Oh, keihard inwendig strelen. Zeg dat dan Vinnie, goed bezig man!quote:
Nee dat zei ik niet en hebben we ook niet gedaan.quote:Op maandag 3 september 2012 15:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh, keihard inwendig strelen. Zeg dat dan Vinnie, goed bezig man!
Leuk! Via welke sites ben je deze tegen gekomen? Welke mevrouw was dat met het slapen?quote:Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet en hebben we ook niet gedaan.
Morgen date met mevrouw #2: weet nog niet wat we gaan doen
Donderdag date met mevrouw #1: Beginnen met Saw-marathon
Je zou verwachten dat dit een SC topic bij uitstek zou zijn... Voor de verandering maar eens de OP gelezen voordat ik wat post.quote:
Maar je vindt de vrouwen wel interessant genoeg om mee te daten? OF dat ook niet?quote:[b]Op maandag 3 september 2012 15:54 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Helaas resulteert dit nooit in iets concreets
Allebei via Paiqquote:Op maandag 3 september 2012 15:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk! Via welke sites ben je deze tegen gekomen? Welke mevrouw was dat met het slapen?
Nee via paiq is het bij mij ook altijd bagger. Serieus wordt er soms pissig van. Terwijl met cam altijd goed en in het echt ook altijd goed. Heb ook gewoon met regelmaat wel een vriendin en ook voor langere tijd dus ja. Die meiden die op paiq zitten zijn wat vaag.quote:Op maandag 3 september 2012 15:54 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat dit een SC topic bij uitstek zou zijn... Voor de verandering maar eens de OP gelezen voordat ik wat post.
Ik heb dit topic al een tijd in m'n myat staan, maar ik wist nooit de moed bij mekaar te schrapen om...![]()
Ok, wat overdreven.
Bij deze dan: ik zit al best een tijd op een datingsite (Paiq), maar ik ben niet zo heel actief. Mocht de gelegenheid zich dan toch voordoen kom ik weleens in gesprek met een dame.
Helaas resulteert dit nooit in iets concreets en ik heb daarom ook nog nooit gedate via een datingsite. Ik kan toch niet de enige zijn die zo weinig productief is via het wwweb?
Mwah, niet bepaald... Er was ooit wel een meisje die me beviel, maar die woonde dan niet in de buurt of dat contact verwaterde.quote:Op maandag 3 september 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je vindt de vrouwen wel interessant genoeg om mee te daten? OF dat ook niet?
Inderdaad. Je moet echt alles eruit trekken en als je dan eindelijk denkt een onderwerp te hebben gevonden waarmee je een raakvlak denkt te hebben blijken de dames vaak holle omhulsels van een toch al niet te flamboyant uiterlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 15:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee via paiq is het bij mij ook altijd bagger. Serieus wordt er soms pissig van. Terwijl met cam altijd goed en in het echt ook altijd goed. Heb ook gewoon met regelmaat wel een vriendin en ook voor langere tijd dus ja. Die meiden die op paiq zitten zijn wat vaag.
Nouja, de tijden zijn verandert, dat scheelt weer. Maar zolang je ze zelf ook niet interessant vindt, dan houdt het daadwerkelijk daten natuurlijk ook wel op. \Maar is het online daten nu een uitbreiding geworden of is het vervanging van de anderen omdat die niet werkte voor je?quote:Op maandag 3 september 2012 16:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mwah, niet bepaald... Er was ooit wel een meisje die me beviel, maar die woonde dan niet in de buurt of dat contact verwaterde.
Daarnaast ben ik veel te romantisch
Ik wil een meisje ontmoeten, haar het hof maken, verrassen etc.
Ondertussen ben ik 28 en het hele internetdaten heb ik al een keer gedaan toen internet net op gang kwam en dat was toen ook al geen succes.
Een keer daten zou wel leuk zijn, maar ik woon echt in het uiterste zuiden van het land dus praktisch bij iedereen ver vandaan.
[..]
Inderdaad. Je moet echt alles eruit trekken en als je dan eindelijk denkt een onderwerp te hebben gevonden waarmee je een raakvlak denkt te hebben blijken de dames vaak holle omhulsels van een toch al niet te flamboyant uiterlijk.
Ik snap je vraag niet...quote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, de tijden zijn verandert, dat scheelt weer. Maar zolang je ze zelf ook niet interessant vindt, dan houdt het daadwerkelijk daten natuurlijk ook wel op. \Maar is het online daten nu een uitbreiding geworden of is het vervanging van de anderen omdat die niet werkte voor je?
Ja serieus zo ervaar ik het ook hoor. Heb nu 1 meid in paiq waar ik goed mee overweg kan en die speelt dan diablo 3. Dat is misschien wel typerend voor mij ook maar goedquote:Op maandag 3 september 2012 16:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mwah, niet bepaald... Er was ooit wel een meisje die me beviel, maar die woonde dan niet in de buurt of dat contact verwaterde.
Daarnaast ben ik veel te romantisch
Ik wil een meisje ontmoeten, haar het hof maken, verrassen etc.
Ondertussen ben ik 28 en het hele internetdaten heb ik al een keer gedaan toen internet net op gang kwam en dat was toen ook al geen succes.
Een keer daten zou wel leuk zijn, maar ik woon echt in het uiterste zuiden van het land dus praktisch bij iedereen ver vandaan.
[..]
Inderdaad. Je moet echt alles eruit trekken en als je dan eindelijk denkt een onderwerp te hebben gevonden waarmee je een raakvlak denkt te hebben blijken de dames vaak holle omhulsels van een toch al niet te flamboyant uiterlijk.
Nou of je in het echt meisjes pakte vroeger en nu en daten via internet als extraatje is of dat daten via internet nu de vervanging is van meiden gruwelijk hard pakken in het echtquote:
Hoe gaat het meiden versieren in de kroeg / op straat /waar dan ook?quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou of je in het echt meisjes pakte vroeger en nu en daten via internet als extraatje is of dat daten via internet nu de vervanging is van meiden gruwelijk hard pakken in het echt
Mwah, ik ben geen casanova als je dat bedoelt. In het verleden heb ik wel een aardig aantal aan meisjes versierd, maar een vriendin heb ik niet vaak gehad (2 keer).quote:Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het meiden versieren in de kroeg / op straat /waar dan ook?
Probeer je het nu online omdat dat dus niet lukt?
Chatten werkt beter vind ik. Gewoon een groep mensen. Ook al zijn die ook vaak raar, maar in ieder geval meer mensen en niet zolang hoeven te wachten enzo en focussen op 1 persoon. of van die camchats zoals van flirtmeequote:Op maandag 3 september 2012 16:14 schreef ArtistA het volgende:
Mwah, ik ben geen casanova als je dat bedoelt. In het verleden heb ik wel een aardig aantal aan meisjes versierd, maar een vriendin heb ik niet vaak gehad (2 keer).
Daarom wilde ik nog weleens uitwijken naar datingsites, maar het wierp nooit echt haar vruchten af.
Ja vind je het gek.quote:Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Net op paiq een battledate, vroeg ze wat we stemden. Ik pvv ander d66. Haar keus was gemaakt( de ander dus
) sommige meiden filteren echt best wel snel hehe
strik vraagquote:Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Net op paiq een battledate, vroeg ze wat we stemden. Ik pvv ander d66. Haar keus was gemaakt( de ander dus
) sommige meiden filteren echt best wel snel hehe
Ja zulke mensen zitten ertussen. Mensen verwijderen op basis van hun politieke voorkeur is net zo zwart/wit als stellen dat alle buitenlanders misdadig zijn of juist alle Nederlanders goedquote:Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja vind je het gek.Ik zou een PVV-stemmer ook meteen verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |