Hoeft niet meteen organisch en zo te zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je hebt best lekkere saus uit blikjes, mensen die alles zelf maken van hun organisch gegroeide tomaten
Past totaal niet bij jou. Ik zoek wel even wat op bij de wehkamp voor je.quote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef Snowbells het volgende:
Meh dit is het enige wat ik kan vinden wat in mijn type winterjas komtik ben bang dat ik in dit ding op een dikke fatty lijk
[ afbeelding ]
Eens, ik krijg aardappelen niet weg zonder appelmoes.quote:Op maandag 3 september 2012 17:52 schreef Typisch het volgende:
Zonder saus uit de supermarkt zou ik elke dag droog brood eten man.
Stel je eens niet zo aanquote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef krullenbolletje het volgende:
en ik heb minder zin in morgen dan mogelijk is
omdat het zomer isquote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef Snowbells het volgende:
Leuke winterjassen waarom bestaan jullie niet
School?quote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef krullenbolletje het volgende:
en ik heb minder zin in morgen dan mogelijk is
Als wij samen zijn staat de tijd stil schatje.quote:
hangjongerenquote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
. Het moet sowieso een capuchon hebben
Kom hier heen danquote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als wij samen zijn staat de tijd stil schatje.
Vergeet je yvonne awards nietquote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Dimens het volgende:
bla bla bla hele rij alles.
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij wil ik mijn belangstelling laten blijken voor de functie Vertegenwoordiger. Voor de opleiding Commercieel Medewerker Buitendienst, ben ik op zoek naar een stageplaats waar ik 4 of 5 dagen in de week kan werken.
Deze opleiding volg ik aan het ROC te Leiden en deze opleiding zal twee jaar gaan duren.
Na twee jaar producten te hebben verkocht in de winkel, wil ik nu graag de producten en het bedrijf vertegenwoordigen. Ik ben geschikt voor deze baan omdat ik enthousiast en sociaal ben. Ik heb het talent om makkelijk te verkopen en zo te zorgen voor goede verkoopresultaten.
Graag zou ik bij uw bedrijf willen werken en leren omdat ik dit werk fantastisch vind. Ik heb contact gehad met meerdere vertegenwoordigers die mij allemaal zouden aanbevelen.
Deze sollicitatie zou ik graag in een persoonlijk gesprek willen toelichten.
Met vriendelijke groet,
Dimens
Ik ben nu onzeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |