Ouch!!quote:Op maandag 3 september 2012 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee? Hossel jij op regelmatige basis een gewillig meisje in je bed?
Nee, dat wil niet zeggen dat ik maar naar de hoeren moet gaanquote:Op maandag 3 september 2012 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee? Hossel jij op regelmatige basis een gewillig meisje in je bed?
Niks moetquote:Op maandag 3 september 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat wil niet zeggen dat ik maar naar de hoeren moet gaan
Ik bedoelde hem niet gemeen, gewoon nieuwsgierig, ik weet niets over mhuahahahahaha zijn hosselpraktijken.quote:
Ok, fijne avond nog!quote:Op maandag 3 september 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed Pirates kijken en dan slapen. Om 6 uur gaat de wekker weer
Ach jeetje tochquote:Op maandag 3 september 2012 21:47 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik denk da ik maar ga verhuizenNederlanders
Die zijn niet aanwezigquote:Op maandag 3 september 2012 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bedoelde hem niet gemeen, gewoon nieuwsgierig, ik weet niets over mhuahahahahaha zijn hosselpraktijken.
Op non-actief gezet?quote:
Dus je wilt verhuizen omdat je Nederlanders lelijk vindtquote:Op maandag 3 september 2012 21:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Oost Europa![]()
Oh wat zijn ze daar toch zo knap!
Als ie ze niet heeft, dan valt er ook niks op non-actief te zetten, niet?quote:
Ik verhuis binnenkort ook naar Azie voor de Aziatische chicks.quote:Op maandag 3 september 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je wilt verhuizen omdat je Nederlanders lelijk vindt
Ja toch ook arrogant en vervelend helemaal niet aantrekkelijk op welke manier dan ookquote:Op maandag 3 september 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je wilt verhuizen omdat je Nederlanders lelijk vindt
Echte bazen hebben geen hosselskills maar doen maar wat en hebben daar succse mee.quote:Op maandag 3 september 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ie ze niet heeft, dan valt er ook niks op non-actief te zetten, niet?
Lijkt me wel lastig, geen hosselskills hebben. Ik heb ze wel, maar ben ze eventjes kwijt
Ow, je bedoelt lelijk qua innerlijk!quote:Op maandag 3 september 2012 21:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja toch ook arrogant en vervelend helemaal niet aantrekkelijk op welke manier dan ook
Oh okee, ik heb het na 4 gebruiken maar uitgeschakeld.quote:
Ik ben dan ook geen echte hosselbaas, daar werkt m'n hoofd te traag voor ofzoquote:Op maandag 3 september 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte bazen hebben geen hosselskills maar doen maar wat en hebben daar succse mee.
Nou ze zijn betreft uiterlijk ook spuuglelijkquote:Op maandag 3 september 2012 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt lelijk qua innerlijk!
Sorrie man, maar je was helemaal niet duidelijk
Nou....dat ben ik niet met je eens!quote:Op maandag 3 september 2012 21:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nou ze zijn betreft uiterlijk ook spuuglelijk
Success mee gehad?quote:Op maandag 3 september 2012 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh okee, ik heb het na 4 gebruiken maar uitgeschakeld.
Leuk voor jequote:Op maandag 3 september 2012 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou....dat ben ik niet met je eens!
Tenzij je mannen bedoelt, dan geef ik je groot gelijk
Nee als dat het geval was geweest was ik er waarschijnlijk mee doorgegaan. ;')quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |