Dextro's mag ik van mezelf ook niet, om dezelfde redenquote:Op maandag 3 september 2012 14:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is wel een beetje een afwijking van mij. Je moet me ook nooit die dextrodingen geven. Ik eet ze echt allemaal op zodat mijn suikerspiegel binnen no-time verneukt is
Moonwalk?quote:Op maandag 3 september 2012 14:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Erge is dat hij daardoor een date met een fokker mis liep toch?
Ah, Twi, Myr en ik dus.quote:
Onder anderequote:Op maandag 3 september 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moonwalk?
[..]
Ah, Twi, Myr en ik dus.
Heb met alles moeite om maat te houdenquote:Op maandag 3 september 2012 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dextro's mag ik van mezelf ook niet, om dezelfde reden.
Ik alleen met lekkere dingen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb met alles moeite om maat te houden
Zijn er bruidsmeisjes? Dan kom ik ook.quote:
En kree wil nu ookquote:Op maandag 3 september 2012 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn er bruidsmeisjes? Dan kom ik ook.
Als ik ooit ga trouwen komen er alleen maar FOK!kersquote:Op maandag 3 september 2012 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen nodig ik wel fokkers uit hoor
En je familie? Of zitten die ook allemaal op FOK!?quote:Op maandag 3 september 2012 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen komen er alleen maar FOK!kers
We maken wel een huwelijkstopic voor je aan.quote:Op maandag 3 september 2012 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen geschreven lied gebaseerd op Kedeng Kedeng ten gehore brengen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik geen FIPO gaan roepen.
Als kree niet als bruidsmeisje gaat, is hij veilig.quote:
Is Merel- dan bruidsmeisje trouwens?quote:Op maandag 3 september 2012 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is echt het recept naar succes ja.quote:Op maandag 3 september 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
Mijn collega gaat trouwen omdat hij zijn vriendin, waarmee het uit was, zwanger heeft geschopt.
Ik zou haar eerder weer on-zwanger schoppen voor het in mij opkwam er ermee te trouwen.quote:Op maandag 3 september 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
Mijn collega gaat trouwen omdat hij zijn vriendin, waarmee het uit was, zwanger heeft geschopt.
Dat zei ik hem ookquote:Op maandag 3 september 2012 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is echt het recept naar succes ja.
Dus hij gaat trouwen omdat zij een miskraam krijgt?quote:Op maandag 3 september 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
Nee, een relatie beginnen om het nog een keer te proberen zou ik al raar vinden. Maar direct trouwen.quote:Op maandag 3 september 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is te proberen natuurlijk.
Ze denken aan het belang van het kind, dat is lovenswaardig in ieder geval.quote:Op maandag 3 september 2012 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, een relatie beginnen om het nog een keer te proberen zou ik al raar vinden. Maar direct trouwen.
Kinderen worden niet blij van ongelukkige ouders die samen zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze denken aan het belang van het kind, dat is lovenswaardig in ieder geval.
Ik denk er tegenwoordig wel eens over na, een relatie beginnen met een vrouw met een kind.quote:Op maandag 3 september 2012 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, een relatie beginnen om het nog een keer te proberen zou ik al raar vinden. Maar direct trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |