Ik. Donders lekker. En wel chill als je lang geconcentreerd moet zijn om hoofdpijn te voorkomenquote:Op maandag 3 september 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want welk normaal mens eet er nu suikerklontjes.
Er zijn gelukkig ook normale fokkersquote:Op maandag 3 september 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
FOK!kers op je bruiloft. Ben je lekker mee.
FIPO!
Pics van je zusje!
Je moeder!
2 keer de helft, hehehehe.
Ja, ik had hem toch gekocht!:'(:D
2/10
LAPO
Misschien zei hij 'Kreetje vindt jou aardig'quote:Op maandag 3 september 2012 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik haar was had ik gezegd:"Het is vind."
Echt? Ik vind suikerklontjes echt ranzig. Helpt zuigen tegen hoofdpijn ja?quote:Op maandag 3 september 2012 14:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik. Donders lekker. En wel chill als je lang geconcentreerd moet zijn om hoofdpijn te voorkomen
Blijkbaar boeit het haar net zo min als mij dus al een pluspunt.quote:Op maandag 3 september 2012 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik haar was had ik gezegd:"Het is vind."
Als ik ooit ga trouwen nodig ik wel fokkers uit hoorquote:Op maandag 3 september 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
FOK!kers op je bruiloft. Ben je lekker mee.
FIPO!
Pics van je zusje!
Je moeder!
2 keer de helft, hehehehe.
Ja, ik had hem toch gekocht!:'(:D
2/10
LAPO
Ja.quote:Op maandag 3 september 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik vind suikerklontjes echt ranzig. Helpt zuigen tegen hoofdpijn ja?
Vrouwen hebben toch altijd hoofdpijn als de man seks voorsteltquote:Op maandag 3 september 2012 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso helpt seks.. dus zuigen vast ook wel
Grappig. Ik ga straks maar eens wat lolly's kopen dan.quote:
Dat zijn domme vrouwenquote:Op maandag 3 september 2012 14:53 schreef debeterebob het volgende:
Vrouwen hebben toch altijd hoofdpijn als de man seks voorstelt
"Ik weet niet of ik je net zo aardig vind als in mfn, maar jij bent wél m'n type."quote:Op maandag 3 september 2012 14:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien zei hij 'Kreetje vindt jou aardig'
EDIT: Zonder hoofdletter natuurlijk.
Welke dan?quote:Op maandag 3 september 2012 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen nodig ik wel fokkers uit hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Is wel een beetje een afwijking van mij. Je moet me ook nooit die dextrodingen geven. Ik eet ze echt allemaal op zodat mijn suikerspiegel binnen no-time verneukt isquote:Op maandag 3 september 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grappig. Ik ga straks maar eens wat lolly's kopen dan.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke dan?De leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erge is dat hij daardoor een date met een fokker mis liep toch?quote:Op maandag 3 september 2012 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
"Ik weet niet of ik je net zo aardig vind als in mfn, maar jij bent wél m'n type."
Dextro's mag ik van mezelf ook niet, om dezelfde redenquote:Op maandag 3 september 2012 14:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is wel een beetje een afwijking van mij. Je moet me ook nooit die dextrodingen geven. Ik eet ze echt allemaal op zodat mijn suikerspiegel binnen no-time verneukt is
Moonwalk?quote:Op maandag 3 september 2012 14:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Erge is dat hij daardoor een date met een fokker mis liep toch?
Ah, Twi, Myr en ik dus.quote:
Onder anderequote:Op maandag 3 september 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moonwalk?
[..]
Ah, Twi, Myr en ik dus.
Heb met alles moeite om maat te houdenquote:Op maandag 3 september 2012 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dextro's mag ik van mezelf ook niet, om dezelfde reden.
Ik alleen met lekkere dingen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb met alles moeite om maat te houden
Zijn er bruidsmeisjes? Dan kom ik ook.quote:
En kree wil nu ookquote:Op maandag 3 september 2012 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn er bruidsmeisjes? Dan kom ik ook.
Als ik ooit ga trouwen komen er alleen maar FOK!kersquote:Op maandag 3 september 2012 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen nodig ik wel fokkers uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |