abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116346905

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgsilentchaos1.jpg
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_116346918
Date on!
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  maandag 3 september 2012 @ 15:48:55 #3
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116346964
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij plopte er zo maar in?
Oh, keihard inwendig strelen. Zeg dat dan Vinnie, goed bezig man! ^O^
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 3 september 2012 @ 15:49:44 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116346993
SC, gaat echt niet goed hier he?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 3 september 2012 @ 15:50:43 #5
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116347022
quote:
3s.gif Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Re het volgende:
What seems to be the officer problem?
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 15:51:19 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116347044
quote:
Je hebt gelijk, we stoppen weer :*
pi_116347114
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:48 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Oh, keihard inwendig strelen. Zeg dat dan Vinnie, goed bezig man! ^O^
Nee dat zei ik niet en hebben we ook niet gedaan.

Morgen date met mevrouw #2: weet nog niet wat we gaan doen
Donderdag date met mevrouw #1: Beginnen met Saw-marathon :P
  maandag 3 september 2012 @ 15:54:52 #8
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116347141
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nee dat zei ik niet en hebben we ook niet gedaan.

Morgen date met mevrouw #2: weet nog niet wat we gaan doen
Donderdag date met mevrouw #1: Beginnen met Saw-marathon :P
Leuk! Via welke sites ben je deze tegen gekomen? Welke mevrouw was dat met het slapen?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 3 september 2012 @ 15:54:53 #9
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116347144
quote:
Je zou verwachten dat dit een SC topic bij uitstek zou zijn... Voor de verandering maar eens de OP gelezen voordat ik wat post.

Ik heb dit topic al een tijd in m'n myat staan, maar ik wist nooit de moed bij mekaar te schrapen om... :')
Ok, wat overdreven.

Bij deze dan: ik zit al best een tijd op een datingsite (Paiq), maar ik ben niet zo heel actief. Mocht de gelegenheid zich dan toch voordoen kom ik weleens in gesprek met een dame.
Helaas resulteert dit nooit in iets concreets en ik heb daarom ook nog nooit gedate via een datingsite. Ik kan toch niet de enige zijn die zo weinig productief is via het wwweb?
  maandag 3 september 2012 @ 15:57:10 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116347224
quote:
5s.gif [b]Op maandag 3 september 2012 15:54 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Helaas resulteert dit nooit in iets concreets

Maar je vindt de vrouwen wel interessant genoeg om mee te daten? OF dat ook niet?
pi_116347247
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:54 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Leuk! Via welke sites ben je deze tegen gekomen? Welke mevrouw was dat met het slapen?
Allebei via Paiq :). Dat was mevrouw #1.
  maandag 3 september 2012 @ 15:58:54 #12
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116347296
quote:
5s.gif Op maandag 3 september 2012 15:54 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Je zou verwachten dat dit een SC topic bij uitstek zou zijn... Voor de verandering maar eens de OP gelezen voordat ik wat post.

Ik heb dit topic al een tijd in m'n myat staan, maar ik wist nooit de moed bij mekaar te schrapen om... :')
Ok, wat overdreven.

Bij deze dan: ik zit al best een tijd op een datingsite (Paiq), maar ik ben niet zo heel actief. Mocht de gelegenheid zich dan toch voordoen kom ik weleens in gesprek met een dame.
Helaas resulteert dit nooit in iets concreets en ik heb daarom ook nog nooit gedate via een datingsite. Ik kan toch niet de enige zijn die zo weinig productief is via het wwweb?
Nee via paiq is het bij mij ook altijd bagger. Serieus wordt er soms pissig van. Terwijl met cam altijd goed en in het echt ook altijd goed. Heb ook gewoon met regelmaat wel een vriendin en ook voor langere tijd dus ja. Die meiden die op paiq zitten zijn wat vaag.
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 16:04:50 #13
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116347507
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar je vindt de vrouwen wel interessant genoeg om mee te daten? OF dat ook niet?
Mwah, niet bepaald... Er was ooit wel een meisje die me beviel, maar die woonde dan niet in de buurt of dat contact verwaterde.
Daarnaast ben ik veel te romantisch :')
Ik wil een meisje ontmoeten, haar het hof maken, verrassen etc.
Ondertussen ben ik 28 en het hele internetdaten heb ik al een keer gedaan toen internet net op gang kwam en dat was toen ook al geen succes.
Een keer daten zou wel leuk zijn, maar ik woon echt in het uiterste zuiden van het land dus praktisch bij iedereen ver vandaan.
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nee via paiq is het bij mij ook altijd bagger. Serieus wordt er soms pissig van. Terwijl met cam altijd goed en in het echt ook altijd goed. Heb ook gewoon met regelmaat wel een vriendin en ook voor langere tijd dus ja. Die meiden die op paiq zitten zijn wat vaag.
Inderdaad. Je moet echt alles eruit trekken en als je dan eindelijk denkt een onderwerp te hebben gevonden waarmee je een raakvlak denkt te hebben blijken de dames vaak holle omhulsels van een toch al niet te flamboyant uiterlijk. :')
  maandag 3 september 2012 @ 16:06:54 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116347581
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:04 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Mwah, niet bepaald... Er was ooit wel een meisje die me beviel, maar die woonde dan niet in de buurt of dat contact verwaterde.
Ondertussen ben ik 28 en het hele internetdaten heb ik al een keer gedaan toen internet net op gang kwam en dat was toen ook al geen succes.
Een keer daten zou wel leuk zijn, maar ik woon echt in het uiterste zuiden van het land dus praktisch bij iedereen ver vandaan.

[..]

Inderdaad. Je moet echt alles eruit trekken en als je dan eindelijk denkt een onderwerp te hebben gevonden waarmee je een raakvlak denkt te hebben blijken de dames vaak holle omhulsels van een toch al niet te flamboyant uiterlijk. :')
Nouja, de tijden zijn verandert, dat scheelt weer. Maar zolang je ze zelf ook niet interessant vindt, dan houdt het daadwerkelijk daten natuurlijk ook wel op. \Maar is het online daten nu een uitbreiding geworden of is het vervanging van de anderen omdat die niet werkte voor je?
  maandag 3 september 2012 @ 16:07:52 #15
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116347623
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja, de tijden zijn verandert, dat scheelt weer. Maar zolang je ze zelf ook niet interessant vindt, dan houdt het daadwerkelijk daten natuurlijk ook wel op. \Maar is het online daten nu een uitbreiding geworden of is het vervanging van de anderen omdat die niet werkte voor je?
Ik snap je vraag niet...
  maandag 3 september 2012 @ 16:07:55 #16
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116347625
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:04 schreef ArtistA het volgende:

[..]

[..]

Ja serieus zo ervaar ik het ook hoor. Heb nu 1 meid in paiq waar ik goed mee overweg kan en die speelt dan diablo 3. Dat is misschien wel typerend voor mij ook maar goed :P maar zij is gewoon relaxt en wat normaal. Ik dacht eerst dat het principe wel goed was maar nu na 15 minuten toch stil enzo is alleen maar irritant juist. Terwijl ik verder juist niet zoveel problemen met meiden heb, in het echt niet en ook op gewone chatsites niet bijvoorbeeld. Paiq is voor mij echt wel verfuckt gewoon :D
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 16:09:25 #17
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116347680
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:07 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet...
Nou of je in het echt meisjes pakte vroeger en nu en daten via internet als extraatje is of dat daten via internet nu de vervanging is van meiden gruwelijk hard pakken in het echt 8-)
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 16:09:53 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116347694
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:07 schreef ArtistA het volgende:

Ik snap je vraag niet...
Hoe gaat het meiden versieren in de kroeg / op straat /waar dan ook?
Probeer je het nu online omdat dat dus niet lukt?
  maandag 3 september 2012 @ 16:14:46 #19
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116347874
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou of je in het echt meisjes pakte vroeger en nu en daten via internet als extraatje is of dat daten via internet nu de vervanging is van meiden gruwelijk hard pakken in het echt 8-)
:')
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe gaat het meiden versieren in de kroeg / op straat /waar dan ook?
Probeer je het nu online omdat dat dus niet lukt?
Mwah, ik ben geen casanova als je dat bedoelt. In het verleden heb ik wel een aardig aantal aan meisjes versierd, maar een vriendin heb ik niet vaak gehad (2 keer).
Daarom wilde ik nog weleens uitwijken naar datingsites, maar het wierp nooit echt haar vruchten af.
  maandag 3 september 2012 @ 16:18:54 #20
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116348043
Net op paiq een battledate, vroeg ze wat we stemden. Ik pvv ander d66. Haar keus was gemaakt :D ( de ander dus :{ ) sommige meiden filteren echt best wel snel hehe
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 16:21:27 #21
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116348144
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:14 schreef ArtistA het volgende:

Mwah, ik ben geen casanova als je dat bedoelt. In het verleden heb ik wel een aardig aantal aan meisjes versierd, maar een vriendin heb ik niet vaak gehad (2 keer).
Daarom wilde ik nog weleens uitwijken naar datingsites, maar het wierp nooit echt haar vruchten af.
Chatten werkt beter vind ik. Gewoon een groep mensen. Ook al zijn die ook vaak raar, maar in ieder geval meer mensen en niet zolang hoeven te wachten enzo en focussen op 1 persoon. of van die camchats zoals van flirtmee
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 16:24:43 #22
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116348272
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Net op paiq een battledate, vroeg ze wat we stemden. Ik pvv ander d66. Haar keus was gemaakt :D ( de ander dus :{ ) sommige meiden filteren echt best wel snel hehe
Ja vind je het gek. :') Ik zou een PVV-stemmer ook meteen verwijderen.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 3 september 2012 @ 16:26:05 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116348317
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
strik vraag :D had moeten zeggen dat je nog niet alles gelezen hebt en je de publieke debatten afwacht voor je een goede en juiste keuze kan maken.

Dat geeft an dat je eerst goed inleest voor je een belangrijke beslissing neemt. Kennelijk is politiek belangrijk voor haar anders stelt ze die vraag niet!

Ik heb ook zo een battledate gedaan, die andere gast zat alleen maar, goeie vraag ook_gek, goed punt ook_gek, heb je gelijk in ook_gek. Dus ik reageerde op een geven moment met de vraag of een eigen sterke mening en zelfstandig belangrijk is. Zegt die gast ja :D

Hij liep als een mak lammetje achter mij en haar aan :D na paar min lullen merkte ik al dat zij erg dominant was en heb toen al aangegeven dat ze voor die gast moet gaan omdat ik te dominant voor haar ben en zij hem heerlijk kan domineren en alles kan laten doen wat zij wil. Reageert hij, dat vind ik erg aardig dat je dat zegt ook_gek :D god domme zeg wat een figuur!

Ik heb elke keer gekke mensen in zo een battledate :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 3 september 2012 @ 16:28:35 #24
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116348416
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja vind je het gek. :') Ik zou een PVV-stemmer ook meteen verwijderen.
Ja zulke mensen zitten ertussen. Mensen verwijderen op basis van hun politieke voorkeur is net zo zwart/wit als stellen dat alle buitenlanders misdadig zijn of juist alle Nederlanders goed :') maar goed zolang je niet door hebt hoe simpel je denkt heb je er ook geen last van
we dan
pi_116348540
Hoezo is dat net zo zwart/wit.
Misschien heeft iemand gewoon behoefte aan samen leven met iemand die redelijk gelijk denkt qua politiek. En is ze het op geen enkel punt eens met de pvv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')