Een user met gevoel voor humor.quote:
Daar gebruik ik de PI niet voor.quote:Op maandag 3 september 2012 18:30 schreef dawg het volgende:
air niet zo zuur kijken. had het in mijn post erbij gezet.
oh. jaloers?quote:Op maandag 3 september 2012 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar gebruik ik de PI niet voor.Slechts ter ondersteuning van het commentaar op T. aangezien zij zich door het matras laat trekken zonder dat ze verliefd is. Dat kan toch niet.
Helaas voor jou, je moet!quote:
Dat is niet hetzelfde als daten, he? Dan ja.quote:
Als ik je betaal niet.quote:Op maandag 3 september 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als dagen, he? Dan ja.
Nee hoor, ik steek de moraalridders hier graag een hart onder de riem. Voor de rest gaat T. haar goddelijke gang maar.quote:Op maandag 3 september 2012 18:34 schreef dawg het volgende:
oh. jaloers?
ik heb het namelijk al lang geleden 'opgegeven'.
nu eten. adiosssss.
Bespaar je het geld. Rechtsgeldigheid van zo'n ding is nihil.quote:Op maandag 3 september 2012 18:40 schreef Tegan het volgende:
Hm, ik wil eigenlijk ook niet trouwen. Althans, niet het feest enzo. Samenlevingscontract enzo lijkt me wel erg handig.
Vastigheid als gevolg van een relatie is sowieso een illusie. Als je geen vastigheid wil kun je beter met elkaar trouwen dan samen een huis kopen. In het laatste geval kun je stukken lastiger van elkaar af.quote:Op maandag 3 september 2012 18:46 schreef Tegan het volgende:
Maar het lijkt me wel mooi om gewoon forever verloofd te zijn. Wel de intentie, niet de vastigheid.
Vandaar dat je iedere nieuwe poster van het vrouwelijk geslacht probeert te verleiden tot een date.quote:
I know. Daarom zou ik me ook niet op die manier binden.quote:Op maandag 3 september 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vastigheid als gevolg van een relatie is sowieso een illusie. Als je geen vastigheid wil kun je beter met elkaar trouwen dan samen een huis kopen. In het laatste geval kun je stukken lastiger van elkaar af.
Antwoorden op wat?quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef Cue_ het volgende:
Airwin doe es antwoorden aangezien jij TS bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |