in dat geval....... goedemorgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, hazeslaapje gedaan, nog anderhalf uur, dan mag ik weer beginnen; nightshift
hebben ze geen uitzondering ingevoerd voor jou dat het bij jou alleen boven de 130 mag?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zijn wel voorwaarden aan verbonden hoor, mag alleen binnen de bebouwde kom tijdens het werk en met een max snelheid van 30km/h .
maar harder ga je toch niet als je steeds moet stoppen
echt fatsoenlijke niet nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Barcaconia het volgende:
Behalve troostwijk en BVA, zijn er nog meer van die inboedel-veilingsites? Ik zoek wat autogaragemateriaal..
wat snap je niet aan "bitch maar tegen een ander" ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef densmee het volgende:
[..]
hebben ze geen uitzondering ingevoerd voor jou dat het bij jou alleen boven de 130 mag?
bij 30 is de blijvende schade niet zo groot namelijk
dat stukje van af de Wquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wat snap je niet aan "bitch maar tegen een ander" ?
nee, ik doe dan ditquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef Anne het volgende:
Ik denk niet dat densmee zich iets op laat leggen sowieso.
En terecht. Je vraagt er om.
het is meer GrunningsTokkiequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef ook_gek het volgende:
RELLUH RELLUH!!!!!
Net als vroeger hakkuh!!! BITCH!
GrunnigsTrots <-- met zo een username vraag je er om BITCH!
Ah het is dus een intilt BITCHquote:
UR getting it wrong; vanmorgen om 05.00 was goedemorgen, 07.00 begonnen tot 13.00, toen 2 uur geslapen, tis nu 16.06, en om 17.00 ga ik weer beginnen tot 03.00, en daarna is het zo rond 11.00 uur (17.00 jullie tijd) weer goedemorgenquote:
oke ik ben er al tijden uit hier, maar jij zit in een andere tijdzone? Of begin ik lijpt te worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
UR getting it wrong; vanmorgen om 05.00 was goedemorgen, 07.00 begonnen tot 13.00, toen 2 uur geslapen, tis nu 16.06, en om 17.00 ga ik weer beginnen tot 03.00, en daarna is het zo rond 11.00 uur (17.00 jullie tijd) weer goedemorgen
huh wat?quote:
SD is gewoon in Nederland hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke ik ben er al tijden uit hier, maar jij zit in een andere tijdzone? Of begin ik lijpt te worden.
ja maar ben nu ouder en verstandiger dus minder lijp. Tikje gekkig maar wel knuffelbaar.quote:
je gaat nu toch niet mij zitten bitchen hequote:
ik mis nog altijd de spellings controle op fok trouwens!quote:
Da's een ander voor vrijgezel. Ofnie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ben nu ouder en verstandiger dus minder lijp. Tikje gekkig maar wel knuffelbaar.
hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |