Collega van jullie heeft ze anders laatst bij het oud vuil gekieptquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
Sandd
Postbode bezorgt honderden stempassen niet
Check. Die komt ook eens in de zoveel maanden langs geloof ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
jullie vandaag ook zo'n irritante papiertje van Veronica erbij als HAH?
Yep, vreselijk irritant klote ding was dat. Had vandaag voor 3 postcode gebieden HAH 3 stuks elk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nee, wel een cadeaubon in de Veronicagids, die er steeds uit viel!quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:50 schreef Deezertje het volgende:
http://www.dichtbij.nl/no(...)terij-ontbreekt.aspx
Eerder meldde het bezorgbedrijf dat een postbezorgster, die nog in haar proeftijd zat, acht tassen met in totaal vierduizend poststukken in een container had gedumpt. De medewerkster heeft laten weten het werk niet aan te kunnen en was op staande voet ontslagen. Aangifte bij de politie vond Postnl niet nodig, volgens woordvoerder Mark Potma.
Uhhhh........ verduistering is toch altijd strafbaar? Maar met aangifte kwam het natuurlijk naar buiten. nu gelukkig niet!!(PostNL logica)
dat levert mij elke keer weer een zgn. "papercut" opquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind die 'flapjes' van tvgidsen en kampioenen altijd zo irritant![]()
Dat gaat bij mij ook bijna altijd scheuren
Auw auw auwquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat levert mij elke keer weer een zgn. "papercut" op
Zeer iritant jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auw auw auw![]()
Papiersneetjes onder de nagel
Hier ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:43 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nee, wel een cadeaubon in de Veronicagids, die er steeds uit viel!![]()
Toch vervelend zeg, niet iets om te verwaarlozen lijkt me! Even goed naar ome dokter luisteren!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Selestha het volgende:
Mogelijk bleek mijn been trombose te hebben.
Dus vanaf 1600 in het ziekenhuis gezeten, beenscan, longscan, hartfilmpje, bloedwaarden gemeten (bloeddruk te hoog), maar verder alles in orde. Geen trombose, wel een indicatie van een ontsteking in mijn bloed dus over 8 dagen moet ik terugkomen voor een nieuwe beenscan en verder met de huisarts bekijken wat ik nu moet doen. Gelukkig waarschijnlijk niet ernstig dus
Nee precies, maar goed dat ik toch even gebeld had. Zo zie je maar wat je kunt doen als je toch doorloopt, had ik zo een mogelijke trombose genegeerd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:22 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Toch vervelend zeg, niet iets om te verwaarlozen lijkt me! Even goed naar ome dokter luisteren!
Hoe kunnen ze dat dan doen, een particuliere hah samen met een overheidsverspreiding? Dan zijn ze zeker niet gestapeld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef Rafierafie het volgende:
6 HAH (die veronica dingen krijgen we zaterdag samen met de kandidatenlijsten)
ja heel veel en die lagen om de 5 seconden op de grondquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
die stempassen was niet met ons gelukkig,ja de reacties daar zijn ook niet echt je van hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Collega van jullie heeft ze anders laatst bij het oud vuil gekiept![]()
Overigens Zoom.nl (Sandd) niet ontvangen (eerste maand met abbo ...). Naleverpoging gedaan, ook niet ontvangen. Nu gaan ze'm maar handmatig per post opsturen, in een enveloppe per PostNL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |