Jullie nagelmeisjes zijn ook gewoon ontzettend interessant. Kun je begrijpen dat ik elke keer weer langs wil komen?quote:Op maandag 3 september 2012 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zat op je te wachtentrouwe lurker as ever
En uiteraard ben ik het met je eens, maar soms vind ik het heul niet erg om een uitzondering te maken
Armen jongenquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jullie nagelmeisjes zijn ook gewoon ontzettend interessant. Kun je begrijpen dat ik elke keer weer langs wil komen?
Soms dan veranderen users wel eens hun UI en dan weet ik echt niet meer wie het is. De UI is gewoon ontzettend belangrijk.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, we hebben een Spees-wannabe
Als ik aan een user denk, denk ik als eerste aan de UI. De UI is een van de belangrijkste dingen die je hebt. Een grote verandering in je UI en half FOK! weet niet meer wie je bent.quote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef Incantrix het volgende:
Dimens, stiekem ben ik het eigenlijk best met je eensIk herken mensen altijd aan hun plaatje, dan is een nieuwe ava ineens een enorme bron van verwarring
![]()
Dat kan juist garpig zijn, verwarring zaaien onder de autistenquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik aan een user denk, denk ik als eerste aan de UI. De UI is een van de belangrijkste dingen die je hebt. Een grote verandering in je UI en half FOK! weet niet meer wie je bent.
Nu voel ik mij net een oude man die helemaal staat te genieten als hij weer eens een kusje van een jonge, wulpse dame krijgt.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lees automatisch usernames, maakt dat me raar?
Totale verandering in de UI vind ik echt niet leuk. Dat kan ik gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kan juist garpig zijn, verwarring zaaien onder de autisten
En je geeft nu zelf een illustrerend voorbeeld?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Totale verandering in de UI vind ik echt niet leuk. Dat kan ik gewoon niet aan.
Ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En je geeft nu zelf een illustrerend voorbeeld?
Dus ik zou er wel een met ZWEI kunnen nemen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:44 schreef Dimens het volgende:
Subtiele verandering kan uiteraard niet zo veel kwaad.
Als je het topic refreshed, dan wel ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hij heeft ze allemaal meeveranderd
Dat wel ja. Maar niet meteen naar DREI. Dat is meteen zo'n grote verandering.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus ik zou er wel een met ZWEI kunnen nemen?
De complete pittige tijden-cast.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus ik zou er wel een met ZWEI kunnen nemen?
Die van jou zie ik ook nog verschillend. Mijn eigen is ook mee veranderd zie ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat deed ik heul niet![]()
En van jou zie ik nog wel 2 verschillende
Emoslinger.gifquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:48 schreef Mss het volgende:
Over klassiekers gesproken:
[ afbeelding ]
Daar kan ik ook niet zo goed tegen. Dan denk ik ook dat ik tegen een die ander praat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
En users met gelijkwaardige UI's? Hoe reageer je daar dan op?
Want ik had hier algehele paniek toen ik de UI van Jeff uit Pittige tijden nam omdat iedereen dacht dat ik IJs was![]()
Dan weet je dat het tijd is voor een groten opruimingquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:49 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg echt veel te veel van die teringzooi op feestboek
Kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou eigenlijk deze als UI moeten hebben![]()
![]()
[ afbeelding ]
en dan maanden gaan zitten twijfelen he, of je diegene wel of niet eraqftieftquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan weet je dat het tijd is voor een groten opruiming.
In een gifje met Wim!quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou eigenlijk deze als UI moeten hebben![]()
![]()
[ afbeelding ]
I'm an independent woman!quote:
Oeh goedenquote:
Gewoon doen, ik ben daar makkelijk in. Tenzij mensen een dusdanig dramatisch leven hebben dat hun updates goeden vermaack zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en dan maanden gaan zitten twijfelen he, of je diegene wel of niet eraqftieft![]()
NOOH!!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
I'm an independent woman!
Ik heb zelf photoshop
Maar ik faal wel in gifjes makenquote:
Gelukkig kan ik dat nog altijd voor je oplossen. Dan ben ik toch nog ergens nodig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ik faal wel in gifjes maken
kusjekroelquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:52 schreef Mss het volgende:
Dames, en Dimens, ik duik mijn bed in! Slaap lekker
Welterusten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:52 schreef Mss het volgende:
Dames, en Dimens, ik duik mijn bed in! Slaap lekker
quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik dat nog altijd voor je oplossen. Dan ben ik toch nog ergens nodig.
Van de dames hier moet ik nog een beetje leren welke UI bij welke dame hoort.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Maar dat zou een gifje zijn met de hallon ballon van jumbo en een pic van m'n poetel, is wel groot verschil met m'n huidige UI he?
Ik mag nog veranderenquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Van de dames hier moet ik nog een beetje leren welke UI bij welke dame hoort.
Watwatwatquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, we hebben een Spees-wannabe
o ja, jij deed nooit aan lapo-hunten!quote:
Ik was niet aan het meelezen en zag alleen deze postquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
o ja, jij deed nooit aan lapo-hunten!![]()
Mss is je titel aan het overnemen!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was niet aan het meelezen en zag alleen deze postdus wist niet waar het over ging.
Mss mijn titel wat doe je
Ja. Hij vertelde mij dat hij het erg jammer vond dat je er niet was en even met je kon babbelen. Het enige wat we kunnen doen is hopen dat hij je post leest en weer terugkomt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 07:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heb ik nou het kletsen met Dimens gemist? Jonge.
Oh en vroeg, dat is het nu.
NOH! Veranderingquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
<---------------------
HALLON BALLON
Zie het als een oefen-situatiequote:Op dinsdag 4 september 2012 09:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
NOH! Verandering
Ik kan het toch niet aan blijkt.
En het is soberso verstandig, als je net je baan kwijt bent, om 20 euro uit te geven aan een fucking lipstickquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als een Dior te duur is, dan maar een MAC. Want die is niet 20 euro?
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En het is soberso verstandig, als je net je baan kwijt bent, om 20 euro uit te geven aan een fucking lipstick
OEFENSITUATIE!quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ja goffer. Gisteren hele discussie over ui verandering; gaat de grootste autist van het topic een compleet nieuwen ava gebruiken![]()
VERWARRING JONGEUH !!!
* PriemGirl taait af naar haar krasschuurtje...
De logica van de situatie ontgaat me ook compleet.quote:
En ik zit me nu heel de tijd af te vragen wat Schaar nou hiervoor ook alweer hadquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ja goffer. Gisteren hele discussie over ui verandering; gaat de grootste autist van het topic een compleet nieuwen ava gebruiken![]()
VERWARRING JONGEUH !!!
* PriemGirl taait af naar haar krasschuurtje...
Ja ik zat het net te lezen en zat ook zo vanquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De logica van de situatie ontgaat me ook compleet.
Goh, ik ben m'n baan straks kwijt... Wat zal ik nu eens doen? Ik weet het, ik koop een achterlijk dure lipstick, dat zal helpen!![]()
![]()
![]()
Ik wil het wel laten zien, maar dan is de verwarring compleet denk ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mogguh!
[..]
En ik zit me nu heel de tijd af te vragen wat Schaar nou hiervoor ook alweer had![]()
Geheugen als een zeef, I haz it
Kan ik ergens protest tekenen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OEFENSITUATIE!
En jumbo-ballon![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil het wel laten zien, maar dan is de verwarring compleet denk ik
En dat terwijl je nooit make-up draagt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De logica van de situatie ontgaat me ook compleet.
Goh, ik ben m'n baan straks kwijt... Wat zal ik nu eens doen? Ik weet het, ik koop een achterlijk dure lipstick, dat zal helpen!![]()
![]()
![]()
Je mag hem houden MITS:quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je mag hem houden MITS:
- je de ava minimaal 3 maanden houdt
- je in deze 3 maanden níet even snel tussendoor wijzigt van ava
- je niet ķķk je onderschrift wijzigt; want dan raken we helemaal in paniek
- je iedere dag jezelf aankondigt met HALLO JUMBO
Bij het verbreken van de regels; volgen er DRAMATISCHE sancties; welke bepaald zullen worden door de shjn-meiden; passend bij de gebroken regel.
ARE YOU CHALLENGING ME !!!!1!1!!!1quote:
Wat heb ik daar mee te maken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ARE YOU CHALLENGING ME !!!!1!1!!!1![]()
![]()
een gebroken nagel maar?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je mag hem houden MITS:
- je de ava minimaal 3 maanden houdt
- je in deze 3 maanden níet even snel tussendoor wijzigt van ava
- je niet ķķk je onderschrift wijzigt; want dan raken we helemaal in paniek
- je iedere dag jezelf aankondigt met HALLO JUMBO
Bij het verbreken van de regels; volgen er DRAMATISCHE sancties; welke bepaald zullen worden door de shjn-meiden; passend bij de gebroken regel.
ZIE HET BEGINT AL MET JULLIE BIJNA GELIJKE AVAs !!!quote:
* Mss duwt Priem in boezem om tot rust te komenquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ZIE HET BEGINT AL MET JULLIE BIJNA GELIJKE AVAs !!!![]()
*paniek paniek paniek*
O nee ik dacht eerder aan: Volgende meet invasie van haar personal space middels groepsverkrachtingquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een gebroken nagel maar?
geen nagellak-douche?
Dan ga ik aan je neus zittenquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee ik dacht eerder aan: Volgende meet invasie van haar personal space middels groepsverkrachting![]()
jammer dat ik niet mee kan doen met zulks een geweld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee ik dacht eerder aan: Volgende meet invasie van haar personal space middels groepsverkrachting![]()
* enkel uit te voeren door de meiden. Heren mogen enkel toekijken maar niet deelnemen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja, maar meet bij Priem, goeden kans dat die moet tennissenquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:17 schreef Mss het volgende:
Alweer een groepsverkrachting voor schaar?
geloof me, dat is zo erg nog niet....quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* enkel uit te voeren door de meiden. Heren mogen enkel toekijken maar niet deelnemen.
Je handen zullen uiteraard gebonden worden op je rugquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan ga ik aan je neus zitten
quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, maar meet bij Priem, goeden kans dat die moet tennissen![]()
![]()
![]()
sorry die was te makkelijk
Truequote:Op dinsdag 4 september 2012 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, maar meet bij Priem, goeden kans dat die moet tennissen![]()
![]()
![]()
sorry die was te makkelijk
Misschien likt ze wel aan je neus!quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je handen zullen uiteraard gebonden worden op je rug
TONG WORDT VAST GEPIND JONGEUHquote:
Doe ik hetzelfde maar dan met je boobies. Invasion of your personal space muchquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo een goeden matigen garp, om zo secondelijm om je vinger te doen en je vinger dan zo op de neus van priem te leggen en dan gaat hij zo heul niet los EINZ![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe ik hetzelfde maar dan met je boobies. Invasion of your personal space much
quote:
Stampvoetend en wel!quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik zie je zo die reactie geven
Ik ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik zie je zo die reactie geven
Wat heb je gakauftquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
lol, aankoop van Christine leDuc staat op mijn bankafschriften als "interieur&elektra"![]()
Vorige maand een nieuwen vibo.. Goeden ookquote:
Picsquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vorige maand een nieuwen vibo.. Goeden ook![]()
Maak er ff een revieuw van!quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vorige maand een nieuwen vibo.. Goeden ook![]()
Ik vind het een goeden planquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zeg erotische blog maken voor gratis vibo's!
Reviewen en dan swappenquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het een goeden plan![]()
Lijkt me wel wat hoor, heul veul van die dingen uitproberen
Ja!quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zullen we die samen beginnen mss
Hehehehehe, je zei lidquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:16 schreef Loqi het volgende:
Vibo blog![]()
*lid wordt*
heheeh, ik zei lid,, hehehe![]()
Wait déjā vu... Hebben we dit niet al eens eerder ge-opt??quote:
Staat mij ook iets van bij jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait déjā vu... Hebben we dit niet al eens eerder ge-opt??
quote:Tot mijn grote schrik ben ik erachter gekomen dat de meeste van jullie nog niet hebben kunnen inloggen in OpenU, waar de community site gebruikt wordt. Ik ging ervan uit dat jullie daar inmiddels al bericht over gehad hadden, maar dat blijkt niet zo te zijn.
Ik in elk geval niet. Ik heb eens enorme ruzie gehad (op een ander forum) met een jongen die een banaan als sig had, in mijn hoofd dus logischerwijs 'de banaanjongen' genaamd. Toen ging iemand anders zich ertegenaan bemoeien en die begon een heel verhaal over dat Floyd zus-en-zo.. Dus ik deed "Jézus, waar bemoei je je mee, rot lekker op en hou op er zomaar mensen bij te halen. Wie de fuck is Floyd??"quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lees automatisch usernames, maakt dat me raar?
Heerlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:03 schreef megamandy het volgende:
Het is ook bij iedere instelling hetzelfde
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik in elk geval niet. Ik heb eens enorme ruzie gehad (op een ander forum) met een jongen die een banaan als sig had, in mijn hoofd dus logischerwijs 'de banaanjongen' genaamd. Toen ging iemand anders zich ertegenaan bemoeien en die begon een heel verhaal over dat Floyd zus-en-zo.. Dus ik deed "Jézus, waar bemoei je je mee, rot lekker op en hou op er zomaar mensen bij te halen. Wie de fuck is Floyd??"
Dus dat was de username van de banaanjongen
/mosterdnademaaltijd
Dat ben je zekerquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben echt miss charming ja
Tevens: ohai
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ben je zeker
Ende: ohai chick
Ja, alles oké wel! Druk weer met school en bloggen enzo, zoveel mogelijk mijn site overal bekend maken, en daardoor verwaarloos ik jullie een beetjequote:Op dinsdag 4 september 2012 12:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hey mopAlles ok? Hoe lang moet je nu nog patatjens bakken?
Ah, maar da's wel goed druk toch? En heuj, het werkt wel, ik zag een reactie van een vriendin van mij op je blog vandeweekquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, alles oké wel! Druk weer met school en bloggen enzo, zoveel mogelijk mijn site overal bekend maken, en daardoor verwaarloos ik jullie een beetje![]()
Nog een maandje, tot eind sept, dan ben ik vrij
Hoe is het met jou babe?
*verwarring zaait bij Trixquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik in elk geval niet. Ik heb eens enorme ruzie gehad (op een ander forum) met een jongen die een banaan als sig had, in mijn hoofd dus logischerwijs 'de banaanjongen' genaamd. Toen ging iemand anders zich ertegenaan bemoeien en die begon een heel verhaal over dat Floyd zus-en-zo.. Dus ik deed "Jézus, waar bemoei je je mee, rot lekker op en hou op er zomaar mensen bij te halen. Wie de fuck is Floyd??"
Dus dat was de username van de banaanjongen
/mosterdnademaaltijd
Ja, dat is zeker goed druk! Oh, echt waar? Wat superleuk!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, maar da's wel goed druk toch? En heuj, het werkt wel, ik zag een reactie van een vriendin van mij op je blog vandeweek
Woohoo!! Nog effiesMooimooi
Hiero alles wel ok, bekken etc is nog steeds kut, zal ook wel niet overgaan voor ik ontplofMaar ik werk per deze week nog maar 3 uur per dag, dat is wel een opluchting.. En ik heb net een afspraak gemaakt met Ren, die gaat ons geboortekaartje maken
IKzelf ben overigens erg saai, als je niet meer goed kunt bewegen wordt je wereld ineens heel klein.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*verwarring zaait bij Trix*
Leer ze popquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker goed druk! Oh, echt waar? Wat superleuk!!
Jaa, ik ben heel blij dat ik daar straks klaar mee ben
Dat is kut.... dat je bekken niet meewerkt... bummer!
Oeh, wat tof, dat Ren je kaartje gaat maken![]()
Ja, snap ik, dat je wereldje een beetje klein wordt zo...
Oh, mijn college gaat zo beginnen...
Later babe(s)!
Mijn IJs-UI is een andere joh!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
I see what you did there, IJs!
Jah, maar ik kon zo snel geen (betere) witty retort bedenkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn IJs-UI is een andere joh!
Heb mij nu wel netjes aangemaakt en een profiel aangemaaktquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
HeerlijkIk heb ook een vak waar gewoon nog heul geen pagina voor is aangemaakt
Oeh dat wordt een leuk kaartjequote:Op dinsdag 4 september 2012 12:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker goed druk! Oh, echt waar? Wat superleuk!!
Jaa, ik ben heel blij dat ik daar straks klaar mee ben
Dat is kut.... dat je bekken niet meewerkt... bummer!
Oeh, wat tof, dat Ren je kaartje gaat maken![]()
Ja, snap ik, dat je wereldje een beetje klein wordt zo...
Oh, mijn college gaat zo beginnen...
Later babe(s)!
Dat is de afdeling waar ik ook altijd heen moet!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meheheh Brum heeft van zijn stage een pasje gehad. En daar staat 'inwendige geneeskunde' op![]()
[ afbeelding ]
Is dat gewoon Interne? Heb ik ook stage gelopenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is de afdeling waar ik ook altijd heen moet!
Ik moet steeds naar het AMC, reumatologie afdeling bij interne geneeskundequote:Op dinsdag 4 september 2012 13:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is dat gewoon Interne? Heb ik ook stage gelopen
Naja ik zat dan in Eindhovenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moet steeds naar het AMC, reumatologie afdeling bij interne geneeskunde
Is geen psychologie hč. Hij loopt stage bij de alvlierkankeronderzoek ietsquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja ik zat dan in EindhovenMaar interne is wel heel breed, vond het een leuke afdeling om stage te lopen daardoor.
Heb het niet over psychologie, hiervoor had ik het idee om verpleegkundige te wordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is geen psychologie hč. Hij loopt stage bij de alvlierkankeronderzoek iets
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit topic![]()
![]()
Post *hier* blije dieren
Ohquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb het niet over psychologie, hiervoor had ik het idee om verpleegkundige te worden
ER STAAT EEN SAMSON TUSSENquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit topic![]()
![]()
Post *hier* blije dieren
quote:
Lindyquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omdat iedereen weer moet werken/ naar school
MMquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lindy
Jij snapt/steunt tenminste mijn leersysteem
Op FB, dat ik eigenlijk klaar ben voor vandaag als ik het hoofdstuk schijnbaar al af hebquote:
Oh, ja, maar dan ben je ook klaar! Hoppakee, achter de computer gaan zitten met bier en genieten van je vrije dagquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Op FB, dat ik eigenlijk klaar ben voor vandaag als ik het hoofdstuk schijnbaar al af heb
Pff mijn nieuwe kekke blazer is toch wel een tikje te warm.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omdat iedereen weer moet werken/ naar school
Sorry. Ik kan er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie het als een oefen-situatie
Lopen is gezond.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik zometeen naar het station lopen of de bus nemen, hmz
Zit je in Breda? In dat geval lopen, bus is maar 3 haltes ofzoquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik zometeen naar het station lopen of de bus nemen, hmz
Bus is 2 haltes. Opstappen op centrum, langs vlaszak en dan stationquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zit je in Breda? In dat geval lopen, bus is maar 3 haltes ofzo
Hier vanavondquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga wel lopen, gisteravond weer macdonalds gehaald![]()
![]()
![]()
Nou en, is toch lekkerquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet als avondeten he, om 22.30![]()
![]()
Lekker gezond ook, not.quote:
Oh dat is minderquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker gezond ook, not.
Heel de nacht en ochtend last van gehad, nog steeds een brok ik mijn maag. Lekker macdonalds
Aah bah.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker gezond ook, not.
Heel de nacht en ochtend last van gehad, nog steeds een brok ik mijn maag. Lekker macdonalds
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
D'aww..... Bosje bloemen gekregen van de baas
Ben 5 jaar in dienst namelijk
Jee!quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
Awquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ach, is ook niet altijd even leuk :xquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil ook ergens in dienst zijn
Truequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ach, is ook niet altijd even leuk :x
Bij de friettent hebben ze vanaf eind september plekquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil ook ergens in dienst zijn
Kan ik solliciteren?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij de friettent hebben ze vanaf eind september plek
Lolquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij de friettent hebben ze vanaf eind september plek
IK KAN OP AMSTERDAM CS WERKENquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
www.lekkerwerkenophetstation.nl
Maar ik zit nu wel Êrg krapquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ach, is ook niet altijd even leuk :x
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik lig op de bank die frikandel te verteren
Unf, da's kutheb je wel dingen lopen?
Hehehequote:Op dinsdag 4 september 2012 16:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik lig op de bank die frikandel te verteren
Unf, da's kutheb je wel dingen lopen?
Enormquote:
Bagger hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehehe
Ja bij randstad. Ging de vorige keer wel erg snel. Nu helaas wat minder.
Thehehe, mooi zoquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Enorm
[..]
Bagger hoorecht veel mensen die op het moment zo moeizaam weer aan de bak komen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:19 schreef Mirjam het volgende:
wat een mooien creatie weeral
[ afbeelding ]
Eeeh.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:19 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Godsamme, waar komt dat vandaan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:19 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Oh weer een speciallekequote:Op dinsdag 4 september 2012 16:19 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt eraan welke. Ik vind de kruidvat enzo wel leuk om door te bladeren maar nu is het de Gamma enzo.quote:
Mini-you does not like kittehquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij wordt geschopt als een malloot, maar hij heeft het niet door
Die vind alles wat op mijn buik komt stomquote:
Een zeik-kindquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die vind alles wat op mijn buik komt stomincluis broekband en bureau als ik aangeschoven zit.
Het kan nog goedkomen, Stef schopte ook alles terug dat richting buik priktequote:Op dinsdag 4 september 2012 16:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een zeik-kind![]()
Veel plezier er mee
Wat dan?!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:59 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuu ik ben zo hard over de zeik hier dat ik gewoon aan het janken ben.
Wat is er lief?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:59 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuu ik ben zo hard over de zeik hier dat ik gewoon aan het janken ben.
Ik lollerde om Stefquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het kan nog goedkomen, Stef schopte ook alles terug dat richting buik prikte![]()
Nu schopt hij alleen de katten nog maar
Ik heb de hele zomer hard gewerkt zodat ik eindelijk een nieuwe pc kan kopen, alleen nu lijkt dat toch steeds verder weg te zijn.quote:
ze mogen het niet weigeren omdat je garantie bijna verlopen is, als je nog binnen garantie zit zijn ze verplicht het te fixen ofwel te vervangen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb de hele zomer hard gewerkt zodat ik eindelijk een nieuwe pc kan kopen, alleen nu lijkt dat toch steeds verder weg te zijn.
Iemand grapte hier laatst al dat er bij mij een trend is dat álles kapot gaat, deze trend heeft zich vrolijk doorgezet.
Ik heb in november twee bh's van een euro of 70 gekocht omdat ik echt goeie nodig had, heb een grote cup zoals jullie wel weten, en ik had echt stevige nodig. Nu is mij toen verteld dat ik een jaar garantie op die dingen had, en dat vond ik wel netjes, want ze waren niet bepaald goedkoop.
Ik ga netjes met die dingen om, was ze op de hand, droog ze aan de lucht en trek ze normaal aan. Toch breekt bij een van die dingen vorige week de beugel. Ik naar die winkel bellen en ik kon langskomen. Ik zondag daar en gingen ze de naaister ernaar laten kijken. Ik had intussen ook een nieuwe besteld, want ik kon wel een derde gebruiken, en ik moest sowieso een lichte hebben voor onder lichte kleding. Ik zou ze dan waarschijnlijk allebei tegelijk op kunnen halen.
Ben ik 's avonds thuis, gaat nummer twee kapot. De beugel prikt er aan de voorkant uit. Omdat ik op dit moment geen andere bh heb, loop ik die beugel constant terug te duwen. Ik heb geen zin om er nog een te kopen, want dan zit ik met het risico dat ik er straks 4 heb, en dat is ook wel een beetje te gortig.
Vanmiddag krijg ik telefoon van die winkel, dat mijn nieuwe bh binnen is, en dat ze mijn oude niet meer kunnen maken. Met andere woorden, ik heb dus pech. Ik zei dat ik garantie had, maar die medewerkster zei me dat die toch al bijna afgelopen was, en dat ik er niet gek van moest opkijken als ze dan toch kapot gaan. Zij konden 'm iig niet meer maken en gingen hem ook niet vergoeden. Ook kreeg ik geen korting op die nieuwe. Nu zit ik dus met twee kapotte bh's, ik weiger om die witte daar te kopen want met zo'n winkel ga ik niet nogmaals in zee.
Nu ben ik een beetje aan het zoeken naar alternatieve winkels, maar omdat ik verdomme cup fucking G heb zijn er nergens bh's te vinden onder de ¤100. Webwinkels wil ik niet, want ik wil ze wel passen.
Ik vind het zooo ontzettend kut, veel geld uitgegeven aan die dingen, gaan ze gewoon kapot binnen een jaar en kan ik kapotvallen. En het is niet alsof ik zonder die dingen kan doen. Nu kan ik hier weer geld aan gaan uitgeven terwijl ik toch echt heel hard een nieuwe pc nodig had en daar hard voor gewerkt heb.
Is het een keten? Anders is het het nog wel eens waard om naar hoofdkantoor/klantenservice te mailen. Die willen/kunnen meestal meer. Ik snap het helemaal. Ik vind dat soort bedragen echt belachelijk voor een bh!quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb de hele zomer hard gewerkt zodat ik eindelijk een nieuwe pc kan kopen, alleen nu lijkt dat toch steeds verder weg te zijn.
Iemand grapte hier laatst al dat er bij mij een trend is dat álles kapot gaat, deze trend heeft zich vrolijk doorgezet.
Ik heb in november twee bh's van een euro of 70 gekocht omdat ik echt goeie nodig had, heb een grote cup zoals jullie wel weten, en ik had echt stevige nodig. Nu is mij toen verteld dat ik een jaar garantie op die dingen had, en dat vond ik wel netjes, want ze waren niet bepaald goedkoop.
Ik ga netjes met die dingen om, was ze op de hand, droog ze aan de lucht en trek ze normaal aan. Toch breekt bij een van die dingen vorige week de beugel. Ik naar die winkel bellen en ik kon langskomen. Ik zondag daar en gingen ze de naaister ernaar laten kijken. Ik had intussen ook een nieuwe besteld, want ik kon wel een derde gebruiken, en ik moest sowieso een lichte hebben voor onder lichte kleding. Ik zou ze dan waarschijnlijk allebei tegelijk op kunnen halen.
Ben ik 's avonds thuis, gaat nummer twee kapot. De beugel prikt er aan de voorkant uit. Omdat ik op dit moment geen andere bh heb, loop ik die beugel constant terug te duwen. Ik heb geen zin om er nog een te kopen, want dan zit ik met het risico dat ik er straks 4 heb, en dat is ook wel een beetje te gortig.
Vanmiddag krijg ik telefoon van die winkel, dat mijn nieuwe bh binnen is, en dat ze mijn oude niet meer kunnen maken. Met andere woorden, ik heb dus pech. Ik zei dat ik garantie had, maar die medewerkster zei me dat die toch al bijna afgelopen was, en dat ik er niet gek van moest opkijken als ze dan toch kapot gaan. Zij konden 'm iig niet meer maken en gingen hem ook niet vergoeden. Ook kreeg ik geen korting op die nieuwe. Nu zit ik dus met twee kapotte bh's, ik weiger om die witte daar te kopen want met zo'n winkel ga ik niet nogmaals in zee.
Nu ben ik een beetje aan het zoeken naar alternatieve winkels, maar omdat ik verdomme cup fucking G heb zijn er nergens bh's te vinden onder de ¤100. Webwinkels wil ik niet, want ik wil ze wel passen.
Ik vind het zooo ontzettend kut, veel geld uitgegeven aan die dingen, gaan ze gewoon kapot binnen een jaar en kan ik kapotvallen. En het is niet alsof ik zonder die dingen kan doen. Nu kan ik hier weer geld aan gaan uitgeven terwijl ik toch echt heel hard een nieuwe pc nodig had en daar hard voor gewerkt heb.
Ja klopt, punt is dat garantie een mondelinge toezegging is, staat nergens op de bon.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze mogen het niet weigeren omdat je garantie bijna verlopen is, als je nog binnen garantie zit zijn ze verplicht het te fixen ofwel te vervangen!
Nope, hebben zo te zien maar 1 vestiging in Utrecht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Is het een keten? Anders is het het nog wel eens waard om naar hoofdkantoor/klantenservice te mailen. Die willen/kunnen meestal meer. Ik snap het helemaal. Ik vind dat soort bedragen echt belachelijk voor een bh!
Nee dan schiet het niet op nee :'\quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja klopt, punt is dat garantie een mondelinge toezegging is, staat nergens op de bon.
Lindy en acetonquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:11 schreef Lindytje het volgende:
NOES!!! Ik gooi gvd weer de fles aceton half over mijn toetsenbord heen... nu niet die van mijn netbook, maar mijn losse toetsenbord
Ik ben zo'n mongool.... M'n bureau is ook ineens dof ipv glanzend...![]()
Dat ja!! Wat denken ze welquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze mogen het niet weigeren omdat je garantie bijna verlopen is, als je nog binnen garantie zit zijn ze verplicht het te fixen ofwel te vervangen!
Ook al nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zijn ze actief op social media?
Ik zou terug gaan naar die winkel op een druk moment en stennis gaan schoppen en goed hard roepen dat je nog wel garantie had en dat ze het gvd maar moeten regelen. Wel doen op een druk momentquote:
yepquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou terug gaan naar die winkel op een druk moment en stennis gaan schoppen en goed hard roepen dat je nog wel garantie had en dat ze het gvd maar moeten regelen. Wel doen op een druk moment
Zeker jonguh! Moet je eerst heel hard piepen met een piepbeestje en die dan in je zak doen, dan blaft ze ook nog lekkerquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yep
desnoods neem je jill mee, bang dat ze zullen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |