ja ik ben hem aan het oprijden. Zit nu 236K op en gaat nog als de brandweer. Wel dorpel die aan het roesten is. Maar tja twijfelen om te laten maken met zoveel kilometers. Straks zegt die pfff en is het uit met de pret. Ik krijg er nu toch bijna niks meer voor. Dus dan maar oprijden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Paladijn het volgende:
We hebben GT als vervanger van Peu
Weet alleen nog niet of het een verbetering is
Rij je eigenlijk nog steeds in je MX5 rond?
Dus nu zijn je dromen op? That sucks. Wat dat betreft heeft ook_gek een punt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef densmee het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik mijn droom al heb gehaald met mijn suzuki
tuurlijk niet, vind het hier wel lachen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Anne het volgende:
Kun je niet altijd naar vrienden toe gaan ipv mee droeftoeteren hier?
Dit zou precies op jezelf kunnen slaan, dat begrijp je vast welquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tuurlijk niet, vind het hier wel lachen.
nog nooit heb ik een stel volwassen mensen zichzelf keer op keer zo voor lul zien zetten.
vind dat veel te goed amusement om zomaar op te geven, zo'n stel baby's zie je niet vaak samen in 1 topic
afgezeken worden leuk vinden. Dan en je echt niet goed. Je kan zoveel er omquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tuurlijk niet, vind het hier wel lachen.
nog nooit heb ik een stel volwassen mensen zichzelf keer op keer zo voor lul zien zetten.
vind dat veel te goed amusement om zomaar op te geven, zo'n stel baby's zie je niet vaak samen in 1 topic
ik moedig mensen ook vooral aan om voor m'n neus stoer te doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
haha oh kijk mij eens stoer doen. Ik ga naar vrienden toe ik heb een sociaal leven. Lees ik gaat film op bed kijken en doen als of ik geen streets vrees Bitch figuurtje is.
Je oudere hebben altijd gezegt tegen je dat jij "speciaal" bent. Ze moesten wel, ze waren bang dt jij je anders zelf iets aan zal doen en hun het gevoel zouden hebben dat ze gefaalt hadden. Maar dat "speciaal" he? Dat is een leugen. En weet je waarom? Omdat je een BITCH bent,
En jij kent mij duidelijk niet, want ik zeg het recht in je bek als ik dat vind. Kunnen genoeg mensen hier bevestigen. BITCH!
wat is je aller grootste droom? Stel je hebt dat bereikt, dan is het toch niet meer leuk?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef densmee het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik mijn droom al heb gehaald met mijn suzuki
En dan mij een internet held noemenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik moedig mensen ook vooral aan om voor m'n neus stoer te doen.
ik heb vechtpartijen,steekpartijen en zelf een schietpartij en 3 jaar detentie overleefd, dan ben ik onder de indruk van zo'n internetheld zeker?
overschat je zelf niet jongen, want als je op straat ook zo stoer doet loop je vanzelf iemand tegen het lijf die daar niet van gediend is
Je kunt inderdaad voor weinig altijd nog een andere halenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ik ben hem aan het oprijden. Zit nu 236K op en gaat nog als de brandweer. Wel dorpel die aan het roesten is. Maar tja twijfelen om te laten maken met zoveel kilometers. Straks zegt die pfff en is het uit met de pret. Ik krijg er nu toch bijna niks meer voor. Dus dan maar oprijden.
een echte droomauto heb ik niet of het moet zo iets zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat is je aller grootste droom? Stel je hebt dat bereikt, dan is het toch niet meer leuk?
Ik ken iemand die een zeer groot vermogen heeft. En dan moet je in de 100 miljoen plus denken. Zijn droom auto is een aston martin vanquish. Dus ik zeg man haal dat ding gek! Uber wagen. Sterker nog je kan op dit moment die hele fabriek op kopen.
ook_gek, stel ik koop die aston martin vanquish. Ik rij er elke dag in. Mijn droom en dan? Wat er na dan? Als ik nu 1x in de paar maanden een aston martin vanquish tegen kom kijk ik als een 14 jarig verliefd jongetje naar die auto! Dat verdwijnt als je hem zelf hebt. Je kijkt nergens meer naar uit.
En tja daar had hij me. Dat heeft hij echt een punt.
Lipje de negert? Een jongen en een meisje als in 2ling of heeft z'n vrouw 2x geworpen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Anne het volgende:
ook_gek? lipje is papa geworden van een jongen en meisje.
Nee, trut. vlad de negert.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lipje de negert? Een jongen en een meisje als in 2ling of heeft z'n vrouw 2x geworpen?
nee in 1 keer allebei eruitquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lipje de negert? Een jongen en een meisje als in 2ling of heeft z'n vrouw 2x geworpen?
Het hoeft ook geen auto te zijn mag ook iets andersquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef densmee het volgende:
[..]
een echte droomauto heb ik niet of het moet zo iets zijn
[ afbeelding ]
Ik wil en NA zonder klaplampen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad voor weinig altijd nog een andere halen
Ik wil eigenlijk wel weer een NA erbij, maar heb er geen ruimte voor...
wat voor ras was lipje dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, trut. vlad de negert.
Tweeling.
waarom ga je nou weg, en nee de versieren gebeuren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef Anne het volgende:
! De single-chat zeker. Geen wonder
.
Afijn, douchen en naar bedslaap lekker allen alvast en gedraag u een beetje.
ik ga ook maar eens schlafenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef Anne het volgende:
! De single-chat zeker. Geen wonder
.
Afijn, douchen en naar bedslaap lekker allen alvast en gedraag u een beetje.
morgen moet ik gewoon werken, als een van de uitzonderingen in deze SCquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef ook_gek het volgende:
wtf is deze gaat iedereen opeens slapen
ben ik nu ook nog erger?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef Anne het volgende:
"Als versieren niet zo makkelijk gaat" ? Da's nog erger.
En ik wil slapenmorgen een drukke dag. Ajoo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |