Kunnen bepaalde NLers een voorbeeld aannemen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anton toch zichzelf teruggevonden
Die hebben vandaag waar-de-loos gereden.quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Kunnen bepaalde NLers een voorbeeld aannemen.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Kunnen bepaalde NLers een voorbeeld aannemen.
Talansky zat bij LtD volgens mij.quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef TheArt het volgende:
LtD passeert Talansky in het klassement, maar wordt denk ik gepasseerd door Anton.
Volgens mij ook jaquote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Talansky zat toch voor de Rabo's?
wie Gesink en LtD?quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben vandaag waar-de-loos gereden.
Oh dan heb ik hem over het hoofd gezien.quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Talansky zat bij LtD volgens mij.
Ja. Niet eens Contador en Rodriquez gelost. Zwakquote:
is idd wel faal jaquote:Op maandag 3 september 2012 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Niet eens Contador en Rodriquez gelost. Zwak
Zat daar nog voor ja.quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Talansky zat bij LtD volgens mij.
Dit was geen 2000mquote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef Maver24 het volgende:
Rodriquez kan dus ook 2km hoogte+ aan !!, zei het gister al, als je goede benen hebt kun je dit ook
Was Movistar, lijkt mij nog steeds.quote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie leidt het ploegenklassement eigenlijk?
ik zie hem al de hele week al achterhangen, in welke groep dan hij ook zit, maar dat lijkt niet van armoede te zijn...quote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef TheArt het volgende:
Anton heeft er trouwens nooit af gemoeten. Die liet een keer een minuscuul gaatje, maar dat was volgens mij niet omdat hij niet beter kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |