abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118416261
Ik denk wel dat mannen meer het besluit echt moeten nemen.
Vrouwen al wel rammelen voor het echte besluit genomen is.

Maar Kapiteincupcake wat nu als je vriend nooit kinderen wil, ga je dan weg bij je vriend?
pi_118416456
Tsja, als je elk een heel ander beeld hebt van de toekomst...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_118416570
Mijn wens zou absoluut groter zijn hoor.
Ik heb ze nu al maar als ik ze niet had dan had ik geen tijd en moeite in een man gestoken die geen kinderen wil, of in ieder geval niet binnen een jaar of 6.
pi_118416677
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik vindt vooral de reactie vervelend als het ter sprake komt...die teleurgestelde reactie..

eigenlijk dacht ik ook stiekem dat het iets vrouwelijks was en dat heb ik hem ook voor de voeten geworpen in een geiirriteerde bui :@

stiekem ben ik ook bang dat hij het niet los kan laten en dat het iets is wat altijd tussen ons in blijft hangen. Maar ik kan niet zomaar hierin meegaan..ik ben degene die 9 maanden zwanger zal zijn, mijn eigen hobbys aan de kant zal moeten zetten voor een tijd, weer een tijdje een break van mijn werk in een mannenwereldje waar dat toch al niet gewenst is. En vervolgens weer een klein afhankelijk wezentje terwijl ik zo blij ben dat mijn dochtertje zich tegenwoordig zelf kan aankleden, zelf naar de wc kan, je echt met haar kan praten en je reactie terugkrijgt, je samen leuke dingen kunt doen enz enz...klinkt vast egoistich, maar toch
Precies om wat jij zegt denk ik dat ik óf snel een tweede wil (dan zit je sowieso nog in de afhankelijke fase) óf misschien helemaal niet... Ik vind de babyperiode echt veel intensiever dan ik me ooit had voorgesteld, maar ik zag ons eigenlijk altijd als gezin-van-vier. Ik heb zelf 2 zussen en gun mijn eigen zoon ook zo'n speciale band O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118418759
Dat is precies de reden dat ik wellicht beter nu een tweede zou kunnen krijgen want ik zit nu nog in het herstel van de eerste en weet niet of ik het over een paar jaar nog aandurf als ik hopelijk weer helemaal hersteld ben *fingers crossed*

Maar we hebben geen ruimte in onze woning dus het houdt sowieso op voor nu.
Ik twijfel echt of ik het over een paar jaar nog aandurf.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118420531
ja...wij hadden altijd voor ogen dat we het bij 1 kindje zouden houden...dusi k heb er toen ze klein was nooit zo over nagedacht..maar als ik dat toen had geweten dat mijn man zo zou gaan rammelen had ik mischien ook direct voor een 2e erachteraan gekozen.

Maar nu...ik vindt het maar lastig want ik wil zijn gevoel niet helemaal negeren, maar ik vindt nu dat ik diegene ben die her het meeste voor moet inleveren terwijl er voor hem " niks veranderd"
pi_118420762
Lastig Bla, hier is het andersom, ik zou wel een derde willen, manlief vind 2 op zich wel genoeg. Ik sta er wel zo in dat we het allebei moeten willen. Dus zo lang hij twijfelt heb ik me daar bij neer te leggen. Ik ben namelijk bang dat als we er toch voor zouden gaan omdat ik dat zo graag wil en het word weer net als hoe het bij onze 2de ging dan gaat hij het me misschien wel kwalijk nemen..
Verder heb ik zelf hier en daar ook nog wel twijfels, maar dat heeft meer met mezelf te maken dan met het feit dat ik graag nog 1x een mini beetje wil (en dan het liefst wel een jongetje natuurlijk) ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_118420776
quote:
2s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:12 schreef Pvoesss het volgende:
Maar Kapiteincupcake wat nu als je vriend nooit kinderen wil, ga je dan weg bij je vriend?
Het klinkt een beetje cru, maar aangezien ik nog geen kindjes heb en mijn vriend zijn gedachten hierover niet zou veranderen, dan zou de relatie gewoon niet werken denk ik.. :{ Ik zou het hem kwalijk nemen als ik straks kinderloos ben en in de overgang..
pi_118420922
Offtopic, maar ik had nooit hier geneusd omdat ik dacht dat dit topic echt letterlijk over rammelaars ging :')

fail ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_118430794
Als mijn vriend geen kinderen had gewild, dan was ik waarschijnlijk niet al zover met hem gekomen. Dan hadik 2 jaar geleden al wegegaan, met pijn in mijn hart dat wel.
Mijn wens is gewoon zo groot, ik zie mijn leven niet als eeuwig kinderloos. Gelukkig wilt hij ze ook heel graag. Ik wacht dus geduldig af.
Mijn broer heeft zijn relatie ook afgekapt vanwege een kinderwens ( maar ook omdat zij gewoon een b*tch was in een ruzie situatie, 3 dagen lang een eenzijdige ruzie om een kleinigheidje heeft bij hem de emmer doen overlopen.)
  donderdag 25 oktober 2012 @ 20:17:22 #261
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_118431481
hier is het enigszins andersom..
toen ik hem ontmoette kwam idd de kinder-vraag snel ter sprake.
hij wilde ook kinderen , dus ik blij. ondertussen zijn we 3 jaar verder en staat eea nu "geplanned" voor volgend jaar.. misschien is dat prima op tijd, maar als bijna 33 jarige vind ik het wel tijd worden -O-

en als ik dat van tevoren had geweten.. :@ :X ik weet niet of ik het dan TOEN had gedaan..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_118431673
Ja, kanik me wel iets bij voorstellen. Ik vind mezelf nu al oud worden met me net 28. Mocht ik nu zwanger raken, dan ben ik net 29 als het er is. In mijn ogen heb ik dus nog een jaar om zwanger te raken, want ik wil voor mijn 30e moeder worden. Maar ik vind het nu al krap worden. Lastig hoor.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 20:22:57 #263
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_118431833
dat wilde ik vroeger ook altijd..
alleen de ( mislukte) relaties ervoor werkten ook al niet mee.. :D al ben ik in de meeste gevallen wel blij dat ik niet met hun een kind heb of er is iets HEUL erg mis met mij :D 8)7

mannen zijn gewoon allemaal mietjes o|O
  donderdag 25 oktober 2012 @ 20:32:46 #264
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_118432310
een vriendin van ons wilde ok altijd voor haar 30e moeder worden....nu is ze net zwanger, maar jeetje wat heeft zij kunnen "zeuren" over het feit dat zij haar leven on hold heeft moeten voor haar 3jaar jongere vriend die nog een hbo wilde doen.....(ik dacht dan altijd, ja dat wist je als je vriend hebt die jonger is...en zij was niet eens zo oud toen hij begon/klaar was met zijn hbo) en on hold vond ik altijd zon zware benaming....ze kon gewoon door met haar leven, zij wilde geen kinderen als hij nog op school zat en terwijl ze in een appartemenr zaten.....tja das jullie keus...daar sta je toch samen achter?!

(hoop niet dat ik onredelijk klink :s )

nu zijn ze dus zwanger en ben ik jaloers...:( het probleem is ook nog eens dat ik mee moet helpen met dingen uitzoeken (zij is geen google wonder, dus mag ik dat doen) wel leuk enzo...maar moet het nog ff een plaats geven zeg maar...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_118433399
Oh ja, ik noem dat ook niet on-hold hoor. Mijn leven gaat ook gewoon door, ik maak ook wel lol zonder kinderen.
Ik heb wat dat aangaat misschien ook mazzel dat vriend en ik dezelfde opleiding deden en hij een jaartje verder was. Uiteindelijk was het nog een half jaartje, en slaagde we hetzelfde jaar, (januari en juni) dus we waren min of meer op hetzelfde punt in ons leven. We hebben dan ook bewust ervoor gekozen bij zijn ouders in te wonen tot er een eengezinswoning (te huur) kwam die in onze kinderwens kon meehelpen. (wachten waard geweest, prachthuis) Enige reden dat het nu uitgesteld is, is vanwege de operatie. Ik vind het nu gewoon een slechte timing. Als ik al zwanger was geweest, dan zou ik het heel zwaar hebben gehad denk ik.
pi_118433931
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja als ik zelf zou rammelen zou ik het ook wel schattig vinden denk ik. Maar voor nu vindt ik het gewoon irritant :@

en het oneerlijke is dat ik weet hoe het is, want vorige keer was ik degene die rammelde en hem zijn hoofd gek heb gemaakt ;)

ik vraag me alleen af of degene die rammeld het ooit los kan laten als die wens niet vervuld wordt...zouden jullie het los kunnen laten?
Ja, ik kan dat loslaten, maar wel omdat S er al is. Ik denk dat ik het voor een eerste niet los zo kunnen laten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_118434661
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:47 schreef mignonne het volgende:
Hoi!

RAMMEL! *Eierstokken vasttaped*

Doei!

>:O
+1
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_118435397
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:00 schreef Spirit82 het volgende:
Offtopic, maar ik had nooit hier geneusd omdat ik dacht dat dit topic echt letterlijk over rammelaars ging :')

fail ;(
en nu ben je op zoek naar een rammelaar?
ik kan je die van de wereldwinkel aanraden
pi_118445265
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:00 schreef Spirit82 het volgende:

fail ;(
mwhehehe :D

herkenbaar hoor! ik heb ook jarenlang gedacht dat OUD het Fok!-archief was :Y) waar alle OUDe topics te vinden waren :+ wist ik veel :')
:)
pi_118445478
oh en over rammelende mannen, die mijne rammelt, niet te zuunig!
Nu rammel ik zelf net zo hard, maar ik kan het op dit moment beter plaatsen en iets anders prioriteit geven. Ik merk aan hem dat hij daar meer moeite mee heeft. Logisch natuurlijk want hij is niet degene die eerst nog eea moet afronden. Bovendien, als hij degene was geweest die een studie had gedaan dan had ik misschien zomaar wel al zwanger geweest. Hij is namelijk niet degene die zijn leven on hold hoeft te zetten. ( nav bovenstaande ;) zwanger zijn, een kind baren, das pas je leven zoals je het tot dan toe kende on hold zetten!)
Wat Bla ook zegt, ik ben degene die weer 9 maanden een kind moet dragen, die moet baren en die moet herstellen van dat baren. Ik wéét inmiddels dat ik me een jaar na die bevalling ook echt nog niet 100% de oude voel, dat is niet per se negatief maar wel iets om in te calculeren. Bovendien ben ik nu wel een beetje benauwd dat een nieuw kind wellicht hetzelfde zal hebben als onze jongste, waardoor ik weer een jaar ziekenhuis in en uit kan en een kind heb wat dag en nacht huilt. Dat is voor niemand leuk en dat doe ik dus echt pas liever als ik de belangrijke dingen nu heb afgerond. Als er weer zo'n kind komt dan is dat prima maar dan wil ik daar wel alle tijd en aandacht voor hebben. ik zal dr potver toch ooit wel eentje baren die normaal werkende darmen heeft? :o
:)
pi_118449868
quote:
17s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:28 schreef Kyara het volgende:

[..]

en nu ben je op zoek naar een rammelaar?
ik kan je die van de wereldwinkel aanraden
Nee ik vroeg me af hoe je in vredesnaam zoveel over rammelaars kon praten, dus ik was nieuwsgierig :@
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:39:30 #272
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_118450302
gmbl Mignonne.. zulk soort dingen wil ik helemaal niet horen ;)
ik wil gewoon tot 6 maanden zwanger zijn normaal door blijven werken, ( ik werk in de offshore, met meer dan 6 maanden mag je niet meer offshore zitten ivm een verhoogd risico op een medische evacuatie) een kind uit poepen en 10 weken later weer offshore gaan werken :P

niks geen "lastige" kinderen of lichamelijke gebrekken! :P
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:39:58 #273
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_118450315
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee ik vroeg me af hoe je in vredesnaam zoveel over rammelaars kon praten, dus ik was nieuwsgierig :@
maar dat denk ik ook over sommige andere "artikelen"hier in OUD :P
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:41:47 #274
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118450351
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:39 schreef Barreltje het volgende:
gmbl Mignonne.. zulk soort dingen wil ik helemaal niet horen ;)
ik wil gewoon tot 6 maanden zwanger zijn normaal door blijven werken, ( ik werk in de offshore, met meer dan 6 maanden mag je niet meer offshore zitten ivm een verhoogd risico op een medische evacuatie) een kind uit poepen en 10 weken later weer offshore gaan werken :P

niks geen "lastige" kinderen of lichamelijke gebrekken! :P
Onderschat ook de emotionele kant niet. Misschien wil je na 10 weken amper een dag bij je kindje vandaan en moet je er niet aan denken om een hele week weg te zijn.
pi_118450411
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

maar dat denk ik ook over sommige andere "artikelen"hier in OUD :P
In dit geval gaat wacht maar totdat je er zelf eentje hebt echt op! :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: