gaarne tonen in dit topic zodat een ieder een oordeel kan vellen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:08 schreef Sisko het volgende:
[..]
Maar die heeft CC ook. Kunnen we jureren
Nou, als ze er goed uitziet kan je het als een uitdaging zien haar het te laten uitschreeuwenquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:08 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Onzin, uiteindelijk wil je haar toch niet neuken door haar domme opvattingen.
Dus aan tieten alleen heb je niets, die kun je ook op internet zien.
Denk je dat mijn lul daar een boodschap aan heeft? Nee joh, ze mag zeggen wat ze wil, ik sluit mij wel af. En haar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:08 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Onzin, uiteindelijk wil je haar toch niet neuken door haar domme opvattingen.
Dus aan tieten alleen heb je niets, die kun je ook op internet zien.
Alsof ik het lef heb om dat aan CC te vragen. God knul.. knul toch.. Ze krabt je ogen uit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:08 schreef Sisko het volgende:
[..]
Maar die heeft CC ook. Kunnen we jureren
TS denkt nog dat ze geplast heeft als het vochtig wordt daarquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:17 schreef Anno2012 het volgende:
Misschien vindt TS het niks omdat ze dan een nieuw slipje moet aan gaan doen omdat ze er nat van word
Ik vind het woord "Wijven" ordinair eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:18 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nee.
Wat heeft dat ermee te maken? Ik vind luidruchtige wijven gewoon ordinair
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:36 schreef snakelady het volgende:
Het is al lang geleden dat ik mensen seks heb horen hebben maar weet wel dat ik dat op dat moment niet als onaangenaam heb ervaren.
quote:
quote:
"Vrouwen kreunen om er vanaf te zijn"quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent dus overduidelijk nog nooit goed geneukt, dan kan je je echt niet inhouden hoor.
Stop eens met die vrouwen doodvervelen HeatWave, ouwe internetheldquote:
Kinderen snappen waarschijnlijk niet eens wat ze horen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat het eeuwige kutargument om kinderen erbij te halen, like I give a fuck wat jouw kutkoters meemaken.
Daar zicht ik al helemaal niet voor, dat zoort kinderachtige chantage, koters gaan wel meer meemaken dan wat kreungeluiden, of denk je dat hun ouders ook niet meer neuken?
Dit soort mensen horen niet in een stad....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |