' voor je is :)
ik ken je verhaal niet verder maar goed :@
De dame in kwestie zit op een andere lijn als ik, ik geef je wat voorbeelden;
leerling - lerares
werknemer - baas
Zo iets is het dus, zij is m'n begeleider van het zelfstandig woon project. Dus helaas, al zou ze me ook leuk vinden (wat ik soms wel eens vermoed) ze is zo professioneel dat ze er nooit iets mee zou doen helaas ;( ;( ;( ;(
  woensdag 5 september 2012 @ 18:47:46 #11
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116430221
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:47 schreef Muisraket het volgende:
Hoi Muisraketje!

Je hebt een leuke kerel ontmoet en je bent nu aan het wachten totdat hij je gaat versieren? Begrijp ik dat goed?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_116431419
Hier ook maar eens kijken. Hai, ik ben Tamashii en ik ben biseksueel. :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 5 september 2012 @ 19:23:45 #13
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116431435
quote:
99s.gif Op woensdag 5 september 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoi Muisraketje!

Je hebt een leuke kerel ontmoet en je bent nu aan het wachten totdat hij je gaat versieren? Begrijp ik dat goed?
Hoi! Jij was toch niet bi, of mis ik iets? :o En nee, zo zit het niet. Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken, dus of ik hem wel echt leuk vind. Daar kan ik weinig over zeggen, want zo goed ken ik hem nog niet. Ik weet echt niet meer wat hij van mij denkt, maar hij komt niet extreem geïnteresseerd meer over, net nu ik wel wat geïnteresseerder in hem raak. Beetje stomme timing dus. :P
  woensdag 5 september 2012 @ 19:24:02 #14
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116431447
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef Tamashii het volgende:
Hier ook maar eens kijken. Hai, ik ben Tamashii en ik ben biseksueel. :D
Het loopt wel storm opeens! :o :W
pi_116431489
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:24 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Het loopt wel storm opeens! :o :W
Ja, ik zag het topic ineens onder de andere sex sc staan. :o
  woensdag 5 september 2012 @ 19:25:10 #16
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116431491
Moeraskat, hoe zie jij je geaardheid trouwens?

Tot nu toe is het een leuk mengelmoesje van lesbiënnes, bischierigen en biseksuelen in ieder geval! *G*
pi_116431535
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:25 schreef Muisraket het volgende:
Moeraskat, hoe zie jij je geaardheid trouwens?

Tot nu toe is het een leuk mengelmoesje van lesbiënnes, bischierigen en biseksuelen in ieder geval! *G*
Ik weet helemaal niet wie wat is. :'(
  woensdag 5 september 2012 @ 19:26:44 #18
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116431550
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha oke, dat is balen. Het zou dus ook geen zin hebben om nu nog een poging te doen, dat ie je wel weer leuk vind, want waars. kom je er dan dus achter dat het niet je type is?

Ja zal halfords meisje maar uit m'n hoofd zetten. Dus helaas, zal m'n bezette dame nog niet uit m'n hoofd krijgen helaas.
Ik weet het echt niet. :P Hé, ik zei niet dat je dat Halfords meisje uit je hoofd moest zetten, ik zei puur dat ik hoop dat ze een goede reden heeft om trager terug te mailen en dat ze je stiekem ook wel ziet zitten. Maar wel balen van je écht onbereikbare liefde zeg. ;( Ook onhandig dat je er geen afstand van kan nemen, aangezien het je begeleider is.
  woensdag 5 september 2012 @ 19:28:46 #19
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116431613
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:26 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik weet helemaal niet wie wat is. :'(
We kunnen een lijstje maken als je wil en de rest dat ook goed vindt. :) Ik ben in ieder geval biseksueel. :) Het heeft even geduurd voordat ik dat besefte, want dat ik op vrouwen viel wist ik stiekem al heel lang. Maar ik zat toen nog op de basisschool, dus dat was vies, eng en raar bij mij. (Gek genoeg vond ik het van anderen, zoals mijn tante, wel oké). Maar ja, als je dan een aantal jaar verder bent, een aantal keer op jongens verliefd bent geweest, meisjes toch wel veel met je deden en je daarna ook nog 2x verliefd word op een meisje, dan is er geen ontkennen meer aan. :P
  woensdag 5 september 2012 @ 19:30:47 #20
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116431671
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hoi! Jij was toch niet bi, of mis ik iets? :o En nee, zo zit het niet. Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken, dus of ik hem wel echt leuk vind. Daar kan ik weinig over zeggen, want zo goed ken ik hem nog niet. Ik weet echt niet meer wat hij van mij denkt, maar hij komt niet extreem geïnteresseerd meer over, net nu ik wel wat geïnteresseerder in hem raak. Beetje stomme timing dus. :P
Je vroeg me er naar en ik heb er voor gekozen er niet op te antwoorden een paar maanden geleden. :D

Ah, dat is jammer wel. Is het iemand die je normaliter tegen kunt komen in je leven? Bij het winkelen, of uitgaan ofzo?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_116431677
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:

[..]

We kunnen een lijstje maken als je wil en de rest dat ook goed vindt. :) Ik ben in ieder geval biseksueel. :) Het heeft even geduurd voordat ik dat besefte, want dat ik op vrouwen viel wist ik stiekem al heel lang. Maar ik zat toen nog op de basisschool, dus dat was vies, eng en raar bij mij. (Gek genoeg vond ik het van anderen, zoals mijn tante, wel oké). Maar ja, als je dan een aantal jaar verder bent, een aantal keer op jongens verliefd bent geweest, meisjes toch wel veel met je deden en je daarna ook nog 2x verliefd word op een meisje, dan is er geen ontkennen meer aan. :P
Ja, lijkt me wel tof. Zo'n soort verhaal heb ik ook inderdaad, al heb ik altijd gedacht; ach prima, merk het vanzelf wel. Maar heb al met een meisje gezoend en in bed gelegen op mijn 13e dus achteraf was het toen wel al.
pi_116431680
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik weet het echt niet. :P Hé, ik zei niet dat je dat Halfords meisje uit je hoofd moest zetten, ik zei puur dat ik hoop dat ze een goede reden heeft om trager terug te mailen en dat ze je stiekem ook wel ziet zitten. Maar wel balen van je écht onbereikbare liefde zeg. ;( Ook onhandig dat je er geen afstand van kan nemen, aangezien het je begeleider is.
Nee, maar anders had ze al wel gereageerd, want ze heeft wel 1 dag geleden dr profielfoto enzo veranderd.

LESBIAN PRIDE HIER! *O* *O* *O*
pi_116431735
Ik wou gister avond de kroeg induiken, me bezatten en dan wel zien waar ik eindig. Maar dat zijn meestal niet zulke goede ideeën :P Ga dit weekend denk ik wel op stap, niet meer 4 ever alone
pi_116432573
Ik ga m'n brood voor morgen vast smeren en dan duik ik m'n bed in, het is koud namelijk -O-
pi_116466676
Bijna weekend *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')