Oh dat is al beter danquote:Op maandag 3 september 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig ook wel mee. Ze heeft wat vetjens gekweekt. Toen dacht men ineens dat ze zwanger was.
Jammer.quote:Op maandag 3 september 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word er niet warm van, eerder koud.
Vuilakje.quote:
Ja, zacht en knuffelbaar.quote:Op maandag 3 september 2012 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat is al beter dan
Vrouwen moeten ook een beetje zacht zijn enzo toch.
Nee, ze is helemaal voor jou.quote:Op maandag 3 september 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer.
Dan gaan we haar niet samen nemen?
Ja maar ik hou van stevig. Dat ik dun ben kloptquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 22:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kom zodra met een andere foto voor je Tijn maar godver wat is dit een mooie foto
Baileysquote:Op maandag 3 september 2012 22:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh kijk, daar is die al Tijn
Pityfucks zijn nergens goed voor.quote:
|Ik vind dat er niet uitzien, zo met die broeken zo laagquote:
Waarom komt die foto steeds overal langsquote:Op maandag 3 september 2012 22:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kom zodra met een andere foto voor je Tijn maar godver wat is dit een mooie foto
Mwah. Allicht.quote:
Ecto's kunnen datquote:Op maandag 3 september 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
|Ik vind dat er niet uitzien, zo met die broeken zo laag
Alsof het stoer is of zo, het ziet er belachelijk uit
Gewoon bij de slijter halen; niet in de kroeg.quote:Op maandag 3 september 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Baileys is lekker ja, alleen een beetje duur
Ik had het ook over de slijterquote:Op maandag 3 september 2012 22:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon bij de slijter halen; niet in de kroeg.
Ik blijf denk ik liever maagd dan dat ik een pityfuck krijg.quote:Op maandag 3 september 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah. Allicht.
Ik heb wel eens een pityfuck gegeven. Was wel aardig.
Dit zijn PVV stemmers, duh.quote:
Valt mee man.quote:Op maandag 3 september 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het ook over de slijter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |