Zeker beter!!quote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wens haar alle voorspoed van de wereld, zo beter?
vrouwen en techniek.quote:Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee hoeren ding. kan juiste stuurprogramma niet vinden ofzo. Dat ie lekker de tyfus krijgt.
Of een afspraak niet nakomen, bewust 1,5 uur niet reageren op een bericht terwijl ze een paar minuten daarvoor gelijk wat terugstuurde nog, om de volgende dag de hele dag met d'r beste maatje op de Genste feesten rondgehangen te hebben?quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze weinig misdaan..
Heb je geen pauzeknop?quote:Op maandag 3 september 2012 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben aan het gamen en ga een glas drinken pakken. Ik sta verstopt in een hoekje in een lege gang.
Kom terug, zie ik nog 8 orks die op mijn levenloze lichaam aan het inhakken zijn. Goed bezig.
Is goed kom ff hierheen dan mag jij mn benen harsenquote:
jongeeeee. ik duw de goede knopjes toch inquote:
Das geen martelen dat is fijnquote:
hadden jullie samen een contract? je weet wel, met verplichtingen enzo?quote:Op maandag 3 september 2012 17:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of een afspraak niet nakomen, bewust 1,5 uur niet reageren op een bericht terwijl ze een paar minuten daarvoor gelijk wat terugstuurde nog, om de volgende dag de hele dag met d'r beste maatje op de Genste feesten rondgehangen te hebben?
Om maar wat te noemen... d'r zijn nog wat dingetjes hoor...
Afspraak niet nakomen is idd slecht.quote:Op maandag 3 september 2012 17:48 schreef Faxie het volgende:
Of een afspraak niet nakomen, bewust 1,5 uur niet reageren op een bericht terwijl ze een paar minuten daarvoor gelijk wat terugstuurde nog, om de volgende dag de hele dag met d'r beste maatje op de Genste feesten rondgehangen te hebben?
Ze mag niet druk zijn met andere dingen en met dr beste maatje naar de gentse feesten?quote:Op maandag 3 september 2012 17:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
te makkelijk dus ik laat hem gaan.quote:Op maandag 3 september 2012 17:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
jongeeeee. ik duw de goede knopjes toch in
Dan laat maar weer.quote:Op maandag 3 september 2012 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed kom ff hierheen dan mag jij mn benen harsen
Ouch!quote:
Doe eens normaal man.quote:Op maandag 3 september 2012 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed kom ff hierheen dan mag jij mn benen harsen
Ghehequote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan laat maar weer.
* Royco1 bergt zijn koffertje weer op
Mijn benen wil je toch wel harsen?quote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan laat maar weer.
* Royco1 bergt zijn koffertje weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |