Nee, ik wil geen verdere opmaak. Ik wil gewoon getallen zien voor het hoofdstuk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:13 schreef FredvZ het volgende:
Staan je hoofdstukken, paragrafen, tussenkopjes etc wel in de opmaak Kop 1, Kop 2, Kop 3 enzovoort?
Zo ja, dan kan je met 1 knop een inhoudsopgave maken.
Zo niet, dan moet je dat eerst doen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:13 schreef FredvZ het volgende:
Staan je hoofdstukken, paragrafen, tussenkopjes etc wel in de opmaak Kop 1, Kop 2, Kop 3 enzovoort?
Zo ja, dan kan je met 1 knop een inhoudsopgave maken.
Zo niet, dan moet je dat eerst doen.
Dat kan nog steeds. Je kan het opmaakprofiel Kop1 gelijkmaken aan je standaardprofiel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:15 schreef LXIV het volgende:
Nee, ik wil geen verdere opmaak. Ik wil gewoon getallen zien voor het hoofdstuk.
"Vroeger" kon het wel zo, ook zonder opmaak. Dat is toch ook helemaal niet nodig?
En het lukt me ook niet om in één keer alles van niveau 1 een bepaalde opmaak te geven. Dat zou toch ook gewoon moeten kunnen?
Ok. Hoe doe ik dat dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds. Je kan het opmaakprofiel Kop1 gelijkmaken aan je standaardprofiel.
Titel hoofdstukken = kop 1, titel paragrafen = kop 2, tussenkopjes = kop 3. Of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:28 schreef LXIV het volgende:
Bedoel je met 'kop 1' dat stukje tekst wat ik geselecteerd heb?
Of je Engels is toch niet goed genoeg om met Engelstalige software overweg te kunnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:42 schreef LXIV het volgende:
Ik ga er wel een met de hand maken. Werken met MS is altijd zo'n bittere teleurstelling. Het is compleet contra-intuitief, dingen die je zou verwachten dat ze zouden werken, werken niet en als het kan is het mega-omslachtig.
Of ik ben gewoon een noob.
Misschien niet. In ieder geval bedankt voor je vriendelijke hulp, Fred!quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:45 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Of je Engels is toch niet goed genoeg om met Engelstalige software overweg te kunnen
Ik denk dat laatstequote:Op dinsdag 4 september 2012 11:42 schreef LXIV het volgende:
Ik ga er wel een met de hand maken. Werken met MS is altijd zo'n bittere teleurstelling. Het is compleet contra-intuitief, dingen die je zou verwachten dat ze zouden werken, werken niet en als het kan is het mega-omslachtig.
Of ik ben gewoon een noob.
Misschien wel. Ondanks mijn 15 jaar ervaring met computers, programmeren etc.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |