nee hoor lijpe plofkipquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je gaat nu toch niet mij zitten bitchen he
Uhuh, lul je er maar uitquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik mis nog altijd de spellings controle op fok trouwens!
Mag dat alleen maar als je vrijgezel bentquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's een ander voor vrijgezel. Ofnie?
Jij denkt echt dat ik het alleen op fok heb he?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh, lul je er maar uit. Daar trapt Anne niet in, niet.
hey graaf machine fappertje, doen we effe dimmen? Anders moet ik optreden!quote:
Woeha, ik mis letterlijk en figuurlijk een heel woord, maar ik ben blij dat je 'm begrijptquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mag dat alleen maar als je vrijgezel bent
Nu weet ik dan ook meteen waarom mijn relaties zonder reden opeens stoppen
jep, 8 weken slavenarbeid in de Caraiben (-6 uur). blader maar wat SC's terug, staan al foto's zatquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke ik ben er al tijden uit hier, maar jij zit in een andere tijdzone? Of begin ik lijpt te worden.
hey BITCH! gaan we drijgen ja? OEH in je face zeggen? Ik zal het heel graag willen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
weenie wie me een bitch noemt, maar zeg het wel vaker: je bent van harte welkom om het in m'n smoel te zeggen.
op zo'n forum lach ik natuurlijk alleen maar om
zelfde geldt voor densmee, nergens voor nodig om zo lomp te doen, doe ik ook niet
en dan ben ik de tokkie
Ja schat, ik heb je zien posten op een ander forum, over je verjaardagsuitje, weet je nog?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik het alleen op fok heb he?
klinkt goed! Maar ik ben lui dat weet je vast nog wel, dus doe effe linkjequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jep, 8 weken slavenarbeid in de Caraiben (-6 uur). blader maar wat SC's terug, staan al foto's zatweek 5/8 nu.
ik volg je even niet meerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Woeha, ik mis letterlijk en figuurlijk een heel woord, maar ik ben blij dat je 'm begrijpt!
jawel hoor! En daar heb ik echt de tijd voor genomen om dat te schrijven. Fok doet ik snel en ben vaak moet, dan sluipen de fouten er inquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja schat, ik heb je zien posten op een ander forum, over je verjaardagsuitje, weet je nog?
Verhaal van een A4-tje lang, foutloos, ook grammaticaal en dat los je niet op met een spellingschecker.
vertel nou vertel nou VERTEL HET NU!!!quote:
ik zie anders nergens lach-smilies knul, weet je zeker dat je lacht? Of is het meer een zenuwtrekje?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
weenie wie me een bitch noemt, maar zeg het wel vaker: je bent van harte welkom om het in m'n smoel te zeggen.
op zo'n forum lach ik natuurlijk alleen maar om
zelfde geldt voor densmee, nergens voor nodig om zo lomp te doen, doe ik ook niet
en dan ben ik de tokkie
Ik vergat alleen maar het woordje "woord" in mijn zin, nieuwsgierig aagje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vertel nou vertel nou VERTEL HET NU!!!
oke dan is het vergeven, schatje!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vergat alleen maar het woordje "woord" in mijn zin, nieuwsgierig aagje.
Wordt het niet eens tijd om er zelf een aan te schaffen? Je had een tijdslimiet inn gedachte destijds toch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jawel hoor! En daar heb ik echt de tijd voor genomen om dat te schrijven. Fok doet ik snel en ben vaak moet, dan sluipen de fouten er in
Heb al weer meer leuke ervaringen gehad met een Ferrari! in een 348 door een tunnel knallen met dike 200+
Binnen kort mag ik langs bij iemand die ruim 15 jaar geleden zijn Testarossa voor mijn deur had gezet. Ik stond toen voor het eerst in mijn leven oog in oog met een echte Ferrari! Met toeval kom ik de huidige eigenaar tegen en hij heeft me uitgenodigt om zelf te komen sturen. Zijn mail eindigde als volgt.
Ze is een Bitch, maar wel GAAF!
valt weinig te lezen hoor, ik ga zo lekker naar vrienden toe terwijl jullie zitten te droeftoeteren hierquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik zie anders nergens lach-smilies knul, weet je zeker dat je lacht? Of is het meer een zenuwtrekje?
Ik moet helaas aan de arbeid; kan niet wachten om deze faalhazerij bij te lezen vannacht
voor mijn 30ste inderdaad. Maar nee niet gedaan inderdaad. Ik had echt een goude kans. Ik kon die 308 waar ik in gereden heb voor 24k kopen. Helemaal nagekeken en motor volledig uit elkaar geweest. Echt een buitenkansje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om er zelf een aan te schaffen? Je had een tijdslimiet inn gedachte destijds toch?
Niet van gekomen?
Dat was Fugie met zijn Porker toch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om er zelf een aan te schaffen? Je had een tijdslimiet inn gedachte destijds toch?
Niet van gekomen?
Van Fuckie weet ik het niet, maar van ook_gek weet ik het zekerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was Fugie met zijn Porker toch?
haha oh kijk mij eens stoer doen. Ik ga naar vrienden toe ik heb een sociaal leven. Lees ik gaat film op bed kijken en doen als of ik geen streets vrees Bitch figuurtje is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
valt weinig te lezen hoor, ik ga zo lekker naar vrienden toe terwijl jullie zitten te droeftoeteren hier(<--- zo blij ?
)
ben nou ook niet echt heel erg onder de indruk van jullie gezeik, vreemd genoeg doen mensen dat alleen op internet en nooit IRL.
want op internet gelden omgangsnormen niet blijkbaar
ben ik blij dat ik mijn droom al heb gehaald met mijn suzukiquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Van Fuckie weet ik het niet, maar van ook_gek weet ik het zeker.
Hugster had ook zo'n doel toch? AM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |