Als je later doorgroeit binnen bepaalde functies van multinationals kan je het geld zeker makenquote:Op maandag 3 september 2012 23:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar ga je dat binnen hengelen dan?
Ik klikte.quote:Op maandag 3 september 2012 23:55 schreef n0ir het volgende:
DutchSL wil hier graag wat foto's plaatsen
http://forum.fok.nl/topic/1839117/
Dat boeit me niet. Werk zowat fulltime dus het houdt me bezig en het staat lekker op m'n cvtjequote:Op maandag 3 september 2012 23:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik 10,30 netto maar vind het nog steeds te weinig450 euro per uur klinkt wel beter ( geen prostitutie )
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 23:55 schreef n0ir het volgende:
DutchSL wil hier graag wat foto's plaatsen
http://forum.fok.nl/topic/1839117/
Hopelijk pakken ze je KPD toegang af en een ban voor een weekquote:Op maandag 3 september 2012 23:57 schreef Rijst het volgende:
Ik ga daar voor de grap een picca plaatsen. Niet van mij echt niet.
Ja oke maar dan kan je gewoon een random bedrag invullen. Het ging vrij duidelijk over bijbaantjes sector dacht ik hahaquote:Op maandag 3 september 2012 23:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je later doorgroeit binnen bepaalde functies van multinationals kan je het geld zeker makenKen een consultant die dat wel verdient
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik doe het niet meer.quote:Op maandag 3 september 2012 23:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hopelijk pakken ze je KPD toegang af en een ban voor een week
Hoe was je eigenlijk van plan om aan een foto van een pemmel te komen?quote:Op maandag 3 september 2012 23:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik doe het niet meer.
http://www.flabber.nl/lin(...)ot-paralympics-12427quote:Op maandag 3 september 2012 23:34 schreef pascal08 het volgende:
Die Paralympische spelen zijn echt prachtig. Net 50m schoolslag, tafeltennis, rolstoelbasketbal en hoogspringen gezien. Vooral bij het hoogspringen kwam ik niet meer bij, gewoon hilarisch om te zien.![]()
Kamikazie ge'dmt hij zou me zo een picca sturen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoe was je eigenlijk van plan om aan een foto van een pemmel te komen?
quote:Op maandag 3 september 2012 23:59 schreef Kamikazie het volgende:
Cr00kk tering lijer nu moet ik fappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie geen tieten?![]()
Avengers en Cabin in the woods vond ik allebei goed te pruimen. Men In Black 3 is ook net uit als dvdrip.quote:
Cabin in the woods vond ik zo slecht gefilmd dat ik maar stopte met kijkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Avengers en Cabin in the woods vond ik allebei goed te pruimen. Men In Black 3 is ook net uit als dvdrip.
Avengers heb ik al. Cabin in the Woods en Men In Black 3 ga ik nu even kopen. Thanks.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Avengers en Cabin in the woods vond ik allebei goed te pruimen. Men In Black 3 is ook net uit als dvdrip.
Dat was de bedoelingquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Cabin in the woods vond ik zo slecht gefilmd dat ik maar stopte met kijken
Ik dacht dat het weer zo'n onorginele b-film was dus ik had hem ook stopgezet. Maar ik had dus de twist gemist.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is dat zoiets als Monsters? Ik vond dat in het begin erg irritant, maar ik wende er snel aan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
The Guardquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand hier een leuke comedy?Heb er al heel veel gezien, maar name 'em.
Ted. Heb toen een 720p cam versie gekeken en heb me kapot gelachenquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, die lijkt me ook grappig, maar inderdaad nog niet uit..quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ted. Heb toen een 720p cam versie gekeken en heb me kapot gelachen
quote:
The Texas Chain Saw Massacre.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
720p cam versie, ik moest even lachen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ted. Heb toen een 720p cam versie gekeken en heb me kapot gelachen
The Watch lijkt me wel grappig, als je dan toch per se een comedy wilt zien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
FYP.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:15 schreef n0ir het volgende:
Iwan als je wil kunnen we nu wel effe ons potje spelen
Don't be a menacequote:Op dinsdag 4 september 2012 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
Laatst gezien, ik vond 'm stiekem ook wel grappig.quote:
Oh, die lijkt me juist echt slecht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
The Watch lijkt me wel grappig, als je dan toch per se een comedy wilt zien.
Ook al gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |