Een afwasmachine is echt heel laatste dat ik mis in mijn huis. Ik vind het afwassen niet zo'n ramp als verwacht. Het natte handen hebben van het afwassen vind ik wel irritant, maar het net uit-de-afwasmachine-afkomstige borden vastpakken vond ik ook irritant.quote:Op maandag 3 september 2012 10:10 schreef rhubarbje het volgende:
dat wil nog niet zeggen dat ik er zin in heb
en we doen allebei twee studies dus het is niet alsof we de hele dag tellsell zitten te kijken
ik zou niet zonder kunnenquote:Op maandag 3 september 2012 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een afwasmachine is echt heel laatste dat ik mis in mijn huis. Ik vind het afwassen niet zo'n ramp als verwacht. Het natte handen hebben van het afwassen vind ik wel irritant, maar het net uit-de-afwasmachine-afkomstige borden vastpakken vond ik ook irritant.
het is het eerste wat ik gekocht heb voor hier in huisquote:Op maandag 3 september 2012 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een afwasmachine is echt heel laatste dat ik mis in mijn huis. Ik vind het afwassen niet zo'n ramp als verwacht. Het natte handen hebben van het afwassen vind ik wel irritant, maar het net uit-de-afwasmachine-afkomstige borden vastpakken vond ik ook irritant.
Een droger, dat mis ik! Maar met droger mis ik weer de geur van schone was in huis
Er bestaan ook wasmachines met ingebouwde drogerfunctie.quote:Op maandag 3 september 2012 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is het eerste wat ik gekocht heb voor hier in huis
ten koste van een droger want ik had maar plek voor 1 van de 2
geen geld voorquote:Op maandag 3 september 2012 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er bestaan ook wasmachines met ingebouwde drogerfunctie.
Oh ja, ik was ook niet elke dag ofzo, maar vind het een veel vervelender klusje.quote:Op maandag 3 september 2012 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb, sinds ik weer alleen woon, maar 2 wassen in de week
dat ookquote:Op maandag 3 september 2012 11:02 schreef L-E het volgende:
Droger vind ik zo zonde van de energie die het verbruikt. Ook niet erg milieuvriendelijk. En de geur van net opgehangen was in het trapgat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |