allemaal uit mijn creatieve bolle kop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 september 2012 20:52 schreef GGMM het volgende:
Hij was Feyenoordfan maar hij heeft nu niet meer zoveel met voetbal.
Logisch.
Almere City - Ossquote:Op maandag 3 september 2012 20:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Over welke wedstrijd gaat dit?
idd "onderzoek"gedaan, maar ze slaan de plank finaal misquote:Op maandag 3 september 2012 20:56 schreef Vasilevski het volgende:
Lynchpoging tegen belchinees. Kijk, nu zie je wat die Knipping en Van Duren teweeg brengen.
Zo!quote:Op maandag 3 september 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
Johan heeft gelijk.
Ik zei dit gisteren al (drie keer trouwens)
Wat deed die?quote:Op maandag 3 september 2012 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
Jeroen Grueter was nog erger, bah wat zat die te stoken.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
Verbreek vs. Van Gaal.
Ik zou geld over hebben voor dat gesprek
Live op SBS?quote:Op maandag 3 september 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
Verbreek vs. Van Gaal.
Echt hequote:Op maandag 3 september 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
Verbreek vs. Van Gaal.
Alsof dat praten wordtquote:Op maandag 3 september 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
Verbreek vs. Van Gaal.
Ik vond hem ook maar matig.quote:Op maandag 3 september 2012 21:02 schreef tompsv18 het volgende:
Theo Janssen geweldig gespeeld? Whut?
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 17:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Finnbogason speler van de week.
Matavz, Vermeer en Maher ook in de top 5 denk ik.
Gefeliciteerd met je Gilette mesjequote:
Ik zie alleen een koequote:Op maandag 3 september 2012 21:04 schreef GGMM het volgende:
Dat vrouwtje naast Genee ziet er prima uit.
Slechte burnquote:
Ja volgens mij had SAF een borreltje te veel op toen ofzo..quote:Op maandag 3 september 2012 12:16 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Ja maar... hij was zondag weer eens gepasseerd door Ferguson, dat heeft in alle kranten gestaan
Dat zijn zulke zwakzinnige debielen inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef Gramulanion het volgende:
Voetbalfans is echt te triest voor woorden man.
Schaken op 2, wat is dit inderdaad.quote:
Wat ben ik toch knap dat ik Johans reactie op Hans jasjes fragment precies kan voorspellen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijk, zulk soort gedrag vertoont eenieder die rond de jaar of twintig is. Dat zijn jeugdzondes, waar je later door een pedante presentator mee wordt geconfronteerd, maar opzich is het niet erg.
Als je je nog zo gedraagt als je vijftig bent moet je professionele hulp gaan zoeken.
Ik krijg de kots van dat soort "grappige" accounts godverdommequote:
Dit jaquote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik krijg de kots van dat soort "grappige" accounts godverdomme
En dan altijd de naam een beetje veranderen hihihihi
Het worden er nu inderdaad wel heel erg veel.quote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
sowieso twitterquote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef GGMM het volgende:
Hij had hem beter met z'n handen kunnen pakken.
Buiten de 16 ook nog?quote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef GGMM het volgende:
Hij had hem beter met z'n handen kunnen pakken.
Toeterturkjes gaan winnenquote:
Mogen ze Blommeke ook gelijk meenemenquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Behandelen ze Polletje van Boekel niet eens?
quote:
quote:
quote:
Net als de afgelopen twee seizoenen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV en Twente zijn de kampioenskandidaten
En Ajax. Maar ach, vorige twee seizoenen zijn we ook meerdere keren afgeschreven.quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV en Twente zijn de kampioenskandidaten
quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax, Vitesse, PSV en Twente zijn de kampioenskandidaten
Toen nam ik Ajax een stuk serieuzer dan dit seizoen. Vorig seizoen vond ik ze de #1 kandidaatquote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net als de afgelopen twee seizoenen.
Iedereen op TV die PSV als kampioenskandidaat nummer 1 zag na de winterstop.quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En Ajax. Maar ach, vorige twee seizoenen zijn we ook meerdere keren afgeschreven.
idd, ze lullen weer uit hun nek.quote:Op maandag 3 september 2012 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hutchinson en Marcelo speelden prima.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:24 schreef Doublepain het volgende:
Is Kastanje niet wat voor Feyenoord?
Die moeten alle kastanjes uit het vuur halen wat betreft spitsenquote:Op maandag 3 september 2012 21:24 schreef Doublepain het volgende:
Nee want Pellequote:Op maandag 3 september 2012 21:24 schreef Doublepain het volgende:
En dit.quote:Op maandag 3 september 2012 21:25 schreef Saekerhett het volgende:
Weet je waar ik een beetje moe van word? Dat er veel zijn die clubs op hun laatste wedstrijd beoordelen. Straks wint Ajax weer doodeenvoudig van RKC met 6-0, verliest PSV van Utrecht en speelt Twente gelijk bij Willem II en dan is Ajax ineens weer de favoriet.
Pas rond de winterstop kun je echt clubs gaan beoordelen.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:25 schreef Saekerhett het volgende:
Weet je waar ik een beetje moe van word? Dat er veel zijn die clubs op hun laatste wedstrijd beoordelen. Straks wint Ajax weer doodeenvoudig van RKC met 6-0, verliest PSV van Utrecht en speelt Twente gelijk bij Willem II en dan is Ajax ineens weer de favoriet.
Nee, want PSVquote:Op maandag 3 september 2012 21:25 schreef Saekerhett het volgende:
Welkom in de foebellerij, waar opportunisme roeleertquote:Op maandag 3 september 2012 21:25 schreef Saekerhett het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |