SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door maurisioo op 03-09-2012 19:30:36 ]
Is goed.quote:Op maandag 3 september 2012 18:00 schreef mar456 het volgende:
Maurisioo als we met een paar gasten online gaan in creative ofz kunnen we best een mooie survival island maken?
kom lkr alcatraz bouwn jongens komquote:Op maandag 3 september 2012 18:16 schreef maurisioo het volgende:
Ben nu bezig een world vol water te maken in mcedit.
Die moet ik er dan even in plaatsen, maar lukt denk ik wel.quote:Op maandag 3 september 2012 19:03 schreef mar456 het volgende:
Je moet dan zorgen dat er een spawner dicht in de buurt zit en mineshaft.
Mijn ideale survival island.
Gefeliciteerd! Laten we het vieren met een event!quote:Op maandag 3 september 2012 19:12 schreef tuut-chips het volgende:
Krijg een ziekte met je events.
IK HEB EEN RIJBEWIJS MOTHERFUCKAAAAAAAAAAAAAHS
Mag ik dan creative om een achtbaan te bouwen een eindje verderop?quote:Op maandag 3 september 2012 19:25 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Laten we het vieren met een event!![]()
Alleen als hij dan de moeite waard is om in te gaan. De vorige was waardeloos.quote:Op maandag 3 september 2012 20:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Mag ik dan creative om een achtbaan te bouwen een eindje verderop?
nog een brokkenpiloot.. weet je wel niet wat dat met de verzekeringstarieven gaat doenquote:Op maandag 3 september 2012 19:12 schreef tuut-chips het volgende:
Krijg een ziekte met je events.
IK HEB EEN RIJBEWIJS MOTHERFUCKAAAAAAAAAAAAAHS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |