Hou trouwens dit soort details voor je, ik denk dat de meeste fokkers hier niet echt into de doelgroep zijn waar jij op valtquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
(dat wijf heb ballen echt niet normaal)

Mee eens. Verder wel leuk dat je zo open bent over je geaardheid. Ben je altijd al lesbienne geweest?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:44 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Hou trouwens dit soort details voor je, ik denk dat de meeste fokkers hier niet echt into de doelgroep zijn waar jij op valt

Die dingen die altijd verkeer lijken te zitten en die bij je piemel hangen. Nee, geen ideequote:Op dinsdag 4 september 2012 18:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Niet weten wat ballen zijn

Auto verkeer?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die dingen die altijd verkeer lijken te zitten en die bij je piemel hangen. Nee, geen idee

Die term is net zo oud als je vader man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:24 schreef Marsenal het volgende:
Binnenwaarts stokslagen... Die term wil ik onthouden.

Dat we wredelievende despotische dictatoren zijn, die jullie confusioneren. Bedoelde je dat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef LovingMe het volgende:
Dat dit topique nog open is zegt veel over de mods bij klb
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |