Ze bedoelen daarmee dat het huis in principe in aanmerking komtquote:Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef pib2 het volgende:
Lekker bijdehand. Niet elk huis komt in aanmerking voor huursubsidie.
ben je wel klaar om op jezelf te gaan? want zo ingewikkeld is het nietquote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef pib2 het volgende:
Of zul je dat onderling moeten afspreken dat je 600 betaald, waarvan dus 250 voor je eigen rekening en de rest wordt aangevuld met huursubsidie
Dan kun je ook niets huren, me dunkt. Of krijg je een uitkering?quote:Op maandag 3 september 2012 16:35 schreef pib2 het volgende:
Inkomen heb ik op het moment niet. Verklaart ook waarom er zoveel huizen voor net iets meer als 361,66 worden aangeboden.
je hebt geen enkele inkomstenbron? ook geen uitkering?quote:
20.000 ongeveer.quote:Op maandag 3 september 2012 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hebt geen enkele inkomstenbron? ook geen uitkering?
nou dan ligt het bijvoorbeeld aan hoeveel eigen vermogen je hebt (geloof ik) of je recht hebt op huursubsidie
je krijgt alleen stufi en wil iets gaan huren? van welk geld dan?quote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef pib2 het volgende:
Alleen stufi, maar weet niet of dat als inkomstenbron telt.
Jonger dan 23 dus? Dan moet je veel geluk hebben om wat vinden.quote:Op maandag 3 september 2012 16:35 schreef pib2 het volgende:
Inkomen heb ik op het moment niet. Verklaart ook waarom er zoveel huizen voor net iets meer als 361,66 worden aangeboden.
Als student maak je sowieso geen kans op een (sociale) huurwoning, nergens. Je kunt als student wel ene kamer huren met een uitwonenden beurs.quote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef pib2 het volgende:
Alleen stufi, maar weet niet of dat als inkomstenbron telt.
Kan wel, hoor. Vriendin van me had in haar tweede jaar een studiootje van de woningbouwvereniging. Kreeg ook huurtoeslag. Ze werkte er toen nog niet naast (maar moest dat toen wel heel snel gaan doen).quote:Op maandag 3 september 2012 16:56 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Als student maak je sowieso geen kans op een (sociale) huurwoning, nergens. Je kunt als student wel ene kamer huren met een uitwonenden beurs.
Ik weet niet wanneer dat was, maar woningbouwverenigingen zijn tegenwoordig niet meer zo coulant en ruimhartig. Bij (vrijwel)elke WBV is het zo vastgelegd dat studenten er niet voor in aanmerking komen, of ze moeten een behoorlijke bijbaan hebben. Dat laatste levert overigens waarschijnlijk weer andere problemen op met je stufi....quote:Op maandag 3 september 2012 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan wel, hoor. Vriendin van me had in haar tweede jaar een studiootje van de woningbouwvereniging. Kreeg ook huurtoeslag. Ze werkte er toen nog niet naast (maar moest dat toen wel heel snel gaan doen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |