komt omdat iedereen afgestompt raakt door "sociale" media.quote:Op maandag 3 september 2012 18:59 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, mensen zijn ook lui, maar krijgen ook een steeds kortere attention span. Nemen veel minder de tijd om rustig informatie tot zich te nemen. Het moet allemaal steeds meer 'bite size'. We hebben steeds meer prikkels nodig om ons niet verveeld te doen raken.
En politici proberen daar natuurlijk ook op in te spelen. Op zich ook weer niet verkeerd, want communicatie is vaak ook een hele uitdaging voor politici.
quote:
Kijk sting gaat niet mijn rechterhand worden...quote:Op maandag 3 september 2012 19:02 schreef STING het volgende:
[..]
Aardbeien op elke hoek van de straat?
quote:Op maandag 3 september 2012 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Kijk sting gaat niet mijn rechterhand worden...we hebben geen aardbeienoverschot in dit land.. maar een varkensmest overschot
Wel met slagroom hequote:Op maandag 3 september 2012 19:02 schreef STING het volgende:
[..]
Aardbeien op elke hoek van de straat?
Ik pas niet op de hoek van jouw straatje?quote:Op maandag 3 september 2012 19:04 schreef Evie het volgende:
O yeah ik deed mn politici trucje.. ik draaide zo om de vraag van xfriendx heen :& I'm learning!
Je bekijkt het maar. Ik wil geen varkensmest op elke hoek van de straatquote:Op maandag 3 september 2012 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Kijk sting gaat niet mijn rechterhand worden...we hebben geen aardbeienoverschot in dit land.. maar een varkensmest overschot
Net werd Malta nog genoemd bij Editie NL.quote:
quote:
Niet zo'n bekkie he !!quote:
Heb je toestemming van de oudgedienden van dit topic dan?quote:
jij zei toch dat ik alles mochtquote:Op maandag 3 september 2012 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je toestemming van de oudgedienden van dit topic dan?
Jawel om je aardbeien in te planten natuurlijkquote:Op maandag 3 september 2012 19:05 schreef STING het volgende:
[..]
Je bekijkt het maar. Ik wil geen varkensmest op elke hoek van de straat![]()
Jawel hoor... planten mag jequote:Op maandag 3 september 2012 19:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik pas niet op de hoek van jouw straatje?
gadverdammequote:Op maandag 3 september 2012 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Jawel om je aardbeien in te planten natuurlijkProbleem opgelost
Champignonnenboomquote:Op maandag 3 september 2012 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar denk jij dat champignons vandaan komen?
Mijn aardbeien. Dat heb je mooi gezegd.quote:Op maandag 3 september 2012 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Jawel om je aardbeien in te planten natuurlijkProbleem opgelost
quote:Op maandag 3 september 2012 19:09 schreef Evie het volgende:
goede vraag in topic stingkie!whehehhee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:10 schreef STING het volgende:
[..]
You betSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
quote:Op maandag 3 september 2012 19:10 schreef STING het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is hier anders nu wel een behoorlijk zooitje hoorquote:
Wegspoelende auto's. Ja, die waren erquote:Op maandag 3 september 2012 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net werd Malta nog genoemd bij Editie NL.
Iets over wegspoelende auto's ofzo.
Dunno ik hoorde Malta en moest meteen aan jou denken
[..]
quote:Op maandag 3 september 2012 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]Massive zeker! Met 60 kilo per bilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de foto is wel mooi!quote:Op maandag 3 september 2012 19:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is hier anders nu wel een behoorlijk zooitje hoor
Iedereen in jouw omgeving veilig? En je huisje nog heel?dus
quote:Op maandag 3 september 2012 18:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan weet je wat je moet doen.. zoals in een kerk kinderen verwekken indoctrineren met jouw standpunt![]()
Prima, tot over een jaar of 15quote:Op maandag 3 september 2012 18:40 schreef Evie het volgende:
blijf bij je standpunt als je het een terecht standpunt vindt,.. ook in verkiezingstijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |