Waarschijnlijk heeft ze er zelf jaren voorwerpen in gestoken, nu plukt ze de vruchten. En maar afreageren, die meid mist wat. Ik verzeker het je Hoffer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon weinig gevoel in de vagijn.
Ik kan dat soort wijven wel, een ramp om te neuken
Ja lekker zo'n vrouwtje dat lekker stil ligt, geen initiatief neemt en geen geluid maaktquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Precies. Je kan ook gewoon een bovenlip en neusvleugel laten trillen ten teken van opperste genot.
Begin nu niet over TS's vagijn....quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze er zelf jaren voorwerpen in gestoken, nu plukt ze de vruchten. En maar afreageren, die meid mist wat. Ik verzeker het je Hoffer.
Jij. Met je pony.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:23 schreef LovingMe het volgende:
Type eens fatsoenlijk en duidelijk, wat is s_f in vredesnaam?!
Neem het op!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
ach, dan heb je mijn huisgenote nog nooit gehoord![]()
Die loopt er ook nog altijd bij te kokhalzen enzo________!!
Je beledigt mijn realdoll.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:24 schreef Kampi1213 het volgende:
Ja
[..]
Ja lekker zo'n vrouwtje dat lekker stil ligt, geen initiatief neemt en geen geluid maakt
Als je nog kan nadenken tijdens seks is het gewoon kutseks, klaar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:26 schreef LovingMe het volgende:
Hoezo ben ik frigide als ik niet als een ordinaire viswijf loop te kreunen tijdens seks? Ik vind dat je je best kan beheersen ipv de hele buurt te laten meegenieten, ik bedoel je bent toch niet in een bordeel?!
Kreunen is voor hoerenquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:26 schreef LovingMe het volgende:
Hoezo ben ik frigide als ik niet als een ordinaire viswijf loop te kreunen tijdens seks? Ja een beetje zachtje kreunen en zuchten ok maar ik vind dat je je best kan beheersen ipv de hele buurt te laten meegenieten, ik bedoel je bent toch niet in een bordeel?!
En dat. Laat staan dat je je kunt beheersen. TS maakt in gedachten ook een boodschappenlijstje tijdens het neuken. Als TS geen troll was, tenminste.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Als je nog kan nadenken tijdens seks is het gewoon kutseks, klaar.
En als je niet kan nadenken is het kontseks?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je nog kan nadenken tijdens seks is het gewoon kutseks, klaar.
Als je nu zoiets terugleest, denk je dan ook niet: "Dat deed ik op de kleuterschool beter?"quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:28 schreef JeMoeder het volgende:
En als je niet kan nadenken is het kontseks?
Alsof ik me ook WIL beheersen, damn, daar is seks toch niet voor?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat. Laat staan dat je je kunt beheersen. TS maakt in gedachten ook een boodschappenlijstje tijdens het neuken. Als TS geen troll was, tenminste.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je nu zoiets terugleest, denk je dan ook niet: "Dat deed ik op de kleuterschool beter?"
Ooit één keer van mijn buren gehoord, met aansluitend een zoemend geluid toen zij de klus zelf mocht afmaken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:33 schreef Fera het volgende:
Ik vind het vaak wel grappig en ik doe niet moeilijk, gewoon de TV wat harder zetten. Echt vaak is t me niet gebeurd, ik denk dat ze meer last hebben van mij.
Toen ik vroeger mn ouders hoorde vond ik dat veel erger.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ooit één keer van mijn buren gehoord, met aansluitend een zoemend geluid toen zij de klus zelf mocht afmaken.
Niets leuks aan een Berduda Triangle.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:14 schreef Scorpie het volgende:
Waar precies? Altijd leuk om een party of three te maken.
Geloof me, als je met mij bent...quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:26 schreef LovingMe het volgende:
Hoezo ben ik frigide als ik niet als een ordinaire viswijf loop te kreunen tijdens seks? Ja een beetje zachtje kreunen en zuchten ok maar ik vind dat je je best kan beheersen ipv de hele buurt te laten meegenieten, ik bedoel je bent toch niet in een bordeel?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |