En dan noem je hem een aso, aso!quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:08 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Aso.
Ik heb ook een keer brief geschreven naar de buren, toen t niet hielp burenbemiddeling erbij gehaald en gezegd dat ze dit soort geluiden ook produceren in het bijzijn van kinderen en sindsdien nooit meer iets gehoord
Afternoon delight.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:12 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Niet als ik om 3 u in de middag zit te studeren
Nou zeg, die maken het wel heel bont.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:12 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Je mag wel een keertje kijken..quote:
Een studente die klaagt over neukgeluiden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:12 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Precies, seks doe je maar 's avonds..... Zijn al die mensen nou helemaal gek geworden!quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:12 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Ik vind dat soort wijven gewoon ordinair, t laat zien dat je niet bepaald klasse hebt als je een viswijf loopt te kreunenquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan loop je voortaan met oordopjes door het leven. Passen goed bij je oogkleppen.
En dat het eeuwige kutargument om kinderen erbij te halen, like I give a fuck wat jouw kutkoters meemakenquote:
Jij bent dus overduidelijk nog nooit goed geneukt, dan kan je je echt niet inhouden hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:15 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Ik vind dat soort wijven gewoon ordinair, t laat zien dat je niet bepaald klasse hebt als je een viswijf loopt te kreunen
Ben je maagd?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:15 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Ik vind dat soort wijven gewoon ordinair, t laat zien dat je niet bepaald klasse hebt als je een viswijf loopt te kreunen
Nee mongool door te zeggen dat ze dat soort geluiden maken in het bijzijn van hun kinderen,quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat het eeuwige kutargument om kinderen erbij te halen, like I give a fuck wat jouw kutkoters meemaken.
Daar zicht ik al helemaal niet voor, dat zoort kinderachtige chantage, koters gaan wel meer meemaken dan wat kreungeluiden, of denk je dat hun ouders ook niet meer neuken?
Dit soort mensen horen niet in een stad....
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:15 schreef LovingMe het volgende:
Ah, mongool ook nog, vervelend he als je van de hele wereld opeens te horen krijgt dat JIJ de zeikdoos bent terwijl je nog wel zoveel medestanders had verwacht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:17 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nee mongool door te zeggen dat ze dat soort geluiden maken in het bijzijn van hun kinderen,
En wij vinden jou allemaal frigide.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:18 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nee.
Wat heeft dat ermee te maken? Ik vind luidruchtige wijven gewoon ordinair
Wat een onzin kraam jij uit zeg OMGquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent dus overduidelijk nog nooit goed geneukt, dan kan je je echt niet inhouden hoor.
Kraamde jij maar eens wat uit! Ik heb meelij met je S_F.quote:
Ja, dat vinden alle mensen in dit topic voornamelijk van jouw frigide gezeverquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:20 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Wat een onzin kraam jij uit zeg OMG
Precies. Je kan ook gewoon een bovenlip en neusvleugel laten trillen ten teken van opperste genot.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:20 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:20 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon weinig gevoel in de vagijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:15 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Type eens fatsoenlijk en duidelijk, wat is s_f in vredesnaam?!quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kraamde jij maar eens wat uit! Ik heb meelij met je S_F.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |