Daar zitten vast geen naalden inquote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 3 september 2012 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zitten vast geen naalden in
Je kan het proberen natuurlijkquote:Op maandag 3 september 2012 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Ook niet als ik er lief bij kijk?Zijn mooie benen verdorie
En toch lijk jij me wel zo'n type die met plezier zn chick helpt met dat soort dingenquote:
Nah da's niet iets wat opeens tussendoor kwam hoorquote:Op maandag 3 september 2012 17:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afspraak niet nakomen is idd slecht.
1,5 uur niet reageren, dat heeft misschien iets met drukte te maken? Iets wat tussendoor kwam?
en dat ze naar die feesten gaat? wat heb jij daarmee te maken?
quote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch lijk jij me wel zo'n type die met plezier zn chick helpt met dat soort dingen
Nee toch nietquote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch lijk jij me wel zo'n type die met plezier zn chick helpt met dat soort dingen
Geen probleem, maar zeg dan 'Sorry ik kan vanavond niet want ik ben morgen vroeg weg'quote:Op maandag 3 september 2012 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze mag niet druk zijn met andere dingen en met dr beste maatje naar de gentse feesten?
Vertel dan ook gelijk even het hele verhaal, scheelt wat langs elkaar heen gepraat hierquote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef Faxie het volgende:
Nah da's niet iets wat opeens tussendoor kwam hoor![]()
Dat ze naar die feesten gaat betekent dat ze sowieso niet van plan was om die avond te komen. Ze had dus al iets staan, vervolgens spreekt ze met mij af, dan negeert ze me en daagt niet op.
Dat zijn rotstreken
Ja, doodsbangquote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef Evie het volgende:
[..]Scheermesjes en waxkits zijn natuurlijk anders dan naalden
![]()
Ben je ook bang voor naaldhakken royco?
Ok en nu op chronologische volgorde! Lijkt verdorie net alsof ik weer memento kijkquote:Op maandag 3 september 2012 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen probleem, maar zeg dan 'Sorry ik kan vanavond niet want ik ben morgen vroeg weg'
Oid...
Gewoon, wat fatsoenlijke mensen zouden doen....
't Ligt toch allemaal aan mij, zoals gewoonlijkquote:Op maandag 3 september 2012 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vertel dan ook gelijk even het hele verhaal, scheelt wat langs elkaar heen gepraat hier
What else is newquote:Op maandag 3 september 2012 17:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Ligt toch allemaal aan mij, zoals gewoonlijk
In dit geval wel, want we zijn afhankelijk van wat jij verteltquote:Op maandag 3 september 2012 17:56 schreef Faxie het volgende:
't Ligt toch allemaal aan mij, zoals gewoonlijk
Postopkrikkenquote:
Eet smakelijk schatquote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
Ga het er verder ook niet meer over hebben want het verandert toch niets...
Ik ga eten...
Truequote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of sluiting van het topic\
Beide mag vast niet
eetsmakelijkquote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
Ga het er verder ook niet meer over hebben want het verandert toch niets...
Ik ga eten...
quote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of sluiting van het topic\
Beide mag vast niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |