Iedereen is nog weekend vieren...quote:
ik druk, maar er gebeurt niks.quote:
Ben je weer in de wc gevallen?quote:Op maandag 3 september 2012 23:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik druk, maar er gebeurt niks.
quote:
twitter:stephenfry twitterde op maandag 03-09-2012 om 11:43:09Told a joke yesterday. A warhorse walks into a bar. The barman says, "why the long film?" reageer retweet
huh? Ik was mijn eigen post aan het verbeteren. Klopte die nu nog steeds niet?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:15 schreef Baszh het volgende:
Mazzeltje DF, want eigenlijk klopt het net niet natuurlijk
Ik maakte gebruik van mijn recht op twee antwoorden voordat de vraagsteller moet controleren, en van deze vier was ik niet zekerquote:Op woensdag 5 september 2012 19:19 schreef Baszh het volgende:
Nouja je dacht dat je maar 1 moest omdraaien. Als je of incr-nemo of t3-c2 omdraaide, waren ze alsnog fout
Niet erg... Spock... maar je moet.... de menselijke factor... meewegen!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef Baszh het volgende:
Ja sorry ik ben weer met logica bezig (Wittgenstein lezen) dus zulke dingen vallen me op.
Waarom geef jij dan trouwens geen antwoord?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Opvallend dat niemand zijn beste rol kan herinneren :-P
Vragen stellen op mobiel vind ik niksquote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Waarom geef jij dan trouwens geen antwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |