SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
[ Bericht 0% gewijzigd door Geluidssysteem op 03-09-2012 15:01:13 ]Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Met enige regelmaat, ja.quote:
Ophalen?quote:Op maandag 3 september 2012 12:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik moet straks mijn rooster ophalen.
Ja, triest héquote:
Waaraan dan? De koters lopen hier nog steeds vrolijk herrie te trappen als je wil uitslapen zeg maar...quote:Op maandag 3 september 2012 11:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Je kunt merken dat de scholen weer zijn begonnen.
Rustig hier.quote:Op maandag 3 september 2012 12:05 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Waaraan dan? De koters lopen hier nog steeds vrolijk herrie te trappen als je wil uitslapen zeg maar...
Alleen de eckten hebben vakantiequote:
Dit.quote:Op maandag 3 september 2012 11:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lindgren swsHij kaapt altijd topic's als hij niet reageert
Misschien kan hij van zijn YEWTEWB MONAY wat tandenpoets kopen.quote:Op maandag 3 september 2012 12:04 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_statham_nadoen.html![]()
![]()
Haha kan ookquote:Op maandag 3 september 2012 12:41 schreef Lindgren. het volgende:
Anders koop je toch gewoon een pace-kaartje?
Beterquote:Op maandag 3 september 2012 12:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Mexès <-> M'Biwa. Als het niet bevalt draai ik ze wel weer terug.Ziet er wel tof uit, zo.
Dat is wel verrassendquote:Op maandag 3 september 2012 12:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zozo, Ronaldo wil weer weg bij Real?
Bazenteamquote:Op maandag 3 september 2012 12:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Mexès <-> M'Biwa. Als het niet bevalt draai ik ze wel weer terug.Ziet er wel tof uit, zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |