Precies om wat jij zegt denk ik dat ik óf snel een tweede wil (dan zit je sowieso nog in de afhankelijke fase) óf misschien helemaal niet... Ik vind de babyperiode echt veel intensiever dan ik me ooit had voorgesteld, maar ik zag ons eigenlijk altijd als gezin-van-vier. Ik heb zelf 2 zussen en gun mijn eigen zoon ook zo'n speciale bandquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik vindt vooral de reactie vervelend als het ter sprake komt...die teleurgestelde reactie..
eigenlijk dacht ik ook stiekem dat het iets vrouwelijks was en dat heb ik hem ook voor de voeten geworpen in een geiirriteerde bui![]()
stiekem ben ik ook bang dat hij het niet los kan laten en dat het iets is wat altijd tussen ons in blijft hangen. Maar ik kan niet zomaar hierin meegaan..ik ben degene die 9 maanden zwanger zal zijn, mijn eigen hobbys aan de kant zal moeten zetten voor een tijd, weer een tijdje een break van mijn werk in een mannenwereldje waar dat toch al niet gewenst is. En vervolgens weer een klein afhankelijk wezentje terwijl ik zo blij ben dat mijn dochtertje zich tegenwoordig zelf kan aankleden, zelf naar de wc kan, je echt met haar kan praten en je reactie terugkrijgt, je samen leuke dingen kunt doen enz enz...klinkt vast egoistich, maar toch
Het klinkt een beetje cru, maar aangezien ik nog geen kindjes heb en mijn vriend zijn gedachten hierover niet zou veranderen, dan zou de relatie gewoon niet werken denk ik..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:12 schreef Pvoesss het volgende:
Maar Kapiteincupcake wat nu als je vriend nooit kinderen wil, ga je dan weg bij je vriend?
Ja, ik kan dat loslaten, maar wel omdat S er al is. Ik denk dat ik het voor een eerste niet los zo kunnen laten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja als ik zelf zou rammelen zou ik het ook wel schattig vinden denk ik. Maar voor nu vindt ik het gewoon irritant![]()
en het oneerlijke is dat ik weet hoe het is, want vorige keer was ik degene die rammelde en hem zijn hoofd gek heb gemaakt
ik vraag me alleen af of degene die rammeld het ooit los kan laten als die wens niet vervuld wordt...zouden jullie het los kunnen laten?
+1quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:47 schreef mignonne het volgende:
Hoi!
RAMMEL! *Eierstokken vasttaped*
Doei!
en nu ben je op zoek naar een rammelaar?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:00 schreef Spirit82 het volgende:
Offtopic, maar ik had nooit hier geneusd omdat ik dacht dat dit topic echt letterlijk over rammelaars ging![]()
fail
mwhehehequote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:00 schreef Spirit82 het volgende:
Offtopic, maar ik had nooit hier geneusd omdat ik dacht dat dit topic echt letterlijk over rammelaars ging![]()
fail
Nee ik vroeg me af hoe je in vredesnaam zoveel over rammelaars kon praten, dus ik was nieuwsgierigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
en nu ben je op zoek naar een rammelaar?
ik kan je die van de wereldwinkel aanraden
maar dat denk ik ook over sommige andere "artikelen"hier in OUDquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee ik vroeg me af hoe je in vredesnaam zoveel over rammelaars kon praten, dus ik was nieuwsgierig
Onderschat ook de emotionele kant niet. Misschien wil je na 10 weken amper een dag bij je kindje vandaan en moet je er niet aan denken om een hele week weg te zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:39 schreef Barreltje het volgende:
gmbl Mignonne.. zulk soort dingen wil ik helemaal niet horen
ik wil gewoon tot 6 maanden zwanger zijn normaal door blijven werken, ( ik werk in de offshore, met meer dan 6 maanden mag je niet meer offshore zitten ivm een verhoogd risico op een medische evacuatie) een kind uit poepen en 10 weken later weer offshore gaan werken
niks geen "lastige" kinderen of lichamelijke gebrekken!
In dit geval gaat wacht maar totdat je er zelf eentje hebt echt op!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar dat denk ik ook over sommige andere "artikelen"hier in OUD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |