Nog steeds zo klote?quote:Das lief! Maar vandaag is denk ik voor hem niet verstandig. Ik hou jullie op de hoogte.
Het wordt alleen maar slechterquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:37 schreef Difficult het volgende:
Ja klopt![]()
Nu ben ik lekker me reis aan het regelen ;D
Sterkte ib en yash
[..]
Nog steeds zo klote?
Vind het zo lastig om er iets op te zeggen, kan wel zeggen sterkte maar ik vind dat zo zwak klinken in deze situatie :/quote:
Het feit dat je meeleeft doet echt al enorm goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:34 schreef Difficult het volgende:
[..]
Vind het zo lastig om er iets op te zeggen, kan wel zeggen sterkte maar ik vind dat zo zwak klinken in deze situatie :/
Doe ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:59 schreef IrishBastard het volgende:
Die mag toch ook niet, jonguh
Doe je de groeten aan DK?
Ja! Ook van mij.quote:
Doe ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja! Ook van mij.
Klinkt weer mooi kut allemaal.
quote:Dear Mo,
This is to certify that you have firmly accepted an unconditional offer of a place on a postgraduate degree programme at the University of Hull in accordance with the details listed below:
Programme Title: MSc Physical Geography (Full-time)
Duration: 1 Year
Start date: 24/09/2012
We look forward to welcoming you to the University.
Al aan een hor gedacht?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:23 schreef Difficult het volgende:
Ik heb thuis geen hor, maar wel me deuren op met dit weer.. Iemand tips om vliegen buiten huis te houden? ( Kom niet aan met koop een hor plx)
Jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
Blijf je daar dan de hele nacht? Of ga je dan naar huis?
En er is ook goed nieuws!
Ondanks dat de dames van het secreetariaat (geen typo), van de opleiding ENGELS, weigerden me een ENGELSE verklaring te geven van slagen vandaag de bevestiging gehad dat m'n aanmelding helemaal in orde is!
[..]
Awh, da's nasty. Toch maar tv overwegen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja
Wel matig, al die secreten zijn hetzelfde
Zeggen de docenten dat, of de studenten? Dat scheelt nogal namelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:33 schreef Bubbles90. het volgende:
Jup![]()
Officieel volg ik het college nieten ben blij toe als ik hoor hoe kut het tentamen gaat worden
Nice, hopelijk mag ie vanavond nog naar huis!quote:
Hou je ons dadelijk op de hoogte van hoe 't is met 'm?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe ik![]()
Net ff 2 kant en klaar maaltijden gehaald...Heb zo geen zin om zo laat nog te koken
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:04 schreef BGTes het volgende:
Ik dronk net uit een pak melk dat 3 weken over datum isIemand had een identiek pak in de koelkast gezet.. urrrrrrgh.
Had het ook helemaal door mijn eten verwerkt
Hopen dat je snel weer lekker kunt schijten!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef IrishBastard het volgende:
Eten zit er weer in, nog wel wat draaierig. Trekt zo vast wel bij
Dat heb ik voorlopig wel even gehad jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat leren we hiervan bgtes? Niet uit het pak drinken!
Dat is ie nu aan het doen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hopen dat je snel weer lekker kunt schijten!![]()
Tis niet zo bestquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeggen de docenten dat, of de studenten? Dat scheelt nogal namelijk
[..]
Nice, hopelijk mag ie vanavond nog naar huis!
[..]
Hou je ons dadelijk op de hoogte van hoe 't is met 'm?
Wat kut om te horen zegquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis niet zo best
Dus is het maar goed dat IB en Yash niet langs zijn geweest. Als het goed is gaat hij vanavond nog naar de MDL. Tot nu toe was daar geen plek vandaar.
Goed om je te lezen IB. dat is in ieder geval achter de bil. Nu de rest nog.
Ik ga nu fijn even instorten. Laters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |