Dankje lieve Tamashiiquote:
Hehehe, lol. Maar zo kun je overal wel iets voor verzinnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
een leugen om iemand of iets naar je toe te lokken
neequote:Op dinsdag 4 september 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje lieve Tamashii
[..]
Hehehe, lol. Maar zo kun je overal wel iets voor verzinnen
Nu? Natalie Portman en Mila Kunis?quote:
Snel onderweg nieuwe schoenen kopen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
Godver. Vanavond naar iemand toe, maar ik heb geen normale schoenen meegenomen
Hoe ga ik dit nu weer oplossen. Omrijden via huis is 3 kwartier extra
Dat ga ik inderdaad maar even doen jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Snel onderweg nieuwe schoenen kopen!Zo zou ik het oplossen haha.
Honey, you, are a rock. On which I stand. I come here to talk. I hope you understand!quote:
k heb het gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Honey, you, are a rock. On which I stand. I come here to talk. I hope you understand!
Green eyes, yeah the spotlights, shines upon youuuuuu.
En how couuuuld. Anybodyyyyyy. Denyyyyyy youuuuuuu?
I came here with a load. And it feels so much lighter, since I met you!
And Honey you should know. That I could never gooooooooo on without you.
Jazeker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
k heb het gedaanbent u nu content?
Katjequote:
heulemoal niequote:Op dinsdag 4 september 2012 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Katje![]()
ik was gisteren nog bij jou in de buurt
was je in Belgie danquote:
Dat is een van mn favoriete nummers!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Honey, you, are a rock. On which I stand. I come here to talk. I hope you understand!
Green eyes, yeah the spotlights, shines upon youuuuuu.
En how couuuuld. Anybodyyyyyy. Denyyyyyy youuuuuuu?
I came here with a load. And it feels so much lighter, since I met you!
And Honey you should know. That I could never gooooooooo on without you.
nee op mijn werkquote:
alleen omdat je voor me zong hurquote:
er kwam er juist 1 binnenquote:
Is inderdaad prachtig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is een van mn favoriete nummers!
wel want ik heb eens een foto van jou gezienquote:
dankuquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
* Nixx- wijst naar knetter, lola, tamashii, DW, moeraskat en MistressX
DWquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij er anders ook wel zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij er anders ook wel zijn.
Ah zoquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wel want ik heb eens een foto van jou gezien
Ik ken mn plek.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Maarreh, mijn naam is wel met een hoofdletter, net zoals Mistress.quote:
och mopje toch jij bent ook mooi hoorquote:
mijn ook hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maarreh, mijn naam is wel met een hoofdletter, net zoals Mistress.
Ken ik jou ergens vanquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
och mopje toch jij bent ook mooi hoor
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah zo. Ik moet ook maar eens fobo's gaan checken, doe ik nooit.
Niet dat ik weet, ik checkte net je foboquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken ik jou ergens van? Als in, kom/kwam jij in SC's waar ik ook post?
Hihi, ik zei kom/kwam.
ik ben niet zo subbyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
daar was ik ook in de buurtquote:
Ja, die ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
gewoonmezelf is ook een mevrouwtje hur nixx
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben niet zo subbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hokai. Dat wil ik meemaken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Hmpf. Ik geen mogelijkheid tot het bekijken van fobo's op het momentquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij mij hoef je niet te kijken want ik heb geen foto op't moment
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben niet zo subbyDat hoeft ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een is voldoende, dat heb ik ook namelijk.
Oh, ik dacht, je naam en zo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ik checkte net je fobo
http://www.fotoboek.fok.nl/quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf. Ik geen mogelijkheid tot het bekijken van fobo's op het moment.
Ik zit nu mobiel, maar ik zal eens n goeie foto maken. Wel lijk ik altijd dikker op foto's, vind ik.quote:
Ze zegt net dat ze geen fobo heeftquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://www.fotoboek.fok.nl/
Kopier en zet username erachter
Hmm, ik heb net ff je posthistorie gecheckt maar zie niet iets waar ik ook in gepost zou hebben.quote:
Dan kun je ze toch wel bekijken?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze geen fobo heeft.
Ik zal je wel verwarren met iemand anders, danquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ik heb net ff je posthistorie gecheckt maar zie niet iets waar ik ook in gepost zou hebben.
van jou word ik verlegenquote:
Stiekem heb ik geen zinquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kun je ze toch wel bekijken?
wel een fobo geen fotoquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze geen fobo heeft.
Zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal je wel verwarren met iemand anders, dan.
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem heb ik geen zin. Op de laptop kijkt het fijner.
Nee heb je niet en hoezo gelukkig?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:56 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik heb ook (gelukkig) geen fotoboek volgens mij..
Dan herkent iedereen mij..quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee heb je niet en hoezo gelukkig?
vergeef mequote:
ja iedereen, de hele wereldquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Jaa.. daarom..quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja iedereen, de hele wereld
justin bieber spreekt ook nederlands
Ja, stel je voor, je privacy compleet aan gort.quote:
Jaa.. vreselijk niet..quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, je privacy compleet aan gort.
tja, dan moet je die er ook niet op zetten ehquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:59 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nou.. om naaktfoto's te hebben enzo is niet zo heel erg handig ivm mijn werk..
Ik zet liever naaktfoto's dan "gewone foto's" hierop..quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tja, dan moet je die er ook niet op zetten eh
Kloon.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:59 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nou.. om naaktfoto's te hebben enzo is niet zo heel erg handig ivm mijn werk..
zou het of zou het nietquote:
Ja, zou kunnen, maar dat vind ik veel gedoe.. Wat zal jullie het boeien of ik blond of bruin haar heb?quote:
Dat boeit niet. Een eventueel leuk koppie wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:02 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen, maar dat vind ik veel gedoe.. Wat zal jullie het boeien of ik blond of bruin haar heb?
Nou, zet dat ook maar uit je gedachten.. Ik ben niet zo knap hoor..quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat boeit niet. Een eventueel leuk koppie wel.
ditquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neeeh, het zal toch niet?quote:
Dit dus. Niet dat mij dat boeit, maar je kunt best leuke contacten eraan overhoudenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
nou zegquote:
Je bent niet in mijn gedachten. En ik zei eventueelquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:03 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nou, zet dat ook maar uit je gedachten.. Ik ben niet zo knap hoor..
Speelt innerlijk dan tegenwoordig niet meer mee ofzo?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
Dit dus. Niet dat mij dat boeit, maar je kunt best leuke contacten eraan overhouden
Jawel, maar uiterlijk is eerste indruk. Zeker via internet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:04 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Speelt innerlijk dan tegenwoordig niet meer mee ofzo?
Nja, ik ben gewoon gemiddeld.. niet knap maar ook niet lelijk..quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent niet in mijn gedachten. En ik zei eventueel.
jawel, waarom post je dan piemel foto's? ( geen idee of je dat doet . ik gok maar )quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:04 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Speelt innerlijk dan tegenwoordig niet meer mee ofzo?
Ik vind internet juist eerder innerlijk, aangezien je elkaar normaal gesproken niet ziet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar uiterlijk is eerste indruk. Zeker via internet.
ik ben ook gemiddeldquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:04 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nja, ik ben gewoon gemiddeld.. niet knap maar ook niet lelijk..
haha jaa.. maar dat is in het daarvoor bestemde topicquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jawel, waarom post je dan piemel foto's? ( geen idee of je dat doet . ik gok maar )
gaat toch niet erom hoe je lul eruit ziet maar wat je er mee doet?
ja maar dat MOET toch niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:05 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
haha jaa.. maar dat is in het daarvoor bestemde topic
Innerlijk kan je via internet faken, je uiterlijk niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:05 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik vind internet juist eerder innerlijk, aangezien je elkaar normaal gesproken niet ziet.
Ik ook, denk ikquote:
Ja, oké.. Terwijl je via internet ook gewoon een foto van een ander op kan sturen natuurlijk..quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Innerlijk kan je via internet faken, je uiterlijk niet.
Tja, zou kunnen, maar als je dan gaat meeten dan wordt het helemaal een ramp.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:06 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, oké.. Terwijl je via internet ook gewoon een foto van een ander op kan sturen natuurlijk..
Logisch.. maar dat is net waar je prioriteiten legt..quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
nee maar ik zou nooit iemand daten omdat hij een 'mooie' lul heeft. wel omdat hij leuk overkomt op fok en ook nog er leuk uitziet
niet omdat hij leuk overkomt en een leuke lul heeft![]()
maar ja dat ben ik
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
nee maar ik zou nooit iemand daten omdat hij een 'mooie' lul heeft. wel omdat hij leuk overkomt op fok en ook nog er leuk uitziet
maar ja dat ben ik
Dus jij date liever met een nijlpaard die goed kan pijpen en neuken, dan dat ze er leuk uit ziet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:07 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Logisch.. maar dat is net waar je prioriteiten legt..
Ik ben ook averagequote:Op dinsdag 4 september 2012 14:04 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nja, ik ben gewoon gemiddeld.. niet knap maar ook niet lelijk..
Ik denk dat je conclusie verkeerd is, aangezien dit niet mijn woorden zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus jij date liever met een nijlpaard die goed kan pijpen en neuken, dan dat ze er leuk uit ziet?
die kans acht ik zeer klein, want ik kom niet op meetsquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:08 schreef Grijsbaard het volgende:
Achjaa.. ooit zien jullie mij misschien wel op een meet o.i.d. Dan weet je gelijk hoe ik eruit zie enzo
Ik date alleen mannen met grote piemels.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
maar ja dat ben ik
Okee dan is de kans inderdaad niet zo groot.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die kans acht ik zeer klein, want ik kom niet op meets
schat, dat zijn paardenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik date alleen mannen met grote piemels.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn te groot.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
schat, dat zijn paardenhou je nou eens in
Zou kunnen. Zo interpreteer ik dit wel:quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:08 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat je conclusie verkeerd is, aangezien dit niet mijn woorden zijn.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:07 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Logisch.. maar dat is net waar je prioriteiten legt..
Daten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die kans acht ik zeer klein, want ik kom niet op meets
Daten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik leuk, katjes plagen, kusjes vragen.quote:
Eerst een foto van je lul.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen. Zo interpreteer ik dit wel:
[..]
[..]
Daten?
[..]
Daten?
Ik krijg altijd een knauw als ik katten plaag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik leuk, katjes plagen, kusjes vragen.
Dat subforum waar je alleen mag kwijlen en waar enig negatief commentaar niet gewenst is?quote:
Wat mij betreft wel, maar ik ben geen modquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat subforum waar je alleen mag kwijlen en waar enig negatief commentaar niet gewenst is?
Kan ik wel tegen, handschoenen aantrekken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een knauw als ik katten plaag.
dus je wilt een kusje ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik leuk, katjes plagen, kusjes vragen.
Wel eens gezien ja. De grootste piemel is ongeveer 34 cm toch? Is dat groot genoeg voor je?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb op een hengstenhouderij gewerkt met de hengsten, nou, daar hangen lullen onder, kolere.
geloof ik niet, mannen meten datquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon gemiddeld, heb hem nooit opgemeten
SORRYquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit de R&P SC was.
Nee en nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar ik ben geen mod
DM/whatsapp?
ditquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee en nee.
Ik kom niet zo vaak meer in KPD, het niveau is best om te huilen.
Nee ik heb hem echt nooit opgemetenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
geloof ik niet, mannen meten dat
Van een hengst? Die zijn wel ietsje groter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel eens gezien ja. De grootste piemel is ongeveer 34 cm toch? Is dat groot genoeg voor je?
Geeft niet. Maar wel opvallend dat het ook hier over piemels gaat.quote:
Niveau van degene die reageren of het kwaliteitsniveau van de foto's?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee en nee.
Ik kom niet zo vaak meer in KPD, het niveau is best om te huilen.
Ja, maar die 34cm is van een man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van een hengst? Die zijn wel ietsje groter.
Ik heb hem voor Sinos opgemeten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik heb hem echt nooit opgemeten
Beide. Al zit er hier en daar wel een leuke foto tussen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niveau van degene die reageren of het kwaliteitsniveau van de foto's?
34 cm is wel heeeeel grootquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar die 34cm is van een man.
Hengsten zijn wel iets groter ja.
[..]
Ik heb hem voor Sinos opgemeten.
Ik heb ook nog geen klachten gehadquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:21 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik mag in ieder geval niet klagen..
Dat is uiteindelijk waar het om draait.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen klachten gehad
als je een dunnert hebt past hij in een wc-rolquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WC rol test?
Lengte: 18~18,5cm
Diameter: 4,5~5cm ?
tevens:quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WC rol test?
Lengte: 18~18,5cm
Diameter: 4,5~5cm ?
Ik wil zo'n monster niet in me hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nogal. Beetje beangstigend en confronterend wel.
Hehehehe, geen idee of dat zo is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je een dunnert hebt past hij in een wc-rol
quote:
Dus alle FOK!kers maken geen kans?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil zo'n monster niet in me hebben.
bij 4,5 tot 5 cm past niet in een wcrolquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe, geen idee of dat zo is.
[..]
Nee, helaasquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus alle FOK!kers maken geen kans?
Okequote:Op dinsdag 4 september 2012 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij 4,5 tot 5 cm past niet in een wcrol
Vooral die heule krommequote:Op dinsdag 4 september 2012 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
ik dacht laat ik eens in kpd loeren, er zitten wel wat enge piemols tussen hur
Wat bedoel je met eng?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
ik dacht laat ik eens in kpd loeren, er zitten wel wat enge piemols tussen hur
Die van mij past daar ook niet doorheen..quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij 4,5 tot 5 cm past niet in een wcrol
die ik niet van dichtbij hoef te zienquote:
heb je getest ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:28 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Die van mij past daar ook niet doorheen..
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
Mijn tieten passen ook niet in een wc-rol.
Ik heb geen behoefte meer om daar te kijken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die ik niet van dichtbij hoef te zien
maar ja ik ben dan ook bi he![]()
Piemel net zo lelijk als de tronie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:29 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Lijkt wel op de ziekte van Peyronie
Wattes?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Piemel net zo lelijk als de tronie?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte meer om daar te kijken.
Zitten een paar zeeslangen bij die ik he liefst zou opjagen en verkopen aan de wetenschap.
Tronie is een ander woord voor gezichtquote:
Oh haha kende ik niet..quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tronie is een ander woord voor gezicht.
iddquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte meer om daar te kijken.
Zitten een paar zeeslangen bij die ik he liefst zou opjagen en verkopen aan de wetenschap.
Haha ik zal binnenkort wel weer eens wat postenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
idd
en al die positieve reacties
terwijl ik soms denk
GATVERDAMME MAN DOE WEG
maar goed, daarom reageer ik ook niet
Ik ook niet. Ook bij de vrouwen niet. Open grotfoto's vind ik niet sexy.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
idd
terwijl ik soms denk
GATVERDAMME MAN DOE WEG
Hehe, inderdaad. Eerst dacht ik: He, naaktfoto's van FOK!kers! Hawt!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
idd
terwijl ik soms denk
GATVERDAMME MAN DOE WEG
Inderdaad!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook bij de vrouwen niet. Open grotfoto's vind ik niet sexy.
Dan haak ik af.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
Dus..... gaan we het nu over borstgrootte hebben?
die heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook bij de vrouwen niet. Open grotfoto's vind ik niet sexy.
Ik heb je al gezien. Ik werd bang en ging naast Silk zitten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wordt echt bang als je mij ziet
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:43 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga naar KPD waar andere mensen naar 9gag gaan. Verveling meestal.o
Alsof je al die piemels en usernames kan onthoudenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:44 schreef Fera het volgende:
Ik wil helemaal niet iedereen zn piemel zien. Wat als ik ooit n fokker date? Dan is het spannende er al af.
Nog een reden om mijn piemel niet te posten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:44 schreef Fera het volgende:
Ik wil helemaal niet iedereen zn piemel zien. Wat als ik ooit n fokker date? Dan is het spannende er al af.
Ligt eraan, als het een hele rare is weet ik heus nog wel van wie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof je al die piemels en usernames kan onthouden
Dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:46 schreef Tamashii het volgende:
Het gaat niet om het zien, maar om het voelen.
Als het een hele rare is ben je alvast voorbereid en hoef je je niet kapot te schrikken als ie zijn broek uit doetquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan, als het een hele rare is weet ik heus nog wel van wie.
Haha true... of een hele behaarde.. xDquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan, als het een hele rare is weet ik heus nog wel van wie.
Een Borat piemol.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:47 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha true... of een hele behaarde.. xD
Lijkt me vrij logisch :pquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:51 schreef Fera het volgende:
Sowieso, n piemel an sich doet weinig met me, er moet wel iets leuks aan vast zitten.
Ik ben helemaal niet engquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je al gezien. Ik werd bang en ging naast Silk zitten.
Maar Silk is ook lief.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet eng. Ik ben lief.
Zo groot zijn ze nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Silk is ook lief.
En heeft niet van die enorme boobs.
Heb zinnn....................quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan niet zomaarTe weinig uren en zulks
welke maatquote:
quote:
quote:
Groot Brittanië?quote:
Meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ach, er zijn er genoeg die het leuk vinden, niet?
[..]
Groot Brittanië?
Mssn stomme vraag, maar heb je daar last van?quote:
Ik zou voor zwart gaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
Andere vraag, wat voor schoenen staan er onder een beige jeans? Thuis heb ik zwarte of grijze allstars.
Moet drek nieuwe schoenen halen en wil iets anders.
Je moet sowieso posten hier!quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met zo'n TT moet ik hier wel posten hé.
Medisch bedoel je? Dan nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mssn stomme vraag, maar heb je daar last van?
Zwart idd.quote:
Beide kan prima.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
Andere vraag, wat voor schoenen staan er onder een beige jeans? Thuis heb ik zwarte of grijze allstars.
Je hebt twee paar schoenen? Dan zou ik voor nette zwarte schoenen gaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb ook een beige broek en heb daar meestal zwarte cruyffies onder..quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ok. Ik hoor namelijk vaak verhalen over rugklachten enz.quote:
Klopt. Geen last van, gelukkig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ok. Ik hoor namelijk vaak verhalen over rugklachten enz.
Thuis heb ik:quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je hebt twee paar schoenen? Dan zou ik voor nette zwarte schoenen gaan.
Wat weinigquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thuis heb ik:
-Grijze Allstars
-Zwarte Allstars
-Zwarte Vans
-Cognac kleurige nette schoen
Maar daar heb ik dus niks aan nu
Zal eens kieken
knap, mijn vriendin heeft F en daar behoorlijk last vanquote:
Bij zo'n bedrijf wil je niet eens werken neequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:32 schreef Moeraskat het volgende:
mail terug van sollicitatie
geen vacature open
nemen niet eens de moeite om mijn naam over te typen
alleen beste komma
pffdaar wil ik niet eens werken plus ze gebruiken comic sans
iddquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij zo'n bedrijf wil je niet eens werken nee
Ook wel eens offertes aangevraagd voor mij werk, krijg ik ook zoiets terug. Of uberhaupt zonder 'beste, geachte, hallo, hoi' of ietsquote:
Als ik er last van zou hebben zou ik ze per direct laten verkleinen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
knap, mijn vriendin heeft F en daar behoorlijk last van
fijn dat jij dat niet hebt
vreselijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook wel eens offertes aangevraagd voor mij werk, krijg ik ook zoiets terug. Of uberhaupt zonder 'beste, geachte, hallo, hoi' of iets
das nog niet altijd zo simpelquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik er last van zou hebben zou ik ze per direct laten verkleinen.
Er zijn mannen die op grote borsten vallen en mannen die op kleine borsten vallen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik er last van zou hebben zou ik ze per direct laten verkleinen.
vast welquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn mannen die op grote borsten vallen en mannen die op kleine borsten vallen.
Is dat onder vrouwen ook zo? Er zijn vrouwen die op grote piemels vallen, maar zijn er dan ook vrouwen die op kleine piemels vallen?
Vast wel. Al maar size mij niet uit, wat hij ermee kan is veel belangrijker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn mannen die op grote borsten vallen en mannen die op kleine borsten vallen.
Is dat onder vrouwen ook zo? Er zijn vrouwen die op grote piemels vallen, maar zijn er dan ook vrouwen die op kleine piemels vallen?
Als het geen dier is, weggooien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Er ligt n klein humpie op mn arm te slapen
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:43 schreef Grijsbaard het volgende:
Bij wie mag ik vanavond mijn zusje dumpen?
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:47 schreef Grijsbaard het volgende:
Ze is 16 jaar voor aanvullende info. En ze is nog vrij..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze zo vervelend?Ja, ze is ontzettend vervelend.. domme snol..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha.... ze is bijna 17 overigens... volgende week.. xDquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
!
Vanavond naar een meisje die 1 jaar ouder is
Had gekund als ik niks hadquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:49 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hahahaha.... ze is bijna 17 overigens... volgende week.. xD
Ze valt op jongens die minimaal 3 jaar ouder zijn ofzo, terwijl ze zelf nog een onhandige kleuter is..quote:
Ze is ontzettend irritant en lust nooit wat..quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom wil je d'r weg hebben eigenlijk?
Ik ben 20, weet je nogquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:50 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ze valt op jongens die minimaal 3 jaar ouder zijn ofzo, terwijl ze zelf nog een onhandige kleuter is..
Nee want ik heb al watquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:51 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ja, dus dat kan.. xD ikzelf val op ouder..
Is een fasequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:51 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ze is ontzettend irritant en lust nooit wat..
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:48 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, ze is ontzettend vervelend.. domme snol..
Okee.. houd ik je aan..quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom maar terug als je een zusje hebt die ouder dan 18 is en van de middelbare af is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |